abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:43:48 #1
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_134755308

Van harte welkom in ons topic over Albert Heijn!

In dit topic kun je al je vragen stellen over het werken bij Albert Heijn, de aanbiedingen van deze week bekijken of even rustig door de nieuwste Allerhande heenbladeren.

De TV Commercials met onze welbekende supermarktmanager zijn hier terug te vinden!

Ook onze fans zijn van harte welkom. Wij, als medewerkers, helpen u graag verder!

AH Plaza

Username - Functie - Regio
bigbass - Senior Medewerker Verkoop
d4v1d - Medewerker Verkoopklaar - Utrecht
Einschtein - Regio Groningen
Etsu - Senior Medewerker Verkoop - omg. Rotterdam
exelletor - Medewerker Verkoopklaar - omg. Rotterdam
Ferry_76 - Senior Medewerker Verkoopklaar - Ede
Halldor - Teamleider Verkoopklaar
Hallyu - Medewerkster Verkoopklaar - omg. Zuidoost-Brabant
Ikbenschipper - ASM - Amsterdam/Hilversum e.o.
Kapsalonzondersla - Medewerker Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Krullie. - Caissière
MehMeeeh - Teamleider Verkoopafhandeling(In opleiding) - Geldrop
Monsterd. - Senior medewerker verkoop
mujentas - Medewerker Verkoopklaar - Bollenstreek
OudeBok - Kassier (caissière A) - Amsterdam
SausDip - Teamleider Verkoopklaar - Omgeving Zwolle
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
TommieAH - Caissière B

CAO voor het levensmiddelenbedrijf

In deze tabel wordt uitsluitend het starters uurloon weergegeven van Caissière A, Medewerker Verkoop / Medewerker Verkoopklaar / Kwaliteitsmedewerker / Vakantiemedewerker.
De laatste kolom betreft het All-in uurloon dat geldt voor medewerkers met een contract van 12 uur of minder per week.

Wat zijn de vastgestelde toeslagen?
Maandag t/m Vrijdag; 6:00-7:00 25%, 20:00-21:00 33,33%, 21:00-6:00 50%
Zaterdag: 6:00-7:00 25%, 18:00-24:00 50%
Zondag: 100%

Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.

Wat zijn TvT-uren?
TvT-uren zijn Tijd Voor Tijd-uren. Dit is een saldo die kan worden opgehoogd met de uren die jij boven je contract werkt. Het is opgebouwd uit: overwerkuren, meeruren, toeslaguren (in uren omgezet, door-de-weekse dagen, zon- en feestdagen en overwerk) Wanneer je een Korte Parttimer (KPT) bent, contract van niet meer als 48u per periode, dan worden ze met elke periodieke salarisuitbetaling uitbetaald. Wanneer je een contract van meer dan 48u per periode hebt, dan worden ze in periode 3 en 10 uitbetaald.

Wat zijn BCD-uren?
BCD uren zijn de uren die je normaliter werkt, maar nu niet kunt werken omdat de werkdag op een feestdag valt en de winkel dus gesloten is. Je krijgt BCD uren uitgekeerd, als je in de afgelopen 12 week 4 gelijknamige dagen hebt gewerkt. Het gemiddelde van het aantal gewerkte uren krijg je uitbetaald als BDC-uren. Bovendien krijg je hier een toeslag van 100% bij.

Wat is de hoogte van de maaltijd-vergoeding?
Het maximale bedrag voor de maaltijd-vergoeding is ¤7,50. Dit dien je in de winkel zelf te besteden en alleen aan normaal voedsel. Snoep en dergelijke vallen hier niet onder.

Ik ben mijn Plaza-wachtwoord vergeten, wat nu?
Je (Assistent-)Supermarkt Manager of teamleider kan het wachtwoord voor je Plaza-account resetten. Ga daarvoor dus altijd naar hun toe, vragen of het anders kan is onnodig. Het is simpelweg niet mogelijk.

Van het jaar 2014.

9/12/2013
Meisje plaatst vrij-vraag verzoek op algemene Facebook-pagina van Albert Heijn waarbij D4v1d de status van een troller aanneemt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl

Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.

Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 27 december 2013 @ 18:44:44 #2
378682 JohnBercow
pi_134755347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:41 schreef exelletor het volgende:
Was dan niet alleen voor franchisers? Hier gebruiken we nu gewoon de feestfavorieten t-kaarten.
Geen idee. Wij gebruiken nu ook diverse feestfavorieten t-kaarten maar straks in januari zijn die blauwe wel mooi.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134755384
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen idee. Wij gebruiken nu ook diverse feestfavorieten t-kaarten maar straks in januari zijn die blauwe wel mooi.
Ach joh, dan maar weer de bonus t-kaarten en een lokale prijs maken met 10 cent korting. :)
pi_134756225
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef exelletor het volgende:
De hoeveelheden poedersuiker en zonnebloemolie. :') Vanochtend nog gewerkt, maar was niet heel rustig in de winkel. Ben benieuwd of wij onze plan nog gaan halen. :P
Vanavond trouwens:

Onbesteld toegevoegd 11055 10 Oliebollenmix 30

Vond al dat wij met iets van 15 colli beetje weinig hadden. :)
Er stond op Plaza een bericht dat de orders van winkels door elkaar gehaald waren ofzo. Misschien dat jullie de order van een hele grote winkel hebben gekregen _O-
pi_134756361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ach joh, dan maar weer de bonus t-kaarten en een lokale prijs maken met 10 cent korting. :)
10 cent korting, dan krijg je weer van die zeikende klanten die het te weinig vinden :D
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:15:50 #6
378682 JohnBercow
pi_134756734
quote:
AH geeft ruimtereis weg bij nieuwe Bonuskaart

In samenwerking met Air Miles geeft Albert Heijn één van de klanten de reis van zijn leven: de dampkring door, de ruimte in.

Het enige dat de klant hoeft te doen, is vertellen wat diens wens of boodschap is voor onze wereld in 2014. Via diverse kanalen gaan we de klanten oproepen mee te doen aan deze actie, wat alleen mogelijk is met de nieuwe Bonuskaart.

Meer informatie en de actievoorwaarden zijn vanaf zaterdag 28 december te vinden op www.ah.nl/ruimtereis. Eigen medewerkers zijn helaas uitgesloten van deelname.

Afzender: Marketing
:(
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134757727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef UncleSam het volgende:
Er stond op Plaza een bericht dat de orders van winkels door elkaar gehaald waren ofzo. Misschien dat jullie de order van een hele grote winkel hebben gekregen _O-
Als je de verhouding aanhoudt 1 collo zonnebloemolie = 1 collo oliebollenmix, dan klopt het precies. :) Totaal dus iets meer dan 40 colli. Sowieso die dingen gingen vandaag aardig hard en vorig jaar waren ze al vroeg op. Wij zullen zien hoe het dit jaar uitpakt, ook al lopen er minder klanten in de winkel rond.
pi_134758055
Zit even de taaklijst door te nemen om te kijken of ik de koopmans aantallen nog terug kan vinden, kom ik dit tegen:

17-12-2013 15:03:00
Vreemde telefoontjes naar winkels

De laatste tijd hebben wij meerdere meldingen ontvangen van een man die naar de winkels belt met seksueel getinte vragen.

De man vraagt naar de broodafdeling en weet ook vaak een naam te noemen van een medewerk(st)er. Wanneer hij vervolgens een medewerk(st)er aan de telefoon krijgt geeft hij aan dat hij van het hoofdkantoor is of van de Arbo (dienst). Hij begint met onschuldige vragen maar gaat al snel over op seksueel getinte vragen.

Advies:

Informeer je medewerkers over bovenstaande werkwijze.

Verbind deze man niet door met de broodafdeling, probeer een nummer te achterhalen via een nummermelder en probeer zijn naam te krijgen. Ga niet in op vragen en geef geen gegevens over medewerkers of winkel. Maak een melding via het Formulier melding onregelmatigheden op AH Plaza en geef exacte datum en tijdstip wanneer hij gebeld heeft.

Afzender Supportteam Security

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_134758200
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:43 schreef exelletor het volgende:
Zit even de taaklijst door te nemen om te kijken of ik de koopmans aantallen nog terug kan vinden, kom ik dit tegen:

17-12-2013 15:03:00
Vreemde telefoontjes naar winkels

De laatste tijd hebben wij meerdere meldingen ontvangen van een man die naar de winkels belt met seksueel getinte vragen.

De man vraagt naar de broodafdeling en weet ook vaak een naam te noemen van een medewerk(st)er. Wanneer hij vervolgens een medewerk(st)er aan de telefoon krijgt geeft hij aan dat hij van het hoofdkantoor is of van de Arbo (dienst). Hij begint met onschuldige vragen maar gaat al snel over op seksueel getinte vragen.

Advies:

Informeer je medewerkers over bovenstaande werkwijze.

Verbind deze man niet door met de broodafdeling, probeer een nummer te achterhalen via een nummermelder en probeer zijn naam te krijgen. Ga niet in op vragen en geef geen gegevens over medewerkers of winkel. Maak een melding via het Formulier melding onregelmatigheden op AH Plaza en geef exacte datum en tijdstip wanneer hij gebeld heeft.

Afzender Supportteam Security

SPOILER
Wat de neuk :')
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:47:37 #10
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_134758241
Och, weer eens wat anders dan abonnementen voor niet-bestaande telefoongidsen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:47:56 #11
378682 JohnBercow
pi_134758253
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat de neuk :')
Subtiele opmerking :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134762201
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Even een andere vraag, op Facebook staat dit bericht: https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1

Hoe kan ik aan die borden komen (Ja via TIB, maar weet iemand hoe ze heten)? Wij hebben in de winkel alleen borden met "Bonus" erop wat niet echt werkt als je een artikel extra presenteert voor de reguliere prijs. Deze borden zien er wel netjes uit.
Dit betreft een Albert Heijn Logo sticker die over het Bonuslogo is heen geplakt. Wij gebruiken dit bij ons in de winkelgroep sinds kort. Zorgt inderdaad voor een hele mooie uitstraling en geen verwarring!
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:22:28 #13
378682 JohnBercow
pi_134762783
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dit betreft een Albert Heijn Logo sticker die over het Bonuslogo is heen geplakt. Wij gebruiken dit bij ons in de winkelgroep sinds kort. Zorgt inderdaad voor een hele mooie uitstraling en geen verwarring!
Is die gewoon zelf gemaakt of zijn die te bestellen via het TIB-boek?

Nu ik de foto bekijk zie ik inderdaad dat het een sticker is. Er is namelijk een flinke luchtbel zichtbaar :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134763149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nu ik de foto bekijk zie ik inderdaad dat het een sticker is. Er is namelijk een flinke luchtbel zichtbaar :P
Nee deze stickers heeft een SMM voor de hele winkelgroep laten maken via............. ???? Ze zijn i.i.g. niet bestelbaar via TIB dit is een lokaal initiatief om verwarring bij klanten te voorkomen. Kwam naar voren vanwege IDB.
pi_134763975
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Datgene wat er normaal staat schijnt er ook nog een beetje doorheen. :P
  vrijdag 27 december 2013 @ 21:50:37 #16
378682 JohnBercow
pi_134764158
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef einschtein het volgende:

[..]

Datgene wat er normaal staat schijnt er ook nog een beetje doorheen. :P
Een heel klein beetje dan :P

Vind het wel een goed idee. Maar eens een keer met de SM over hebben. Nu stopt mijn collega wel eens gewoon een A4-tje tussen die "DNAH-houders" :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134764709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Een heel klein beetje dan :P

Vind het wel een goed idee. Maar eens een keer met de SM over hebben. Nu stopt mijn collega wel eens gewoon een A4-tje tussen die "DNAH-houders" :')
Dat ziet er dan echt niet uit....
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:02:37 #18
378682 JohnBercow
pi_134764767
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat ziet er dan echt niet uit....
Inderdaad :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134765081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:02 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Inderdaad :')
Waarom doet hij het dan :(
pi_134765435
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Kan hier geen beeld bij bedenken... Hoe ziet het eruit?
pi_134765612
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:15 schreef exelletor het volgende:

[..]

Kan hier geen beeld bij bedenken... Hoe ziet het eruit?
Lelijk? :')
pi_134765650
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:18 schreef einschtein het volgende:
Lelijk? :')
Ja, maar... :D
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:21:56 #23
378682 JohnBercow
pi_134765788
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:19 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ja, maar... :D
Het is een beetje lastig omschrijven maar bij DNAH heb je bijvoorbeeld impulsmanden waar je in plaats van een T-standaard een plastic omhulsel hebt waar je onder andere een T-standaard kaart in kan schuiven. Mijn collega stopt daar dan gewoon een A4-tje in

Een beetje zoals op onderstaande foto, maar dan zonder de Bonus opdruk in de linkerhoek
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134765861
Ach, oke. Vind nog meevallen, eerlijk gezegd.
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:24:57 #25
378682 JohnBercow
pi_134765943
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef exelletor het volgende:
Ach, oke. Vind nog meevallen, eerlijk gezegd.
Je moet wel even de bonus wegdenken en dus zo'n off-white vlak zien met daarin een wit A4-tje (niet eens altijd recht) gestopt.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134766052
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Je moet wel even de bonus wegdenken en dus zo'n off-white vlak zien met daarin een wit A4-tje (niet eens altijd recht) gestopt.
Dan is het toch gewoon een soort insteekhoes zonder de bonus opdruk en met een net wat kleinere hoes(?) waardoor het A4'tje net niet mooi past?
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:30:28 #27
378682 JohnBercow
pi_134766263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan is het toch gewoon een soort insteekhoes zonder de bonus opdruk en met een net wat kleinere hoes(?) waardoor het A4'tje net niet mooi past?
Ik maak - als ik er aan denk - morgen wel even wat foto's. Het is nogal lastig te omschrijven :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134766283
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik maak - als ik er aan denk - morgen wel even wat foto's. Het is nogal lastig te omschrijven :P
Is goed. :P
pi_134766640
Ohw zo valt het me nog mee had er een ander idee bij. Goed schuif er een AH kaarthouder met plastic houder in en het is nog mooier :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 22:55:44 #30
378682 JohnBercow
pi_134767585
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Ohw zo valt het me nog mee had er een ander idee bij. Goed schuif er een AH kaarthouder met plastic houder in en het is nog mooier :)
Dit is gewoon een foto die ik op Google tegenkwam he.

Inderdaad moet je er nog een AH kaarthouder met plastic houder insteken en daarin dan het A4'tje. Met "jullie" sticker erop zou het nog net wat beter zijn omdat je soms artikelen wilt prijzen die niet in de bonus zijn.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134767736
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]
Met "jullie" sticker erop zou het nog net wat beter zijn omdat je soms artikelen wilt prijzen die niet in de bonus zijn.
Dat is dan ook de reden waarom we dit gedaan hebben omdat klanten soms verbaast zijn als het geen bonus is...
pi_134768364
Wat was het vandaag saai zeg. Veel vulling, veel medewerkers, weinig zeikklanten. Misschien morgen weer wat meer leven in de brouwerij.
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:11:23 #33
378682 JohnBercow
pi_134768391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat is dan ook de reden waarom we dit gedaan hebben omdat klanten soms verbaast zijn als het geen bonus is...
Ik snap sowieso niet waarom AH hier landelijk geen oplossing voor heeft. Je kunt ook op geen enkele manier fatsoenlijke promotie maken voor een niet-actie/niet-lokale-prijs-artikel zonder dat bijvoorbeeld die diagonale streep door de "van-prijs" staat. Het kan volgens mij wel via AH Cross maar dat was tot voor kort ook een programma dat officieel niet gebruikt mocht worden.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134768400
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Toen ik moest bijdraaien heb ik ook al een paar x geïrriteerde klanten aan de kassa gehad die niet snappen waarom je de 35% korting niet op het scherm ziet en de bonuskorting wel.
Ik snap dat het verwarrend is, maar het is nou eenmaal geen bonuskorting. :')
pi_134768418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Franknfurter het volgende:
Wat was het vandaag saai zeg. Veel vulling, veel medewerkers, weinig zeikklanten. Misschien morgen weer wat meer leven in de brouwerij.
Dit.
Het was belachelijk stil.
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:13:17 #36
378682 JohnBercow
pi_134768473
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef donald500 het volgende:

[..]

Toen ik moest bijdraaien heb ik ook al een paar x geïrriteerde klanten aan de kassa gehad die niet snappen waarom je de 35% korting niet op het scherm ziet en de bonuskorting wel.
Er staat toch gewoon een 35% sticker voor een artikel op de display?

(ja als je 100 artikelen moet scannen verdwijnt ie een keer uit beeld).
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134768621
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Er staat toch gewoon een 35% sticker voor een artikel op de display?

(ja als je 100 artikelen moet scannen verdwijnt ie een keer uit beeld).
Ja, die staat er wel, maar al vaker klanten gehad die gelijk wilden weten hoeveel eraf ging. (En dat zijn vooral de 35%-verzamelaars, zoals wij ze noemen. :9 )
pi_134768666
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef donald500 het volgende:

[..]

Ja, die staat er wel, maar al vaker klanten gehad die gelijk wilden weten hoeveel eraf ging. (En dat zijn vooral de 35%-verzamelaars, zoals wij ze noemen. :9 )
De droeftoeters zul je bedoelen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:16:49 #39
378682 JohnBercow
pi_134768673
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef donald500 het volgende:

[..]

Ja je kunt alles wel op een display tonen :') Zoals het aantal artikelen, de 35% korting, het aantal mogelijke koopzegels, het aantal voetbalplaatjes/wuppies/welpies, het aantal wachtenden achter je, etc.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134768965
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef mujentas het volgende:

[..]

De droeftoeters zul je bedoelen.
;) ;)
pi_134769002
Hier trouwens ook zo'n 35% kneus die altijd aandachtig naar de dure producten staat te kijken en de verpakking bestudeert. Hij koopt het toch niet zonder 35% sticker, dus waarom hij het doet is mij een raadsel.
pi_134769022
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja je kunt alles wel op een display tonen :') Zoals het aantal artikelen, de 35% korting, het aantal mogelijke koopzegels, het aantal voetbalplaatjes/wuppies/welpies, het aantal wachtenden achter je, etc.
Ach ja.
Zeikerds zal je er altijd bij hebben. :')
pi_134769100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
Hier trouwens ook zo'n 35% kneus die altijd aandachtig naar de dure producten staat te kijken en de verpakking bestudeert. Hij koopt het toch niet zonder 35% sticker, dus waarom hij het doet is mij een raadsel.
Zo irritant.
Ik had vandaag zelfs iemand die erom vroeg.
"Ja, de kerst is voorbij, komt er vandaag op de kerstversiering en het gourmetvlees nog een 35% kortings sticker"?

Pfft, irritante stakkers. :')
pi_134769217
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:25 schreef donald500 het volgende:

[..]

Zo irritant.
Ik had vandaag zelfs iemand die erom vroeg.
"Ja, de kerst is voorbij, komt er vandaag op de kerstversiering en het gourmetvlees nog een 35% kortings sticker"?

Pfft, irritante stakkers. :')
Maar ja, die mensen helpen je wel om van je zooi af te komen.
  vrijdag 27 december 2013 @ 23:27:52 #45
378682 JohnBercow
pi_134769226
Er loopt bij ons ook zo'n mens rond. Keertje liet een vulploeger een kratje eieren uit z'n handen flikkeren, niet handig maar kan gebeuren. Komt zij aanlopen en vraagt of ze - gratis - de hele eieren mee mag nemen want weggooien is ook zonde :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134769325
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Er loopt bij ons ook zo'n mens rond. Keertje liet een vulploeger een kratje eieren uit z'n handen flikkeren, niet handig maar kan gebeuren. Komt zij aanlopen en vraagt of ze - gratis - de hele eieren mee mag nemen want weggooien is ook zonde :')
Gaat naar de kantine, mevrouw. O+
pi_134769595
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef donald500 het volgende:

[..]

Zie je bij ons wel. Staat er een 35%-sticker voor de artikelnaam.
pi_134771638
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef einschtein het volgende:
Zie je bij ons wel. Staat er een 35%-sticker voor de artikelnaam.
Ja, maar je ziet niet op het scherm wat er nou precies afgaat in totaal.
pi_134772720
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef exelletor het volgende:

[..]

Ja, maar je ziet niet op het scherm wat er nou precies afgaat in totaal.
Precies.
Bij ons ook wel gewoon het 35% icoontje.
pi_134775497
Man man man wat een teringzooi was het vanavond. Overdag wordt alles afgeraffeld en 's avonds mogen we de zooi opruimen. Resultaat: half 11 klaar met de hele ploeg tewijl we om 9 uur al buiten hadden moeten staan. :N
Flesje bier
pi_134776431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Gezicht het volgende:
Man man man wat een teringzooi was het vanavond. Overdag wordt alles afgeraffeld en 's avonds mogen we de zooi opruimen. Resultaat: half 11 klaar met de hele ploeg tewijl we om 9 uur al buiten hadden moeten staan. :N
pi_134778424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 19:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Subtiele opmerking :P
:D!
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:26:10 #53
378682 JohnBercow
pi_134780281
Nog weekjes bikkelen bij AH en aan mijn scriptie en dan lekker op vakantie (ongeacht of ik afgestudeerd ben) :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134780398
Straks lekker nog 8 uurtjes werken :O Ik val in slaap :')
pi_134780431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Nog weekjes bikkelen bij AH en aan mijn scriptie en dan lekker op vakantie (ongeacht of ik afgestudeerd ben) :D
_O_
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:32:01 #56
378682 JohnBercow
pi_134780436
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Ik moet zo ook weer tot sluit werken. En ik val ook in slaap :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134780453
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:32 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik moet zo ook weer tot sluit werken. En ik val ook in slaap :P
Het erge is dat ik toch zeker ruim 11 uur heb geslapen :')
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:33:18 #58
378682 JohnBercow
pi_134780467
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Het erge is dat ik toch zeker ruim 11 uur heb geslapen :')
Neem een typisch David ontbijt en je kunt er weer tegenaan :D

inb4: :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134780476
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Neem een typisch David ontbijt en je kunt er weer tegenaan :D

inb4: :')
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 12:33:45 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:34:03 #60
378682 JohnBercow
pi_134780490
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134780531
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:34 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Broodjes jam en koffie _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 12:35:17 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:35:37 #62
378682 JohnBercow
pi_134780547
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Broodjes jam en koffie _O_
:9
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134780612
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:35 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

:9
En dan vanavond lekker magnetron voer :') :r
pi_134780764
De eerste keer in zoveel tijd de zaterdag vrij. :P
pi_134781635
Vanmorgen een halve container aan SRP verpakkingen verdwijderd. Als je een aapje een nieuw kunstje leert, is het lastig om deze weer af te leren :)
pi_134781779
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Op verkoopklaar.... Daar hebben we er echt alleen onze FTer (groente) nog voor en soms onze vervangende groenteman. Zelfs onze TL's werken er ongeveer 5 a 6 op een zaterdag.
pi_134781852
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Op verkoopklaar.... Daar hebben we er echt alleen onze FTer (groente) nog voor en soms onze vervangende groenteman. Zelfs onze TL's werken er ongeveer 5 a 6 op een zaterdag.
Is nu voor iemand invallen die in de avond werkte + 2 uurtjes om het aan elkaar te "plakken" zodat ik niet tussendoor naar huis hoef.

Normaal werk ik maar 3 uur op zaterdag :P 8 uurs niet gebruikelijk nee :P

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 13:21:08 ]
pi_134782154
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef ikbenschipper het volgende:
Wanneer er een TL-tekort bij ons is, werkt de ene 7-13 en de andere 13-22. In het ideale situatie is er dan ook iemand van 11-17 en van 16-22.
pi_134782501
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:29 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wanneer er een TL-tekort bij ons is, werkt de ene 7-13 en de andere 13-22. In het ideale situatie is er dan ook iemand van 11-17 en van 16-22.
normaal is onze zaterdag 8-13 ,12-17 en 16-22 als er iemand vrij wil en er is niemand die hem kan opvangen is het 8-15 en 14-22.
Als dekortpart-timer verkoopklaar (jongen van 22) die opent op zaterdag vrij is opent de tl en is het 6 uur.
pi_134782778
Ik hoor zojuist dat we in Maart eindelijk een groter magazijn krijgen. *O*
Flesje bier
pi_134787772
Wat voor n ontiegelijke josti hebben ze hier nou weer aangenomen :')_ moest sappen vullen maar de kar stond bij zuivel (omdat we het daar pas overzetten) pakt die steeds 2 colli en loopt die naar sappen (7 paden verder) en dat herhaalt die :'(

Ging ook vragen of hier nog lekkere chickies werkte en of ze goed konden neuken

:')__!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 16:03:14 ]
pi_134787819
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef d4v1d het volgende:
Wat voor n ontiegelijke josti hebben ze hier nou weer aangenomen :')_ moest sappen vullen maar de kar stond bij zuivel (omdat we het daar pas overzetten) pakt die steeds 2 colli en loopt die naar sappen (7 paden verder) en dat herhaalt die :'(

Een echte aanwinst dus.
pi_134787865
quote:

Wat een sukkel zeg. :')
Lekker tijdsverlies ook zo.
Heb je gezegd hoe het wel moest?
pi_134787958
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef donald500 het volgende:

[..]

Wat een sukkel zeg. :')
Lekker tijdsverlies ook zo.
Heb je gezegd hoe het wel moest?
Ik heb zijn kar zelf maar naar sappen gereden.. had die zelf geen zin in zei die." Die kar is zwaar"

:'(

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 16:08:03 ]
pi_134788003
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb zijn kar zelf maar naar sappen gereden.. had die zelf geen zin in zei die." Die kar is zwaar"

:') Goede instelling ook.
pi_134788031
Even voor t beeld. Er stonden zowaar 2 lagen dozen op die kar. Meer niet :')
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:09:25 #77
346939 Janneke141
pi_134788034
Gelukkig bestaat er zoiets als proeftijd.
pi_134788053
Verse sappen kar zwaar noemen. :')
pi_134788058
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Janneke141 het volgende:
Ik hoop echt zo erg dat ze hem eruit trappen.
pi_134788069
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef exelletor het volgende:
Verse sappen kar zwaar noemen. :')
Dit dus. :')
pi_134788075
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Janneke141 het volgende:
Nouuuuu, ik heb af en toe het idee dat zelfs de grootste droeftoeters daar wel doorheen komen.
pi_134788113
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik hoop echt zo erg dat ze hem eruit trappen.
Ik hoop het ook voor je.
Lijkt me verschrikkelijk om met zulk soort mensen te moeten (samen) werken.
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:11:37 #83
346939 Janneke141
pi_134788125
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Nouuuuu, ik heb af en toe het idee dat zelfs de grootste droeftoeters daar wel doorheen komen.
In dat geval moet je de droeftoeters ook zoeken onder de mensen die de beoordelingen maken.
pi_134788221
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

In dat geval moet je de droeftoeters ook zoeken onder de mensen die de beoordelingen maken.
Punt inderdaad :)
pi_134788335
Aan de andere kant, heb ik af en toe wel begrip voor mensen die geen zin hebben om al het bier van/naar de actiekop te schuiven ipv over te stapelen. Is ook aardig slecht voor je rug. :)
pi_134788439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef exelletor het volgende:
Aan de andere kant, heb ik af en toe wel begrip voor mensen die geen zin hebben om al het bier van/naar de actiekop te schuiven ipv over te stapelen. Is ook aardig slecht voor je rug. :)
Dat wel, maar bij ons zijn het iedere keer andere mensen gelukkig, de ene keer ik met collega's dan weer een collega met anderen en ga zo maar door.
Scheelt dat het niet steeds door dezelfde mensen gedaan moet worden.
Of bij jullie wel?
pi_134788705
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef donald500 het volgende:
Dat wel, maar bij ons zijn het iedere keer andere mensen gelukkig, de ene keer ik met collega's dan weer een collega met anderen en ga zo maar door.
Scheelt dat het niet steeds door dezelfde mensen gedaan moet worden.
Of bij jullie wel?
In principe doe je het maar een keer op de avond en een keer op de dag(bier loopt niet heel snel hier). Alles wordt hier door een persoon gedaan, op winkelwagens halen na dan(anders blijft de helft achter . 8-) ) Aan de andere kant, bij actie ombouw kan het best vermoeiend zijn, zeker als je nog wat zwaardere actiekoppen te gaan hebt.
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:29:42 #88
251095 Purdey
Better off alone..
pi_134788971
Bij Verkoopafhandeling heb je dezelfde ergernissen met nieuwe mensen. Had er laatst een waar ik tegen zei dat ze naar kassa 7 mocht, en dat ze toch op kassa 9 terecht kwam. Toen ik vroeg hoe dat kwam, zei ze dat ze verkeerd geteld had. Dat er lichtbakken met het kassanummer hangen was haar niet opgevallen.

Ook had ik het laatst dat er een meisje moeite had met afronden. Dat 0,52 bijv. 0,50 wordt en 0,73 0,75 enz. Of ik dat niet voor haar op een blaadje kon schrijven want dat kon ze niet onthouden _O-
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_134789222
Ik had ooit eens iemand waartegen ik zei dat ze mocht eten en dat ze voor max 7.50 uit de winkel mocht halen. Vroeg ze: kan ik voor dat geld ook shampoo e.d. halen? :')
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:37:47 #90
346939 Janneke141
pi_134789317
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had ooit eens iemand waartegen ik zei dat ze mocht eten en dat ze voor max 7.50 uit de winkel mocht halen. Vroeg ze: kan ik voor dat geld ook shampoo e.d. halen? :')
ik heb ook wel eens een pakje Chesterfield uit reden 33 gevist.
pi_134789509
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Omg...
pi_134789625
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Janneke141 het volgende:
Dan zou ik het gewoon laten opeten.
pi_134789834
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dan zou ik het gewoon laten opeten.
_O-
pi_134790695
quote:

Als eckte hosselbaas die menig breezertje heeft laten trillen kon jij hem natuurlijk direct van repliek voorzien?
pi_134794448
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef mujentas het volgende:

[..]

Als eckte hosselbaas die menig breezertje heeft laten trillen kon jij hem natuurlijk direct van repliek voorzien?
Ik heb gezegd dat die het bij de dame van het brood moet proberen, die heeft ook een mooi vuurrood kort pittig kapsel.
pi_134795594
Hmm kan op plaza nergens het formulier Aanvragen nieuwe bonuskaart vinden dat onder taken en tools zou moeten staan. Kan dit misschien alleen in het filiaal zelf of kan alleen de ASM/SM dit doen?
Moo
  zaterdag 28 december 2013 @ 19:07:37 #97
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_134796101
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hmm kan op plaza nergens het formulier Aanvragen nieuwe bonuskaart vinden dat onder taken en tools zou moeten staan. Kan dit misschien alleen in het filiaal zelf of kan alleen de ASM/SM dit doen?
Teamleider.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_134797165
quote:
Ik zie wel de link op Plaza, maar als ik daarop klik krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.
pi_134797251
Bedankt, voortaan de streepjescode maar even kopiëren dus. :)
Moo
pi_134799291
Er hing een briefje op het prikbord met dat er naar winkels werd gebeld om doorverbonden te worden naar de broodafdeling, die persoon wist dan ook echt de naam van een medewerkster en deed alsof hij van de Arbo was en ging toen uiteindelijk allemaal seksistische vragen stellen :')
  zaterdag 28 december 2013 @ 20:48:42 #101
378682 JohnBercow
pi_134800412
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Er hing een briefje op het prikbord met dat er naar winkels werd gebeld om doorverbonden te worden naar de broodafdeling, die persoon wist dan ook echt de naam van een medewerkster en deed alsof hij van de Arbo was en ging toen uiteindelijk allemaal seksistische vragen stellen :')
Dit stond gisteren of eergisteren ook al in dit topic. Pagina 1 :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134800516
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Dit stond gisteren of eergisteren ook al in dit topic. Pagina 1 :P
Oh, dan zei ik niks. :P
pi_134801127
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 december 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Het was Watdoeteenvulploegleider. Zijn naam is inmiddels bekend bij de Politie.
  zaterdag 28 december 2013 @ 21:06:44 #104
378682 JohnBercow
pi_134801149
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

_O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134801279
quote:

[..]

Wat :')
pi_134801850
quote:

[..]

:D _O-
pi_134805471
quote:

[..]

Hahahaha, hoe zou het toch met die arme jongen gaan nu?
  zaterdag 28 december 2013 @ 22:30:33 #108
378682 JohnBercow
pi_134805551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef MehMeeeh het volgende:

[..]

Hahahaha, hoe zou het toch met die arme jongen gaan nu?
Tegenwoordig heet hij Watdeedeenvulploegleider
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134805611
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hahahaha, ik ga stuk. _O-
Geniale opmerking.
pi_134808436
quote:
Dat moet via winkelweb, kan je alleen vanaf de winkelcomputer doen.
pi_134808524
Nou ik ben DOOD.

Geweldige avond :') Kuch.

mocht dus de restanten van Meneer klapjosti nog navullen :') Drie keer raden..

SPOILER

Vervolgens was overdag vlees niet afgekomen dus nog vrijwillig (maar wel betaald) nog een halfuur extra gebleven om dat af te maken (bovenop die 8 uur die ik al had :') )
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:23:48 #112
378682 JohnBercow
pi_134808552
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dat moet via winkelweb, kan je alleen vanaf de winkelcomputer doen.
Nee hoor :9
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134808584
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee hoor :9
Hoe kan dat buiten de winkelcomputer om dan? :P
pi_134808901
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

ghehehehe

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 23:30:12 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:31:20 #115
378682 JohnBercow
pi_134808962
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe kan dat buiten de winkelcomputer om dan? :P
Nou gewoon zo

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134809041
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Nou ik ben DOOD.

FiFo? Ho maar.

Aangezien jij met hem samenwerkte, had jij hem in de gaten moeten houden. Maar ja, jullie waren natuurlijk te druk bezig met stevige verhalen over de kassameisjes.
pi_134809063
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef mujentas het volgende:

[..]

Aangezien jij met hem samenwerkte, had jij hem in de gaten moeten houden. Maar ja, jullie waren natuurlijk te druk bezig met stevige verhalen over de kassameisjes.
Ik kan hem niet in de gaten houden als hij 6 paden verderop staat.
pi_134809158
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik kan hem niet in de gaten houden als hij 6 paden verderop staat.
Oh, ik dacht te begrijpen uit je eerdere post dat jullie samen aan het vullen waren. In dat geval, je moet sowieso iemand niet meteen in zijn eentje laten werken op de eerste dag. Dan kun je het hem niet echt kwalijk nemen dat er iets fout gaat.
pi_134809159
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:31 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nou gewoon zo

[ afbeelding ]
Ik krijg toch echt

"Oeps! Google Chrome kan winkelweb.ah.nl niet vinden"
Terwijl het op de winkelpc wel werkte.
pi_134809174
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik krijg toch echt

Lees eens ~20 topics terug o|O
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:38:19 #121
378682 JohnBercow
pi_134809287
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik krijg toch echt

Die krijg ik ook :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134809298
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:

[..]

Oh, ik dacht te begrijpen uit je eerdere post dat jullie samen aan het vullen waren. In dat geval, je moet sowieso iemand niet meteen in zijn eentje laten werken op de eerste dag. Dan kun je het hem niet echt kwalijk nemen dat er iets fout gaat.
Hij werkt er al 2 weken, Iemand niet alleen laten staan moet de TL maar regelen, dat deed die niet.

het zat zo, hij ging sappen doen, die komen binnen op de kar van zuivel en die splitsen ze niet eerst, we zetten gewoon een extra container in de winkel en zet daar alles op zodra je er bij kan. Vervolgens rijd iemand 6 paden verder en staat alleen.

Het kleine stukje wat die naast mij heeft geholpen zag er goed uit.. Ik denk dat die dus gewoon weet waar die mee bezig was. Ik ga ook maar even die TL erop aanspreken dat ik hier niet blij mee was.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 23:39:47 ]
pi_134809305
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:36 schreef mujentas het volgende:

[..]

Lees eens ~20 topics terug o|O
pi_134809315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Die krijg ik ook :D
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

pi_134809362
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hij werkt er al 2 weken, Iemand niet alleen laten staan moet de TL maar regelen, dat deed die niet.

het zat zo, hij ging sappen doen, die komen binnen op de kar van zuivel en die splitsen ze niet eerst, we zetten gewoon een extra container in de winkel en zet daar alles op zodra je er bij kan. Vervolgens rijd iemand 6 paden verder en staat alleen.

Het kleine stukje wat die naast mij heeft geholpen zag er goed uit.. Ik denk dat die dus gewoon weet waar die mee bezig was.
Duidelijk verhaal.
pi_134809375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:39 schreef mujentas het volgende:

[..]

Duidelijk verhaal.
Nee he? Ik denk niet helder meer.

Ik ga naar bed :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2013 23:40:11 ]
pi_134809408
Volgens mij heb ik nog geen winkelweb
Moo
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:42:12 #128
378682 JohnBercow
pi_134809478
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Volgens mij heb ik nog geen winkelweb
Niemand heeft (meer) WinkelWeb.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134809488
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee he? Ik denk niet helder meer.

Ik ga naar bed :W
godver, 8 uurtjes werken :')
pi_134809527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Niemand heeft (meer) WinkelWeb.
Ik zie in je screenshot winkelweb staan? Hoe kom je op die pagina? Ik heb alleen ELM en HANDB bij applicaties en formulieren
Moo
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:45:31 #131
378682 JohnBercow
pi_134809653
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

Ik zie in je screenshot winkelweb staan? Hoe kom je op die pagina? Ik heb alleen ELM en HANDB bij applicaties en formulieren
WinkelWeb is de voorloper van AH Plaza. Veel informatie dat nu op Plaza staat is afkomstig vanaf WinkelWeb.

Het is niet zo dat WinkelWeb een applicatie is die je kunt benaderen vanaf Plaza.

WinkelWeb is alleen bereikbaar vanuit de winkel (niet dat er nog wat zinnigs op staat, maar goed) en via een omweg vanaf buiten de winkel :P

quote:
Per dinsdag 25 mei wordt WinkelWeb grotendeels niet meer onderhouden. Alle winkels zijn over op het nieuwe AH Plaza. In de afgelopen bijna 10 jaar zijn ruim 100.000 documenten, groot en klein, via WinkelWeb verspreid naar de winkelorganisatie.

[ Bericht 14% gewijzigd door JohnBercow op 28-12-2013 23:51:16 ]
Order! Ordeeeeeeeeer!
  zaterdag 28 december 2013 @ 23:55:55 #132
378682 JohnBercow
pi_134810127
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Inderdaad he, daar hebben we een woord voor. Het begint met een P en eindigt op ussy.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134811178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef mujentas het volgende:

[..]

Rot op :')
  zondag 29 december 2013 @ 00:39:57 #134
378682 JohnBercow
pi_134812238
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 00:20 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Rot op :')
Ging jij niet slapen o|O
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134814030
ik was vrij :) Afgelopen 5 dagen 1 gewerkt wat een luxe. En het heeft me 0 vrije uren gekost :)
  zondag 29 december 2013 @ 01:35:21 #136
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_134814236
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Nou ik ben DOOD.

SPOILER

Vervolgens was overdag vlees niet afgekomen dus nog vrijwillig (maar wel betaald) nog een halfuur extra gebleven om dat af te maken (bovenop die 8 uur die ik al had :') )
Lijkt me gewoon normaal dat je dat nog ff snel meepakt
BAM dit is 3KB
  zondag 29 december 2013 @ 01:45:16 #137
378682 JohnBercow
pi_134814518
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:35 schreef Loll het volgende:

[..]

Lijkt me gewoon normaal dat je dat nog ff snel meepakt
D4v1d heeft het werk van anderen afgemaakt, hij is namelijk de Zuivelkoning van zijn filiaal :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134814564
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

D4v1d heeft het werk van anderen afgemaakt, hij is namelijk de Zuivelkoning van zijn filiaal :D
Krijg ik nu ook al zo'n wajong(no offence donald) titel? :')
pi_134814576
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 00:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ging jij niet slapen o|O
ik ging naar bed zei ik toch?
  zondag 29 december 2013 @ 01:47:36 #140
378682 JohnBercow
pi_134814584
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je bent toch de zuivelkoning? Of heb je liever dat ik je Senior Zuivel Coach noem ofzo om die downie van vanmiddag te coachen?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134814586
quote:

[..]

Pretenderen dat je kapot bent en dat je vroeg je bed induikt :')
pi_134814598
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je bent toch de zuivelkoning? Of heb je liever dat ik je Senior Zuivel Coach noem ofzo om die downie van vanmiddag te coachen?
Doe maar gewoon niet :D _O-
  zondag 29 december 2013 @ 01:48:11 #143
378682 JohnBercow
pi_134814606
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ik ging naar bed zei ik toch?
Wat doe jij anders in bed dan slapen?

SPOILER
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134814621
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

SPOILER
  zondag 29 december 2013 @ 01:50:12 #145
378682 JohnBercow
pi_134814660
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Met dat constante ge- :') 't maak je je ondertitel ook niet echt waar.

Inb4: :')
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134814685
:') is toch wel elegant in zijn simpelheid hoor.
pi_134814816
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

liggen met een laptop :)
pi_134814861
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 09:49 schreef d4v1d het volgende:
TS is al sinds gistermiddag ziek als de tering, duizelig, verkouden, koude rillingen etc. T is een wonder dat ik nog niet moet overgeven :')

Nu is dat niet de kern van de klacht, iedereen is wel eens ziek en met een paar dagen is t zo over. Waar ik wel graag over zou willen klagen is dat ik straks 8, 5 uur lang mag gaan vakkenvullen ( :') )

Klacht: zie TT

Inb4: Lief dagboek :') TS stelt zich aan :')
pi_134817704
Weet iemand van jullie hoe het zit met pauzes tijdens nachtdiensten? Bij werktijden van bijvoorbeeld 20:00 tot 03:00 wordt door het pauzeprofiel slechts tweemaal een koffiepauze toegekend, maar geeft de Arbeidstijdenwet recht op minimaal 30 minuten.
  Moderator zondag 29 december 2013 @ 09:47:08 #150
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_134817965
2 keer 15min is toch relaxter. Wordt tenminste doorbetaald.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_134818016
Officieel zijn de koffiepauzes slechts 10 minuten, waardoor je maar 20 minuten pauze zou hebben.
pi_134820323
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 09:51 schreef jffry101 het volgende:
Officieel zijn de koffiepauzes slechts 10 minuten, waardoor je maar 20 minuten pauze zou hebben.
Je hebt recht op 15 minuten, maar als je om 1:15 pauze neemt moet je om 1:30 precies weer op je werkplek zijn.

Maar hier zijn ze er redelijk soepel in als je 1-2 minuutjes te laat bent, zolang je je werk maar af krijgt. (Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 11:56:41 ]
  zondag 29 december 2013 @ 12:48:45 #153
378682 JohnBercow
pi_134822127
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:51 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Je hebt recht op 15 minuten, maar als je om 1:15 pauze neemt moet je om 1:30 precies weer op je werkplek zijn.

Maar hier zijn ze er redelijk soepel in als je 1-2 minuutjes te laat bent, zolang je je werk maar af krijgt. (Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken)
Nee, je hebt recht op een koffiepauze van 10 minuten. Maar de tijd die het kost om van je werkplek naar de kantine te lopen (en weer terug) mag niet op die 10 minuten in mindering worden gebracht. En als dat enkele reis 4 minuten duurt dan heb je dus recht op 10 minuten pauze en 8 minuten reistijd.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134822582
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Nee, je hebt recht op een koffiepauze van 10 minuten. Maar de tijd die het kost om van je werkplek naar de kantine te lopen (en weer terug) mag niet op die 10 minuten in mindering worden gebracht. En als dat enkele reis 4 minuten duurt dan heb je dus recht op 10 minuten pauze en 8 minuten reistijd.
Oh? Ik dacht dat die 5 minutem vast stond? Lijkt me ook sterk dat je 4 minuten nodig hebt voor een "enkele reis"
  zondag 29 december 2013 @ 12:59:50 #155
378682 JohnBercow
pi_134822614
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Oh? Ik dacht dat die 5 minutem vast stond? Lijkt me ook sterk dat je 4 minuten nodig hebt voor een "enkele reis"
In de handboeken staat nergens die 5 minuten genoemd. En die 4 minuten is natuurlijk ook maar een voorbeeld.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134824338
Het ging in dit geval niet over mijn persoonlijke ervaring, maar om de roostertechnische kant van het verhaal. Maar hoe zit het dan als de toegekende pauzes samen korter zijn dan de minimale pauze die de Arbeidstijdenwet voorschrijft? Hoe zie je dit terug in R&R als je bijvoorbeeld 20.00 tot 03.00 invoert? (18.00 tot 24:00 geeft volgens mij hetzelfde, omdat de eerste pauze na 19.00 uur valt.)
pi_134824661
Doe eens een linkje naar de arbeidstijdenwet mbt tot 's nachts werken en pauzes.

Volgens mij gelden dezelfde regels als overdag wat de pauzes betreft.

quote:
Volgens de Arbeidstijdenwet heb je bij diensten van 5,5 uur of langer recht op ten minste 30 minuten pauze. Deze pauze mag worden opgesplitst in pauzes van elk ten minste 15 minuten. Als je dienst langer dan 10 uur duurt, moet de arbeid doorbroken worden door een pauze van ten minste 45 minuten.

Een pauze van minder dan 15 minuten is voor de Arbeidstijdenwet echter geen pauze en wordt als arbeidstijd aangemerkt.

[ Bericht 79% gewijzigd door mujentas op 29-12-2013 13:59:14 ]
pi_134828289
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef mujentas het volgende:
Doe eens een linkje naar de arbeidstijdenwet mbt tot 's nachts werken en pauzes.

Volgens mij gelden dezelfde regels als overdag wat de pauzes betreft.

[..]

Dus als je langer dan 5,5 uur werkt, kun je of één pauze van 30 min. nemen die je niet betaalt krijgt, of twee keer vijftien minuten en die wel betaald krijgen? 8)7
Flesje bier
pi_134828484
Pauzes van 15 minuten (ontbijtpauzes) zijn net als de lunch- en dinerpauzes onbetaald. Koffiepauzes (die geen 15, maar 10 minuten zijn) zijn wel doorbetaald.
pi_134828607
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dus als je langer dan 5,5 uur werkt, kun je of één pauze van 30 min. nemen die je niet betaalt krijgt, of twee keer vijftien minuten en die wel betaald krijgen? 8)7
Nee, het systeem trekt er alsnog automatisch een half uur af. Dus je krijgt het niet uit betaald. Hoe jij het half uur opneemt is echter aan jou i.c.m. je leidinggevende.
pi_134828669
C1000 euroweken: http://www.retailmail.nl/folder-c1000.html
nieuw jaar, zelfde aanbiedingen :') Kan ze wel dromen inmiddels.
AH zeker ook weer inspiratieloos met hun potjes HAK, Pickwick thee, vaatwastabletten etc.?
Als ik weet dat de Sultana's om de zoveel weken standaard in de Euroweken of 1+1 Hamsteren zitten koop ik ze natuurlijk nooit meer voor de volle prijs... zelfde als C1000, wederom Chocomel, Magnums, Optimel, Felix, Vogue Deo etc. Daarom doet de Jumbo het ook zo slecht qua aanbiedingen, die hebben er bijna geen en mensen halen die producten bij andere supers.
pi_134829777
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:12 schreef jffry101 het volgende:
Pauzes van 15 minuten (ontbijtpauzes) zijn net als de lunch- en dinerpauzes onbetaald. Koffiepauzes (die geen 15, maar 10 minuten zijn) zijn wel doorbetaald.
Oh zo zat dat. Bij ons zijn koffiepauzes altijd al gewoon 15 minuten geweest. :@
Flesje bier
  zondag 29 december 2013 @ 15:50:34 #163
375927 Halldor
like a boss
pi_134830178
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Deezertje het volgende:
AH zeker ook weer inspiratieloos met hun potjes HAK, Pickwick thee, vaatwastabletten etc.?
Als ik weet dat de Sultana's om de zoveel weken standaard in de Euroweken of 1+1 Hamsteren zitten koop ik ze natuurlijk nooit meer voor de volle prijs... zelfde als C1000, wederom Chocomel, Magnums, Optimel, Felix, Vogue Deo etc. Daarom doet de Jumbo het ook zo slecht qua aanbiedingen, die hebben er bijna geen en mensen halen die producten bij andere supers.
De Bonusfolder is in de filialen ook nog niet bekend.
pi_134833650
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Deezertje het volgende:
Week 2 weer Berberana, Grolsch, Ariel, Hertog ijs, Stimorol en koffiepads van DE dacht ik.
pi_134835544
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Volgens de arbeidstijdenwet is de werkgever helemaal niet verplicht om de koffiepauze door te betalen.
pi_134836031
Het zijn ook altijd dezelfde dingen he

Unilever :')
Talpa :')
Moo
pi_134837431
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 17:06 schreef mujentas het volgende:

[..]

Week 2 weer Berberana, Grolsch, Ariel, Hertog ijs, Stimorol en koffiepads van DE dacht ik.
Geen unox? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 18:30:20 ]
  zondag 29 december 2013 @ 18:31:17 #168
378682 JohnBercow
pi_134837486
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Unox vleesconserven zijn deze week al in de aanbieding :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134837534
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Unox vleesconserven zijn deze week al in de aanbieding :P
oh :X
  zondag 29 december 2013 @ 18:33:07 #170
378682 JohnBercow
pi_134837572
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 18:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

oh :X
Maar dan kan het week 2 ook wel weer in de aanbieding zijn hoor :D
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134837596
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Maar dan kan het week 2 ook wel weer in de aanbieding zijn hoor :D
Mona is ook de laatste tijd gewoon te vaak in de aanbieding trouwens.
pi_134838210
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef d4v1d het volgende:
Stond je weer vuurwerk af te steken?
KLB / Vuurwerk afstekend tokkievolk bij winkelcentrum
pi_134838820
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 18:49 schreef einschtein het volgende:

[..]

Stond je weer vuurwerk af te steken?
KLB / Vuurwerk afstekend tokkievolk bij winkelcentrum
:{w
pi_134840105
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 18:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Geen idee, maar ik zie nu dat ik de Knorr wereldmaaltijden ben vergeten :P
pi_134842641
De koffiepauzes zijn niet eens verplicht. Het enige dat ze verplicht maakt het pauzeprofiel van AH. Net al de verpliching ze door te betalen, alleen per OR geregeld.
pi_134843595
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef ikbenschipper het volgende:
De koffiepauzes zijn niet eens verplicht. Het enige dat ze verplicht maakt het pauzeprofiel van AH. Net al de verpliching ze door te betalen, alleen per OR geregeld.
En houden zo _O_
pi_134844573
quote:

[..]

Geeft niet. :9
Ik ken genoeg Wajongeren die niet willen werken voor hun geld, trouwens niet alleen Wajongeren. :')
pi_134845541
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 20:30 schreef d4v1d het volgende:

[..]

En houden zo _O_
Van mij betreft akkoord :) Aangezien AH volgen mij een van de weinige supers is die het doorbetalen begrijp ik wel waarom ze ze zo min mogelijk willen geven.
pi_134846560
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Van mij betreft akkoord :) Aangezien AH volgen mij een van de weinige supers is die het doorbetalen begrijp ik wel waarom ze ze zo min mogelijk willen geven.
Wat geven? Dat de pauze niet langer is bedoel je?
pi_134851303
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 21:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Wat geven? Dat de pauze niet langer is bedoel je?
niet voor niks die drie uurs shifts hè. Dan scheelt een betaalde koffiepauze
pi_134851423
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

niet voor niks die drie uurs shifts hè. Dan scheelt een betaalde koffiepauze
oh zo :P Mja, er was toch ook bewezen dat je daarna minder productief was?
pi_134852772
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

oh zo :P Mja, er was toch ook bewezen dat je daarna minder productief was?
Een afname in productieviteit zal er afhankelijk van de persoon zijn. Al werkt er bij ons een jongen die werkt gewoon 8 uur lang hard. Verbaas me er soms over.
pi_134852949
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Een afname in productieviteit zal er afhankelijk van de persoon zijn. Al werkt er bij ons een jongen die werkt gewoon 8 uur lang hard. Verbaas me er soms over.
VKK?

Na 8 uur begin ik ook wel kleine foutjes te maken :X
pi_134853123
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef d4v1d het volgende:

[..]

VKK?

Na 8 uur begin ik ook wel kleine foutjes te maken :X
Ja Vkk, hij kan wel meer dan alleen vullen, dus ook magazijn, codeboek etc. In vakanties kan je hem eventueel ook nog wel kwaliteitstaken laten waarnemen.
pi_134853189
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja Vkk, hij kan wel meer dan alleen vullen, dus ook magazijn, codeboek etc. In vakanties kan je hem eventueel ook nog wel kwaliteitstaken laten waarnemen.
Ah, van enkel maar 8 uur lang producten in vakken stoppen raak je hersendood :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 22:37:11 ]
pi_134853571
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
Ah, van enkel maar 8 uur lang producten in vakken stoppen raak je hersendood
Valt wel mee hoor. Maar leuk is anders. :9
pi_134855122
Wie stuurt er op zondag een bericht voor een deellevering morgen om 7 uur. Terwijl je wagen normaal pas om half 9 er is..........
Dachten ze dat er om 7 uur opeens een losser aanwezig is.... Ohw wacht dat is lastig als je dat op zondag om half 9 stuurt en je bent dan dicht....
pi_134855419
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
Wie stuurt er op zondag een bericht voor een deellevering morgen om 7 uur. Terwijl je wagen normaal pas om half 9 er is..........
Dachten ze dat er om 7 uur opeens een losser aanwezig is.... Ohw wacht dat is lastig als je dat op zondag om half 9 stuurt en je bent dan dicht....

handigggg :') Dat wordt vroeg op staan en zelf lossen als je niemand kan vinden? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 23:11:40 ]
pi_134855488
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:

[..]

handigggg :') Dat wordt vroeg op staan en zelf lossen als je niemand kan vinden? :D
Euh nee :) Ik heb niks gezien :)
pi_134855554
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:11 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Euh nee :) Ik heb niks gezien :)
pi_134855601
quote:
2s.gif Op zondag 29 december 2013 23:12 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Heeft mijn kwaliteitsmedewerker het druk morgen om 7 uur.
pi_134855639
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Leuk begin van je week wel _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2013 23:14:04 ]
pi_134855735
quote:
7s.gif Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Leuk begin van je week wel _O_
Als je het niet verwacht kan dat een leuk begin worden ja :D
  zondag 29 december 2013 @ 23:16:30 #194
378682 JohnBercow
pi_134855830
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Hoeveel containers ga je dan ontvangen morgen?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134855960
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Hoeveel containers ga je dan ontvangen morgen?
21 in de deellevering. Ben benieuwd hoeveel ze in totaal gaan sturen dan.....
  zondag 29 december 2013 @ 23:19:35 #196
378682 JohnBercow
pi_134856033
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 23:18 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

21 in de deellevering
Dat is inderdaad wel een aardige hoeveelheid :X
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134856290
Ja, volgens de excelplanning kwam 1500 binnen dus ben heel benieuwd hoeveel het is geworden....
pi_134858988
Hoe hebben jullie wk52 gedraaid dan? Hier verwachtten we ons normale weekomzet gewoon weer, wss net het plan gehaald...

[ Bericht 1% gewijzigd door exelletor op 30-12-2013 00:15:20 ]
pi_134859210
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef exelletor het volgende:
Hoe hebben jullie wk52 gedraaid dan? Hier verwachtten we ons normale omzet gewoon weer, wss net het plan gehaald...
ma/di okay. Maar plan lag voor 2 dagen dicht wel erg hoog. Maar even afwachten was zaterdag vrij
pi_134860765
Waar staat KW voor? Vraag het me al een tijdje af maar ik kom er niet uit :') :X
pi_134860857
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar staat KW voor? Vraag het me al een tijdje af maar ik kom er niet uit :') :X
Kruidenierswaren.

[ Bericht 28% gewijzigd door ikbenschipper op 30-12-2013 01:30:51 ]
pi_134860868
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 01:01 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Kruidenierswaren.
Knopje te ver :P

Maar bedankt _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 01:01:59 ]
  maandag 30 december 2013 @ 05:08:26 #203
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_134863099
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Hier heb ik ook zolang mee lopen kutten tijdens mijn C1000-tijd.

