precies ja. Ik vrees dat haar moeder lekkere gekke danspasjes aan haar heeft geleerd ofzo.quote:
Schattig ende jong, kennelijk....quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef CherryOnTop het volgende:
"ook dat nog", hoezo ook dat nog?
Zusje heeft zelfde kleding aan bijna... Pushende ouders..quote:
Ik moest ineens aan Toddler & Tiara's denken....en dat is nooit goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef MissJ het volgende:
[..]
precies ja. Ik vrees dat haar moeder lekkere gekke danspasjes aan haar heeft geleerd ofzo.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
ferry heeft d'r vastgehouden, het kan haar allemaal niks meer schelen verder
Trauma voor het leven.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef CherryOnTop het volgende:
ferry heeft d'r vastgehouden, het kan haar allemaal niks meer schelen verder
weet niet wat dat is, maar ik geloof je meteenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest ineens aan Toddler & Tiara's denken....en dat is nooit goed
huilie?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
ik vind het zielig voor Guusje dat ze niet door is
Die amerikaanse peuters in die miss verkiezingen, is op TLC.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
weet niet wat dat is, maar ik geloof je meteen
oooh aha, nou dan weet ik genoeg. Vreselijk is dat ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die amerikaanse peuters in die miss verkiezingen, is op TLC.
Maar die is wel door...volgens mij doen al die Ciske de Rat kereltjes me aan TVKquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:04 schreef CherryOnTop het volgende:
Nee, Cas heeft de gunfactor niet bij mij.
Rehwinkelquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Hij lijkt op de burgemeester van Groningen, ik ben even zijn naam kwijt
Van "Krijg toch allemaal de kolere" naar dit is wel een overgangetje.quote:
zing dan Nederlandsquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van "Krijg toch allemaal de kolere" naar dit is wel een overgangetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |