Andere Sanderquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, die hoeft de eerste tien jaar niet te solliciteren bij Radio 2 als de Coen en Sandershow stopt.
De vraag is meestal groter dan het aanbodquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel vrouwen hun boobies gaan pm'en eigenljk
uhhquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, die hoeft de eerste tien jaar niet te solliciteren bij Radio 2 als de Coen en Sandershow stopt.
Is die John Mayer die met Taylor Swift....dan hoor ik liever die geit denk ikquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef Martinello het volgende:
[..]
Daarna snel weer terug voor Mecano.
anna lacazioquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had wel een kleine crush op de zangeres vroeger...
Shit..quote:
Denken dat dit dé Sander is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kpd?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
maargoed dat we niet in kpd zitten
Datquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ik had wel een kleine crush op de zangeres vroeger...
Alleen de kleding en het kapsel van het meisje zouden nu nog kunnen, de rest is echt zo eighties.quote:
spread the lovequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
nee het is een vredesstichter
here I sit and hesitatequote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
De hele tijd allemaal ruk nummers en net als ik naar de wc moet
Dan moet je niet bezig gaan tijdens de stomme nummers zodat je net klaar bent tijdens de leuke liedjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef essnhills het volgende:
De hele tijd allemaal ruk nummers en net als ik naar de wc moet
Eighties.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Alleen de kleding en het kapsel van het meisje zouden nu nog kunnen, de rest is echt zo eighties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |