SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Third Round
Friday December 27
Wes Newton 4-1 Robert Thornton
Richie Burnett v Ian White
Evening Session (20:00 uur)
Simon Whitlock v Kevin Painter
Michael Smith v Peter Wright
Mark Webster v Raymond van Barneveld
Saturday December 28
Afternoon Session (13:30 uur)
Adrian Lewis v Mervyn King
James Wade v Devon Petersen
Michael van Gerwen v Gary Anderson
QUARTER FINALS
Evening Session (20:00 uur)
Wright/MSmith v Wes Newton
Burnett/White v Whitlock/Painter
Sunday December 29 (20:00 uur)
MVG/Ganderson v Barneveld/Webster
Lewis/King v Petersen/Wade
Monday December 30 (20:00 uur)
Semi-Finals
Wednesday January 1 (21:00 uur)
Final
Format
Preliminary Round - Best of seven legs
First Round - Best of five sets
Second Round - Best of seven sets
Third Round - Best of seven sets
Quarter-Finals - Best of nine sets
Semi-Finals - Best of 11 sets
Final - Best of 13 sets
Prijzengeld
Winner - £250,000
Runner-up - £100,000
Semi-finalist - £50,000
Quarter-finalist - £25,000
Third round losers - £15,000
Second round losers - £10,000
First round losers - £6,000
Preliminary round losers - £3,500
Uitzendingen
Sky Sports
RTL7quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
AFCA!
Ik denk dat hij het vanavond wel redelijk onder controle heeft maar dat is inderdaad altijd maar de vraag.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:19 schreef Caland het volgende:
Barney
To choke or not to choke. That's the question.
Zeg maar rond 1986, in die tijd ontvingen we soms BBC als het weer gunstig was, en dat bracht mij erbij het ook te gaan doen, was prachtige tijd, meestal hoop sneeuw in het beeld, en toen stonden de spelers nog met bier en een peuk in hun andere hand te gooienquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke tijd heb je het dan over? Je kan altijd wel competitie gooien, ik ging toen op vrijdagavond mee met een oom. Geniaal, je ziet de meest foute kroegen en dito mensen.
Maar de grote vraag, voor wie was je destijds? Lowe, Bristow, Wilson, Bob Anderson, Deller?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeg maar rond 1986, in die tijd ontvingen we soms BBC als het weer gunstig was, en dat bracht mij erbij het ook te gaan doen, was prachtige tijd, meestal hoop sneeuw in het beeld, en toen stonden de spelers nog met bier en een peuk in hun andere hand te gooien
Altijdquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat rtl7darts.nl wat achter loopt
Ah. Andere tijden ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zeg maar rond 1986, in die tijd ontvingen we soms BBC als het weer gunstig was, en dat bracht mij erbij het ook te gaan doen, was prachtige tijd, meestal hoop sneeuw in het beeld, en toen stonden de spelers nog met bier en een peuk in hun andere hand te gooien
Dacht dat ze toen alleen nog snooker uitzonden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:20 schreef raptorix het volgende:
Bristow, maar Lowe vond ik ook stoerquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar de grote vraag, voor wie was je destijds? Lowe, Bristow, Wilson, Bob Anderson, Deller?
Deed Koos het goed ja?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah. Andere tijden ja.
Bij mij was het nadat Barney en co. het zo goed deden op de embassy dus toen was het darten redelijk booming hier.
Successupporter gespot.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bristow, maar Lowe vond ik ook stoer
Ja die haalde toen ook de halve finale dacht ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Deed Koos het goed ja?
- JR grap.
Snooker was het eerste beeld wat ik op TV van de BBC zag, die kerel met die maffe brilquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef svann het volgende:
[..]
Dacht dat ze toen alleen nog snooker uitzonden.
Minder gekeken blijkbaar.
Koos aan de wereldtopquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die haalde toen ook de halve finale dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |