abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134822532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:28 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Heeft niks met move on te maken....want ik ben niet jaloers of zo....maar ik wil gewoon weten waarom hij me blokt/verwijdert op whatsapp, want dat vind ik wel jammer en raar.
Kan heel goed zijn dat het beter voor hem (en zijn focus op zijn huidige relatie) is als hij geen contact meer heeft met het meisje waar hij in 1e instantie verliefd op was.

En daarom werken vriendschappen dus niet wanneer er eentje verliefd op de ander is. Afwijzing volgt, en dan wordt er afstand genomen. Tsja.
"Pools are perfect for holding water"
pi_134822576
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ja, wat heeft mijn relatie hiermee te maken? Ik dacht dat we vrienden/kennissen (ook al wordt hier beweert van niet) waren, ik hecht daar waarde aan, hij blijkbaar niet
Hij ook. Veel meer zelfs. Hij wilde niets liever dan bij je zijn. Toen hij er achter kwam dat dat niet kon, koos hij voor zichzelf in plaats van vast te blijven zitten in een onbeantwoorde liefde.
pi_134822643
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 00:21 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom ben je uberhaupt aan het whatsappen met een jongen die duidelijk aangeeft wel te willen, terwijl je een vriend hebt?

Je bent niet goed snik man. Wat een kansloze opeenvolging van gare acties. En dan bedoel ik niet die gast die je geblokkeerd heeft, blijkbaar had hij maar een paar weken nodig om te beseffen dat je wanhopig veel aandacht nodig hebt.
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 00:24 schreef Seven. het volgende:
Oh, TS is helemaal niet naief. Die rol speelt ze alleen maar (niet alleen op whatsapp, ook hier op fok) en dat weet ze dondersgoed. Ze wil het alleen nog niet toegeven.
En dit.

Jammer TS, je manipulatie is mislukt.
pi_134822796
Verstandig, die jongen.
  zondag 29 december 2013 @ 14:26:54 #130
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_134826307
Ik weet niet of dit al gezegd of gevraagd is, maar TS wat bedoel je met plagerig vragen "is dat je vriendin? :P"

Ik kan me voorstellen dat zoiets, vooral via whatsapp, best respectloos kan overkomen. In plaats van dat je blij bent voor die jongen dat hij een nieuwe vriendin heeft, impliceer jij dat die jongen geen standaard heeft om met "zo'n" meisje te gaan.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_134827536
Ik zou het een beetje een belediging vinden eigenlijk, die jongen is je helemaal geen verantwoording schuldig want je wilde niets met hem, nu heeft die iemand en ga je moeilijk doen.

Ik vind het eerlijk terecht dat die je geblockt heeft
pi_134831614
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:17 schreef MangoLotion het volgende:
Ik heb hem verwijderd van alle social media.
Agoss, proberen alsnog je gezicht te redden...
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_134839417
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

En TOCH lekker door appen eh?

Stel je even de volgende situatie voor:

Je hebt een leuke nieuwe vriend. Een paar maanden geleden heeft hij een meisje leren kennen op reis die nogal aanhankelijk was. Verder geeft ze aan wel te willen, maar hij wil er wel 'vriendschap' mee. Op zich al verdacht genoeg want waarom zou je een ander aan dergelijke kwelling willen onderwerpen behalve voor je eigen portie egostreling. En vervolgens is hij verontwaardigd dat zij hem geblokkeerd heeft op whatsapp sinds ze een minderwaardige jongen neukt.

Dan weet je gewoon dat iemand niet 100% voor je gaat.

Weet je vriend hier eigenlijk iets van? Weet hij dat jullie appten, kent hij die gast, heb je verteld dat hij je nu geblokkeerd heeft en dat jij daar boos over bent? Vertel je je vriend dat je je respectloos behandeld voelt?
whahahaha! Seven jij moet echt advocaat worden. Meesterlijke twist en eye opener en ik ben het met je eens.
pi_134840023
quote:
14s.gif Op zondag 29 december 2013 00:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

En TOCH lekker door appen eh?

Stel je even de volgende situatie voor:

Je hebt een leuke nieuwe vriend. Een paar maanden geleden heeft hij een meisje leren kennen op reis die nogal aanhankelijk was. Verder geeft ze aan wel te willen, maar hij wil er wel 'vriendschap' mee. Op zich al verdacht genoeg want waarom zou je een ander aan dergelijke kwelling willen onderwerpen behalve voor je eigen portie egostreling. En vervolgens is hij verontwaardigd dat zij hem geblokkeerd heeft op whatsapp sinds ze een minderwaardige jongen neukt.

Dan weet je gewoon dat iemand niet 100% voor je gaat.

Weet je vriend hier eigenlijk iets van? Weet hij dat jullie appten, kent hij die gast, heb je verteld dat hij je nu geblokkeerd heeft en dat jij daar boos over bent? Vertel je je vriend dat je je respectloos behandeld voelt?
En dan ook nog een topic aan hem wijden.

Hoog tijd dat TS haar eigen gedrag eens onder de loep neemt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134845273
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:29 schreef MaGNeT het volgende:
Boeien. Is gewoon vaag, niet teveel van aantrekken.
pi_134850029
Whehehe typische vrouwen OP. Mooi ook nog even die sneer naar die andere meid toe :D

Wat blijven het onderling toch ook een stel backstabbers :D
pi_134868322
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 21:53 schreef tjoptjop het volgende:
Whehehe typische vrouwen OP. Mooi ook nog even die sneer naar die andere meid toe :D

Wat blijven het onderling toch ook een stel backstabbers :D
En gek genoeg vinden ze dit zelf helemaal niet zo ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134868467
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 19:15 schreef Vida. het volgende:
Treurig dat je dat nodig had.
Rustig aan.
pi_134868850
Tssss waar haalt die vent het lef vandaan. :{w
pi_134869036
Voor mijn eigen gevoel en geweten heb ik mijn vriend verteld dat ik het vervelend vind dat hij me had geblokt en dat ik hem heb verwijderd etc.

Hij deed er gelukkig nogal luchtig en lacherig over en zei dat ik best wel "bitchy" heb gehandeld. Maar ik ben blij dat hij er niet mee zit, hoeft hij ook niet want ik zag die jongen alleen maar als een vriend/kennis. Hij zei ook dat dit misschien bij de jeugd van tegenwoordig hoort :') :D (hij is 35)
pi_134869438
quote:
7s.gif Op maandag 30 december 2013 11:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Treurig dat je dat nodig had.
ehm...dit zijn de woorden van Seven. Maarre je quote ze als zijnde mijn woorden. :*
pi_134869528
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:30 schreef Vida. het volgende:
Seven. Maarre je quote ze als zijnde mijn woorden.
Komt door Fok, ik bedoelde gewoon jouw reactie.. Het enige wat ze heeft gedaan is van het mannetje een meisje maken... Ik vind het daadwerkelijk treurig dat je dat nodig zou hebben.
Rustig aan.
  maandag 30 december 2013 @ 13:13:37 #143
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_134870979
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 12:18 schreef MangoLotion het volgende:
Voor mijn eigen gevoel en geweten heb ik mijn vriend verteld dat ik het vervelend vind dat hij me had geblokt en dat ik hem heb verwijderd etc.

Hij deed er gelukkig nogal luchtig en lacherig over en zei dat ik best wel "bitchy" heb gehandeld. Maar ik ben blij dat hij er niet mee zit, hoeft hij ook niet want ik zag die jongen alleen maar als een vriend/kennis. Hij zei ook dat dit misschien bij de jeugd van tegenwoordig hoort :') :D (hij is 35)
Je bent best narcistisch, of niet?

Heb je niet door dat iedereen in deze topic jou de boosdoener vindt en dat je vriend dat alleen maar zegt om je te troosten? Jij bent best bitchy en verder heeft die jongen goed gehandeld.
pi_134871606
Iemand verwijderen, nadat die gene jou al verwijderd heeft 'bitchy' vinden :')
TS is echt een downie volgens mij
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
  maandag 30 december 2013 @ 13:31:27 #145
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_134871768
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:27 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Iemand verwijderen, nadat die gene jou al verwijderd heeft 'bitchy' vinden :')
TS is echt een downie volgens mij
Dat zei haar vriend, niet de jongen die ze verwijderd heeft.
The love you take is equal to the love you make.
pi_134871804
Ik besef dat ik heb aan het lijntje heb gehouden...maar dat deed ik niet bewust om mijn ego te strelen of zo ( :') ) maar puur ter bescherming voor hem omdat ik hem niet keihard wilde afwijzen (vind dat heel moeilijk) omdat ik m als gewone vriend wel heel leuk vond. Ik had misschien wel duidelijker moeten zijn, maar ik dacht dat hij het op een gegeven moment wel door zou krtijgen en gewoon vrienden met mij wilde blijven...niet dus.
  maandag 30 december 2013 @ 13:36:25 #147
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134871943
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
Ik besef dat ik heb aan het lijntje heb gehouden...maar dat deed ik niet bewust om mijn ego te strelen of zo ( :') ) maar puur ter bescherming voor hem omdat ik hem niet keihard wilde afwijzen (vind dat heel moeilijk) omdat ik m als gewone vriend wel heel leuk vond. Ik had misschien wel duidelijker moeten zijn, maar ik dacht dat hij het op een gegeven moment wel door zou krtijgen en gewoon vrienden met mij wilde blijven...niet dus.
INDERDAAD
NIET DUS
  maandag 30 december 2013 @ 13:36:52 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134871967
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:32 schreef MangoLotion het volgende:
dus geef je hem er maar de schuld van, beetje je zonden afkopen eigenlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134872057
quote:
3s.gif Op maandag 30 december 2013 13:36 schreef Re het volgende:

[..]

dus geef je hem er maar de schuld van, beetje je zonden afkopen eigenlijk
Ik geef hem nergens de schuld van, ik geef toch zelf aan dat het aan mij lag? Ik had beter moeten communiceren. Hoe lastig ik het ook vind om duidelijk te zijn en iemand af te wijzen
  maandag 30 december 2013 @ 13:39:54 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134872113
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 13:38 schreef MangoLotion het volgende:

[..]

Ik geef hem nergens de schuld van, ik geef toch zelf aan dat het aan mij lag? Ik had beter moeten communiceren.
mja, je verontwaardiging zoals gesteld in de OP is dus eigenlijk meer zelfreflectie?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')