SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gingen de stembussen open. Tot en met 6 december kon er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vond ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The greatest distance in the universe is that between two minds"
Ma Baker is één van de bekendste nummers van Boney M. Het heeft jaren in de Top 2000 gestaan. Voor het laatst vorig jaar. Het bevat een stukje: "Ma, ma, ma. ma..." dat Lady Gaga vrijwel identiek zo heeft gekopieerd in Pokerface.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:02 schreef 2cv het volgende:
[..]
[..]
Wie de fuk is Ma Baker ? Is dat familie van Ma Flodder ?
Ze dat dan meteen !quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ma Baker is één van de bekendste nummers van Boney M. Het heeft jaren in de Top 2000 gestaan. Voor het laatst vorig jaar. Het bevat een stukje: "Ma, ma, ma. ma..." dat Lady Gaga vrijwel identiek zo heeft gekopieerd in Pokerface.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Meegenomen door Yolanthequote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Há, hij noemt alles van het komende uur behalve Jan Smit
Jan Smit? Die staat helemaal niet in mijn lijst. Bij mij staat daar: "Plaspauze"...quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Há, hij noemt alles van het komende uur behalve Jan Smit
Heeft er nog nooit in gestaan. Eigenlijk best wel een schande. Soft Cell verdient een beter lot.quote:
Stelletje opgeschoten jongeren die menen 'muziek' te maken. Wordt nooit wat.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
mijn moeder zei altijd je ziet er uit als een beetle
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Als dat zo was, moest je hordes gillende tienermeisjes achter je aan hebben. Klopt dat?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
Als Gerard Ekdom maar gaat playbacken voor veel geld vind ik het prima.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Dadelijk ook de enige notering van Cliff Richard: de leuke (maar verkrachte) versie van Living Doll.
Ook wel een beetje triest, dat hij alleen nog met dat nummer in de lijst staat.
En de 3j's al 2xquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:08 schreef Elfletterig het volgende:
Dadelijk ook de enige notering van Cliff Richard: de leuke (maar verkrachte) versie van Living Doll.
Ook wel een beetje triest, dat hij alleen nog met dat nummer in de lijst staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |