hij doet nofap dus hij houdt hem niet vastquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
Laten we nu aan de top blijven, Etsu. Dit goede gevoel moeten we zo lang mogelijk vasthouden. Langer dan Ryan zijn penis vast kan houden.
Nofapquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hij doet nofap dus hij houdt hem niet vast
Jij hoort bij mij. Als LR bij jou hoort, dan hoort LR ook bij mij. En als ik bij Rodawa hoor, dan hoort LR ook bij Rodawa.quote:
Ik zou hem die taak wel toevertrouwen, echter heeft hij al toegezegd tot #TeamSof. Misschien kunnen wij hem een beter contract bieden, van teamliefde is hier geen sprake.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel steun nodig hebben. We zijn immers niet 24/7 online. Wat denk je van Littlerabbit? Zou hij ons willen en kunnen steunen waar mogelijk?
Maar je deed eerst zo vijandigquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hoort bij mij. Als LR bij jou hoort, dan hoort LR ook bij mij. En als ik bij Rodawa hoor, dan hoort LR ook bij Rodawa.
nu ik laat baby zienquote:
neem je pilquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAABYYYYYYYYYYYYYYYYY, DID YOU FORGET TO TAKE YOUR MEEEDS. Baabyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
BAAAAAAAAAAAAAAAABYYYYYYYYYYYYYYYYY, DID YOU FORGET TO TAKE YOUR MEEEDS. Baabyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Alsof je dit nog niet wist, JamesBella.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:49 schreef J.James het volgende:
[..]
Aha. Dus dan zit je hier al een tijdje begrijp ik?
Voor jezelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, maar is dat een wedstrijd ofzo dan of doet hij het gewoon uit zichzelf?
Ik bied hem een pijpbeurt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou hem die taak wel toevertrouwen, echter heeft hij al toegezegd tot #TeamSof. Misschien kunnen wij hem een beter contract bieden, van teamliefde is hier geen sprake.
Ik zet mijn speelgoedbrandweerauto en het spel 'Lego Racers II" in om #TeamSof te overbieden.
Hij heeft daarna een groot hok met 2 verdiepingen gehad. En de hele tuin voor zichzelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jouw konijnenhok is veel te klein man
Picsquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft daarna een groot hok met 2 verdiepingen gehad. En de hele tuin voor zichzelf.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alsof je dit nog niet wist, JamesBella.
Ah, oké. Ik zat erover te denken om dat misschien ook te gaan doen. Gewoon kijken hoelang ik het volhoud.quote:
Oh balen manquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij is al een jaartje dood nu.
Geeft niet, hij is 10 geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh balen man![]()
![]()
Hoe heette jouw konijn?
Ik ben geen AdoraBelle hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
AdoraBelle, ook goed. Ik dacht dat je de combinatie van je usernames wel zou herkennen.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:27 schreef Crack_ het volgende:
. Alsjeblieft, praat over iets anders.
10quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, hij is 10 geworden.
Thor.
teletubbie muziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van welke muziek houdt de baby denk je?
Mja, ze luisteren toch niet.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:29 schreef Elan het volgende:
[..]
10![]()
![]()
Bazennaam![]()
Mijn hamster heeft geen naam, dus als iemand een leuke naam heeft....
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ze luisteren toch niet.
Wij hadden onze huishamster naar die bioloog van DWDD genoemd. Freekje de hamster
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Freekje gaat samenwonen met Evaatje.
Zal binnenkort ook wel een BABY komen dan
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:31 schreef Crack_ het volgende:
Mijn hamster heette Bobje, is dat ook leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |