SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie Turken-meet 27 decemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef zarGon het volgende:
Vond het overigens tof dat er nieuwe gezichten aanwezig waren op de meet.
doe er wat aanquote:
quote:
Hoeveel bied je voor die foto's?quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:40 schreef Bortecinem het volgende:
Krijgen we nog foto's te zien van vallende fokkers op de ijsbaan?
Een frap?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:36 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoeveel bied je voor die foto's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een frap?Frap krijg ik sowieso...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft je spoiler...![]()
![]()
Echt kut. Niet dat ze er nu nog iets van zullen zeggen (Ik bedoel, ik ben al 23, kom op), maar ik wil echt niet dat ze denken dat ik ooit iets met hem heb gehad.quote:
"al 23"quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Echt kut. Niet dat ze er nu nog iets van zullen zeggen (Ik bedoel, ik ben al 23, kom op), maar ik wil echt niet dat ze denken dat ik ooit iets met hem heb gehad.
En dat noem jij conservatief? Voor mij zijn zij dan behoorlijk modern.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nou zelfs voor mijn uber conservatieve ouders (wat betreft daten/relaties dan) is dat wel een leeftijd om minder krampachtig te doen over jongens/relaties.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een frap?Episch verhaal XDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Mathemaat op 28-12-2013 15:10:08 ]Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |