jij bent echt een stoere gozertquote:
Gaat over een uil. Zeer informatief.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Micson het volgende:
Oké nu serieus antwoord: Guus Meeuwis - Per Spoor kende ik nog niet. Zal even luisteren.
Kedeng Kedeng oehoe?Wat is dat nu weer voor een raar nummer.
populair 13 jaar terugquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:19 schreef Micson het volgende:
Oké nu serieus antwoord: Guus Meeuwis - Per Spoor kende ik nog niet. Zal even luisteren.
Kedeng Kedeng oehoe?Wat is dat nu weer voor een raar nummer.
http://www.radio2.nl/top2000#nowPlayingquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:40 schreef Hallojo het volgende:
Kun je de top 2000 hier even typen. Dan kan ik ff kijken.
Eva Cassidy heeft mooie covers.. maar je moet ervan houdenquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fields of Gold, van Eva Cassidy dan.
Weet dat het een cover is maar nooit gehoord..
nummer 39 met rijst ken ik ook nietquote:
School is een legendequote:Op vrijdag 27 december 2013 21:15 schreef Bombvis het volgende:
37 Supertramp - School. 31 moest ik even youtuben omdat de naam mij niks zei, maar kende ik toen ik het hoorde wel. 37 nooit gehoord
Oceuit.quote:
Dit is dus zo'n nummer waar ik echt niks van begrijp. Echt mooi klinkt het niet en ik begreep dat Cash ook heel ziek was toen hij dit nummer opnam.quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:28 schreef female81 het volgende:
De nummer zeventien: Johnny Cash - Hurt.
Het is wel een nummer uit 'mijn tijd' (2003), maar de zenders waar ik destijds naar luisterde hebben het sowieso niet gedraaid. En de zenders waar ik daarná naar geluisterd heb vermoedelijk ook niet, in de hoedanigheid van gouwe ouwe. Óf het is me gewoon niet opgevallen.
Typisch geval van 'waar komt dat nummer nou opeens vandaan'?
Edit: ik ben het nu aan het luisteren, en er gaat werkelijk nérgens een lichtje branden.
Ik voel de emotie wel nu ik er zo naar luister; de moeite waarmee dit overduidelijk ingezongen is, vrij kort voordat 'ie z'n laatste adem uitblies (ik had er inmiddels informatie over opgezocht, vond het verschil in jaartal tussen dit nummer en de tracks die ik al van hem kende zo groot).quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:37 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n nummer waar ik echt niks van begrijp. Echt mooi klinkt het niet en ik begreep dat Cash ook heel ziek was toen hij dit nummer opnam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |