Percy Sledge ken je zeker.quote:
Proost.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
Nog even ergens een pintje pakken.
Ik zie u graag, maar nu niet even niet...
Ik moet nog ruim een dag wachten voordat de eerste van mijn lijstje komtquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:50 schreef D. het volgende:
Nog 2 uur, en dan maak ik de eerste van mijn lijstje mee
Hopelijk
Anders gooi ik er suiker in, dus zoveel verschil maakt het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Thee met honing![]()
![]()
Verkrachting van het concept thee
Ohhh, is dat diequote:Op vrijdag 27 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Cock Robin vind ik ook goed.
Remeber the promise you made
Die noemt zichzelf al jaren gewoon weer Prince, hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef Martinello het volgende:
1204 Kiss Prince
Goed nummer van TAFKAP.
Honing is gezond.. tenzij het boven de 40graden uit komt of zo. Dus in de thee heeft voor die werking weinig zinquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders gooi ik er suiker in, dus zoveel verschil maakt het niet
Bedankt voor de informatie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef Ferdo het volgende:
1210 All Summer Long Kid Rock
[..]
Die noemt zichzelf al jaren gewoon weer Prince, hoor.
Ja, dit is mooi inderdaad!quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
1212 -- Jim Croce - I'll Have To Say I Love You In A Song
Fokking mooi
quote:
TAFKAT dus nuquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die noemt zichzelf al jaren gewoon weer Prince, hoor.
Suiker is net zo ergquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders gooi ik er suiker in, dus zoveel verschil maakt het niet
Ja ik las die van Karina al over promise you madequote:
Is het gek dat ik met kippenvel zit hier?quote:
Probablyquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Percy Sledge ken je zeker.
En Kaiser Chiefs ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |