Ja, ik zal het hem zo vertellenquote:
Hij komt zo arrogant over.quote:
Vind ik wel meevallen. Past ook wel bij hem.quote:
Is vaak ook de 'schuld' van de ouders. Heb ook zo'n neefje, ontzettend goed in een bepaalde sport maar wel zo arrogant nu als het maar zijn kan omdat z'n ouders 'm naast alle winsten nog eens constant vertellen dat hij de allerbeste is, en zo speciaal etc. etc.quote:
Wat heeft Wright op zijn kop?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer naar het kleurrijke darts zappen.
Er moet meer curling op tv komenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer naar het kleurrijke darts zappen.
eensquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er moet meer curling op tv komen
Ja of het is vanwege de onzekerheid/zenuwen dat hij zo overkomt. Maar hij mist voor mij nu nog de gunfactor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:11 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Is vaak ook de 'schuld' van de ouders. Heb ook zo'n neefje, ontzettend goed in een bepaalde sport maar wel zo arrogant nu als het maar zijn kan omdat z'n ouders 'm naast alle winsten nog eens constant vertellen dat hij de allerbeste is, en zo speciaal etc. etc.
Nog iets voor mijn lijstje van morgen?quote:
Nee. Had eigenlijk vandaag zoute stengels nodig om mijn ogen en oren door te prikken toen Ferry op tv was. En de zout korrels die langs mijn brein afschuren als schuurpapier om zo een blijvende beschadiging aan te brengen is altijd mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog iets voor mijn lijstje van morgen?
Nee. ik verwacht alles in dit programma, maar een transgendermeisje stond niet op de lijst.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond het al zo raar, dacht nog: noem het dan worst.
Ik verstond eerst ook kalkoen hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond het al zo raar, dacht nog: noem het dan worst.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Deze laten ze maar niet in een hokje, om de discussie "zou het een jongen of een meisje zijn" te voorkomen
ShaniQuan'ia?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:22 schreef BabeWatcher het volgende:
ik begrijp het wel, ik ben eigenlijk een negerin, maar ik zit in het lichaam van een blanke man. Omdat ik ook lesbisch ben valt het niet erg op bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |