Deels wel, om zijn orthodoxe-gristenbroeders te beschermen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef IPA35 het volgende:
Dat doet hij uiteraard uit religieuze overwegingen.
Toen de baathpartij misdaden pleegde speelden de salafisten nog geen rol van betekenis in die regio.quote:Omdat ze niet onthoofd willen worden door gekke Salafisten misschien?
Pardon, hij was een atheïst maar begon sterk te twijfelen over het atheïsme en werd dus Christelijk.quote:
Dat is wel erg kortzichtig.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Deels wel, om zijn orthodoxe-gristenbroeders te beschermen.
Oh neequote:Toen de baathpartij misdaden pleegde speelden de salafisten nog geen rol van betekenis in die regio.
Ik had het over de gristenen en niet over het gristenDom.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef vigen98 het volgende:
Over 9/11Moslims hebben het gedaan dus de islam is toch ook verantwoordelijk voor deze aanslagen? Jij zei dat Christenen kruistochten hadden enzo maar nergens in de bijbel staat dat geweld mag, zelfs als je leven in gevaar is mag het niet.
Poetin is nu eenmaal een gristen die een negatieve rol speelt in het Midden-Oosten, feit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef IPA35 het volgende:
Dat is wel erg kortzichtig.
Gaat toch echt om geopolitiek.
Nee, een positieve rol.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Poetin is nu eenmaal een gristen die een negatieve rol speelt in het Midden-Oosten, feit.
Bravo, heel stoer man om 2.2 miljard Christenen te beledigen. Volg je pedo nep profeet maar daar heb je profijt vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:29 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik had het over de gristenen en niet over het gristenDom.
Luchtaanvallen maken geen onderscheid tussen salafisten en niet-salafisten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:30 schreef IPA35 het volgende:
Nee, een positieve rol.
En massamoord? Massamoord tegen Salafisten.
Je moet je niet hypocriet gedragen, jij begon met beledigen, scheer je weg kleuter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef vigen98 het volgende:
Bravo, heel stoer man om 2.2 miljard Christenen te beledigen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Luchtaanvallen maken geen onderscheid tussen salafisten en niet-salafisten.
Waarschijnlijk omdat jij Christenen aanvalt en als iemand wat over de islam zegt probeer jij heel snel het onderwerp te veranderen naar Christenen...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Luchtaanvallen maken geen onderscheid tussen salafisten en niet-salafisten.
[..]
Je moet je niet hypocriet gedragen, jij begon met beledigen, scheer je weg kleuter.
Jij stelt 3000 doden gelijk aan de miljoenen slachtoffers van de kruistochten?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Over 9/11Moslims hebben het gedaan dus de islam is toch ook verantwoordelijk voor deze aanslagen? Jij zei dat Christenen kruistochten hadden enzo maar nergens in de bijbel staat dat geweld mag, zelfs als je leven in gevaar is mag het niet. Mohammad was een pedofiel die pas in zijn 40e 'visioenen kreeg van Allah'
Hoe kan het dat de voorgangers van Mohammed hem niet eens hebben voorspeld? Dat deden ze namelijk wel bij Jezus
Pardonquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:19 schreef expans het volgende:
[..]
Jij stelt 3000 doden gelijk aan de miljoenen slachtoffers van de kruistochten?
Daar gaat het niet om, en zelfs als je zo nodig de Ottomanen erbij wilt halen, ik heb nog geen enkel verheerlijkend bericht neergezet zoals jij wel doet.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:23 schreef vigen98 het volgende:
[..]
PardonWat deden de Ottomanen dan?
Jij weet echt niet hoe je een discussie moet voeren hé?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:22 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat probeer je de islam nog goed te praten danDan zijn zij toch verantwoordelijk?
Bravo man, heel stoer om 1.6 miljard moslims te beledigen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:31 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bravo, heel stoer man om 2.2 miljard Christenen te beledigen. Volg je pedo nep profeet maar daar heb je profijt van
Whahaha en moet je kijken wie er komt opdagenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij weet echt niet hoe je een discussie moet voeren hé?
Wist je dat jij een grote idioot bent.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Whahaha en moet je kijken wie er komt opdagen
Zozo, de moslimbroederschap komt weer eens opdagen, was jij niet diegene die zei als een moslim zich bekeert tot het atheïsme of christendom het verdient om jaren in cel te gaan? Wie is hier nou de idioot. Jij bent een lachertje en zulke ideeën wat jij uit zijn enorm schadelijk voor onze maatschappij, als het aan mij lag was jij vandaag al op een vliegtuig terug naar Saudi-Arabië ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wist je dat jij een grote idioot bent.
Je als Moslim tot een ander geloof bekeren is verboden. Ook in het christendom is het verboden om je te bekeren tot een ander geloof of Atheïst te worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:04 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zozo, de moslimbroederschap komt weer eens opdagen, was jij niet diegene die zei als een moslim zich bekeert tot het atheïsme of christendom het verdient om jaren in cel te gaan? Wie is hier nou de idioot. Jij bent een lachertje en zulke ideeën wat jij uit zijn enorm schadelijk voor onze maatschappij, als het aan mij lag was jij vandaag al op een vliegtuig terug naar Saudi-Arabië ofzo
Jij loopt constant te beledigen toch? Dan moet je niet verontwaardigd gaan doen als iemand hier op reageert.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Whahaha en moet je kijken wie er komt opdagen
Maar als het wel gebeurt, en dat gebeurt vaker dan je denkt, zijn er geen priesters die oproepen om ze dan maar even een kopje kleiner te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je als Moslim tot een ander geloof bekeren is verboden. Ook in het christendom is het verboden om je te bekeren tot een ander geloof of Atheïst te worden.
Die zullen er ongetwijfeld zijn, maar die krijgen niet zo veel aandacht.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar als het wel gebeurt, en dat gebeurt vaker dan je denkt, zijn er geen priesters die oproepen om ze dan maar even een kopje kleiner te maken.
Helemaal niet, die zijn er nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn, maar die krijgen niet zo veel aandacht.
Als iemand in mijn familie Atheïst is hoor ik juist net zoveel van hem te houden als voorheen dat hij Christen was, dat staat namelijk in de bijbelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:08 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Je als Moslim tot een ander geloof bekeren is verboden. Ook in het christendom is het verboden om je te bekeren tot een ander geloof of Atheïst te worden.
Wat zou jij ervan vinden als een familielid van jouw zich zou bekeren tot de Islam.
En nee ik ben geen Arabier.![]()
![]()
En ben jij trouwens aanhanger van Saddam Hussein. Veel Christenen steunden en steunen hem namelijk.
Ja als hij Atheist is, maar wat als hij zich toto de Islam bekeerd.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Als iemand in mijn familie Atheïst is hoor ik juist net zoveel van hem te houden als voorheen dat hij Christen was, dat staat namelijk in de bijbelOok al ben je niet met diegene eens je hoort hem respecteren en niet anders te behandelen, dat geld hetzelfde met homo's, die moet je ook niet haten maar net zo erg respecteren als een van jouzelf, aldus de bijbel
En of ik een Saddam Hoessein aanhanger ben, nee en ik snap niet waarom je dat erbij haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |