Aah joh, die liggen gewoon samen flink te rampetampenquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdomme, nu je het zegtIk ben ook een sok kwijt inderdaad
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah joh, die liggen gewoon samen flink te rampetampen
Die verstoppen zich dan weer makkelijk in kussenslopen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet haast wel ja
[..]
Niet dat ik weet nee
[..]
Verdomme, nu je het zegtIk ben ook een sok kwijt inderdaad
Nee, want die had ik al gechecktquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die verstoppen zich dan weer makkelijk in kussenslopen.
Gewoon gelijk degene die je over houdt weggooien, dan heb je die andere zo terug.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:04 schreef Fera het volgende:
Sokken zijn altijd een bitch in de was.
dan is je sokkenprobleem vast gauw opgelostquote:
Mja denk het nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:05 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dan is je sokkenprobleem vast gauw opgelost
Ik dump de eenlingen in een zak en elke was gewoon kijken of er weer matches zijn met nieuwe eenlingen. Maar sinds ik geen zwarte sokken meer heb, maar gekleurde met patroontjes, heb ik nooit meer eenlingen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gewoon gelijk degene die je over houdt weggooien, dan heb je die andere zo terug.
Na de machine komt mijn was niet in de vuile wasmandquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef Uiltje90 het volgende:
ik verlies de sokken vaak niet in de machine.. eerder erna, in onze huge ass wasmand tussen de andere vuile was..
Dus na het wassen van de sokken deponeer je ze in de wasmand vol vuile was?quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:09 schreef Uiltje90 het volgende:
ik verlies de sokken vaak niet in de machine.. eerder erna, in onze huge ass wasmand tussen de andere vuile was..
daarom hebben wij er ook 2.. 1 voor de vuile was en 1 voor de schonequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na de machine komt mijn was niet in de vuile wasmand
Maar je zegt dat je sokken de wasmand vol vuile was ingaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
daarom hebben wij er ook 2.. 1 voor de vuile was en 1 voor de schone
Ik ben jaloers!quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen lekker naar het strand heb ik zojuist besloten
Dat zei je nietquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
daarom hebben wij er ook 2.. 1 voor de vuile was en 1 voor de schone
Nicequote:Op zaterdag 28 december 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
Morgen lekker naar het strand heb ik zojuist besloten
Ik moet er een trap mee op, maar heb een wasmand alleen voor schone was, werkt ook primaquote:Op zaterdag 28 december 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik hang mijn was direct op als ik het uit de wasmachine haal. Ideaal zo'n verrijdbare wastoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |