SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 01:51:18 ]
Liefdesverdriet, gezien je topic in R&P?quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:53 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen Zargon, te veel aan m'n hoofd.
En jij?
Te lang verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 01:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Liefdesverdriet, gezien je topic in R&P?
Ik wacht even totdat PWF en Julis thuis zijn. En geen slaap..
Da's het leuke aan een forum, het heeft geen haast. Men leest het of skipt het, aan jou of het wil delen.quote:
Vriendin, ja.quote:O, Julis is jouw vrouwtje toch?
Leuk jo, elkaar leren kennen hier op FOK?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Da's het leuke aan een forum, het heeft geen haast. Men leest het of skipt het, aan jou of het wil delen.
Klopt, en er dan mee gaan spotten zeker.
[..]
Vriendin, ja.
klopt ik had de laatste post, besefte ik me iets later, en maakte ik een nieuwe maar jij was me al voor, ik heb gevraagd om de mijne te sluitenquote:Op zaterdag 28 december 2013 02:03 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Leuk jo, elkaar leren kennen hier op FOK?![]()
Pf, denk ik net : Yes, eindelijk heb ik een keer een topic geopend, baska biriyisi daa atcmis.
Hij had de lapo, jij hebt het topic gejat. Overigens heb je 'm weer niet op de juiste manier geopend.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Heeeej topic jatterrrtttt!!
Haha, aah. Lief! Volgende keer mag jij openen, ok?quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
klopt ik had de laatste post, besefte ik me iets later, en maakte ik een nieuwe maar jij was me al voor, ik heb gevraagd om de mijne te sluiten
is goed met je!quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha, aah. Lief! Volgende keer mag jij openen, ok?
Hoe heb je 'm geopend dan? Want als je 'open nieuw deel' hebt gebruikt zou hij gekoppeld moeten zijn (zoals Slayages topic).quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
@zargon, hoe kan dat nou? Ik heb het op de normale manier geopend. Gewoon hoe jij het beschreven hebt.
Gewoon, Links boven stond : "nieuwe deel" en heb er vervolgens op geklikt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe heb je 'm geopend dan? Want als je 'open nieuw deel' hebt gebruikt zou hij gekoppeld moeten zijn (zoals Slayages topic).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |