Nou het zit zo...
Paar maanden geleden (toen ik nog single was) ging ik (27) op 3 weken reis met een aantal studenten. Één van die jongens (21) hing steeds bij mij rond en het was gezellig (verder niks gebeurd). Toen we terugkwamen naar NL hielden we contact op whatsapp...of ja hij initieerde het contact eerst via facebook en wilde per se mijn nummer om met mij te appen...
Ik vond hem alleen maar leuk en grappig als een vriend om mee te feesten (zeker gezien ons leeftijdsverschil). Hij begon op een gegeven moment een andere "richting" in te slaan en zich aanhankelijker/onzekerder opstellen. Zo zei hij steeds dat hij wilde afspreken of dat hij toevallig in mijn woonplaats was en mij graag wilde zien. Verder zei hij steeds hoe geweldig ik wel niet was en dat hij me miste...ook probeerde hij iedere dag mijn aandacht te trekken en als ik niet (tijdig) reageerde werd hij een beetje irritant
Ik wees deze opmerkingen iedere keer op een luchtige manier af, want ik wilde hem echt geen hoop geven, want voor mij zat er echt niet meer in dan wat er was. Op een gegeven zei hij letterlijk dat ik hem het gevoel gaf dat hij niet speciaal voor mij is...
Maargoed...op een gegeven moment praatten we niet meer (we hadden geen ruzie of zo). Laatst zag ik een foto waarop leek dat hij een relatie heeft met één van die meiden van het groepje waar we mee op reis waren. Ondanks dat ze heel aardig was, had ze niet echt een goede naam binnen de groep onder andere omdat ze met alle jongens (8 )van het groepje had gezoend. Ook had het groepje andere minder positieve nicknames voor haar.
Dus toen ik die foto zag, was ik nogal verbaasd en stuurde hem plagerig een berichtje of dat zij zijn nieuwe vriendin is en hij stuurde alleen "..." , waarop ik alleen maar om kon lachen en net zag ik dus dat hij me heeft verwijderd/geblokt van whatsapp. En nu vraag ik me af waarom?
[ Bericht 0% gewijzigd door MangoLotion op 27-12-2013 23:33:28 ]