Ik vind VKK, Deli, VKA etc. nog steeds nergens op slaan. Voor mij is het gewoon KW, Kaas, Vleeswaren, Brood, Kassa
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_134863764
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 05:08 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ik vind VKK, Deli, VKA etc. nog steeds nergens op slaan. Voor mij is het gewoon KW, Kaas, Vleeswaren, Brood, Kassa
Vind ik ook wel. Neem nou team verkoop. Diegene die bij ons op deli staat en ook soms brood miept elke keer dat brood en deli 1 team zijn. Maar ondertussen is ze te belazerd om te bakken of diepvries te doen :')
pi_134874398
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 05:08 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Haha, blij dat ik niet de enige ben :')
pi_134875930
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Vind ik ook wel. Neem nou team verkoop. Diegene die bij ons op deli staat en ook soms brood miept elke keer dat brood en deli 1 team zijn. Maar ondertussen is ze te belazerd om te bakken of diepvries te doen :')
Bij ons hamert de ASM er op dat het één afdeling is, wat in de praktijk vooral inhoudt dat ik de schuld krijg als het op brood in de shit loopt :')
pi_134876023
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef bigbass het volgende:

[..]

Bij ons hamert de ASM er op dat het één afdeling is, wat in de praktijk vooral inhoudt dat ik de schuld krijg als het op brood in de shit loopt :')
Joh echt? Dan vind ik het geen goede ASM eerlijk gezegd. Dan observeert hij gewoon niet genoeg.
pi_134877416
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef bigbass het volgende:

[..]

Vind het wel slim, beetje jammer dat hij het op één persoon pint. Maar toch.
pi_134880658
Al mn uren zijn uit plaza verdwenen :')
  maandag 30 december 2013 @ 16:43:53 #210
375927 Halldor
like a boss
pi_134880691
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef terrorsjaak het volgende:
Al mn uren zijn uit plaza verdwenen :')
Is altijd de laatste week van het jaar, programmeerfoutje -O-
  maandag 30 december 2013 @ 16:44:38 #211
378682 JohnBercow
pi_134880724
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Halldor het volgende:

[..]

Is altijd de laatste week van het jaar, programmeerfoutje -O-

SPOILER
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 30 december 2013 @ 16:45:52 #212
375927 Halldor
like a boss
pi_134880799
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

SPOILER
Budget is al op om de bereikbaarheid van plaza te garanderen :')
  maandag 30 december 2013 @ 16:46:17 #213
378682 JohnBercow
pi_134880826
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Halldor het volgende:

[..]

Budget is al op om de bereikbaarheid van plaza te garanderen :')
En zelfs die is nog lang niet wat het zou moeten zijn _O-
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134881386
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

En zelfs die is nog lang niet wat het zou moeten zijn _O-
Maar he, ik kan in ieder geval wel weer switchen van rang in Chrome. Dat is één ding wat wel gefixed is. Direct het enige. :D
  maandag 30 december 2013 @ 16:59:42 #215
378682 JohnBercow
pi_134881441
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef einschtein het volgende:

[..]

Maar he, ik kan in ieder geval wel weer switchen van rang in Chrome. Dat is één ding wat wel gefixed is. Direct het enige. :D
Alleen in Chrome?

:P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134881506
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 16:59 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Alleen in Chrome?

:P
Geen idee, normaliter kon ik in Chrome (thuis) never van rank wisselen. Kan sinds kort wel. :P
pi_134881556
Even over de schoonmaakrobot's in de winkels:
quote:
Hebben het besproken en wij hebben hier al heel lang geleden een proef mee gedaan. Nu zijn er nieuwe robots op de markt en lijkt het ons een goed idee dit verder te bespreken in de organisatie. Je hoort van ons.
  maandag 30 december 2013 @ 17:03:00 #218
378682 JohnBercow
pi_134881599
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef einschtein het volgende:
roken en wij hebben hier al heel lang geleden een proef mee gedaan. Nu zijn er nieuwe robots op de markt en lijkt het ons een goed idee dit verder te bespreken in de organisatie. Je hoort van ons.
Denk dat David dit wel tof vindt :P Geen idee waarom eigenlijk
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134881675
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Denk dat David dit wel tof vindt :P Geen idee waarom eigenlijk
Robots die de winkel schoonmaken? Mij hoor je niet klagen, alleen het lijkt mij niet verstandig en geld-besparend. :P
  maandag 30 december 2013 @ 17:07:39 #220
375927 Halldor
like a boss
pi_134881793
Attentie schoonmaak-robot kassa 5 alstublieft! _O-
pi_134881887
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef Halldor het volgende:
Attentie schoonmaak-robot kassa 5 alstublieft! _O-
--. --- -.. ...- . .-. -.. --- -- -- . / -.- ..- - / .- .-.. -... . .-. - / .... . .. .--- -. / -- . - / .--- . / ... -- . .-. .. --. . / .-- .. -. -.- . .-.. ... / . -. / -.- .-.. .- -. - . -.

SPOILER
pi_134881896
Kunnen we eindelijk die waardeloze wajongers eruit trappen.
  maandag 30 december 2013 @ 17:10:44 #223
378682 JohnBercow
pi_134881938
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef einschtein het volgende:
--. --- -.. ...- . .-. -.. --- -- -- . / -.- ..- - / .- .-.. -... . .-. - / .... . .. .--- -. / -- . - / .--- . / ... -- . .-. .. --. . / .-- .. -. -.- . .-.. ... / . -. / -.- .-.. .- -. - . -.
GODVERDOMME/KUT/ALBERT/HEIJN/MET/JE/SMERIGE/WINKELS/EN/KLANTEN
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134881987
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

GODVERDOMME/KUT/ALBERT/HEIJN/MET/JE/SMERIGE/WINKELS/EN/KLANTEN
Arme Robot, heeft het nu al zo moeilijk. :@
  maandag 30 december 2013 @ 17:15:23 #225
378682 JohnBercow
pi_134882151
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:11 schreef einschtein het volgende:

[..]

Arme Robot, heeft het nu al zo moeilijk. :@
Ik zie Robin liever als beveiliger in de winkel:

quote:
Daar-heb-je-die-gemene-boeven-weer
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134882674
Bassie en Adriaan, de bazen van weleer _O_

Tegenwoordig zijn het gore gladnekken die de belasting ontduiken :r
pi_134882801
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef mujentas het volgende:

Hou je rustig..

SPOILER
  maandag 30 december 2013 @ 17:28:46 #228
378682 JohnBercow
pi_134882849
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef mujentas het volgende:

De Belastinginspecteur:

quote:
Vandaag ga ik afrekenen... met... BASSIE EN ADRIAAN! <krak> (breekt telefoon)
Order! Ordeeeeeeeeer!
  maandag 30 december 2013 @ 17:37:11 #229
375927 Halldor
like a boss
pi_134883284
Weet iemand wanneer de retourbon van Hallmark geactiveerd wordt?
pi_134886321
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef mujentas het volgende:
Ehh.. Ben ik de enige die dit een rare opmerking vind?

Wajongers zijn er in 'alle soorten en maten' en voegen juist heel veel toe aan een winkel als je ze goed begeleid. Wij hebben 2 wajongers in het filiaal werken en ze zijn echt onmisbaar geworden, vooral in klantenbinding.
  maandag 30 december 2013 @ 18:53:40 #231
346939 Janneke141
pi_134886951
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef SausDip het volgende:
Neen.
pi_134887605
quote:

[..]

nee. Je hebt wajongers in allerlei gradaties. Sommige kan je echt onmisbaar maken.
pi_134888158
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef mujentas het volgende:
Niet alles over een kam trekken he...
pi_134890583
quote:

[..]

Wajongers zijn er in 'alle soorten en maten' en voegen juist heel veel toe aan een winkel als je ze goed begeleid. Wij hebben 2 wajongers in het filiaal werken en ze zijn echt onmisbaar geworden, vooral in klantenbinding.
QFT.
pi_134890891
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:02 schreef einschtein het volgende:

[..]

QFT.
Idd,

Nu zal er vast wel soms een josti zijn die door UVW verplicht aan het werk gezet is zonder dit zelf te willen, maar het algemene beeld van werkende wajongers is volgensmij best goed.

Over josti's gesproken. Ze hebben de josti hier al uitgezwaaid _O_
pi_134891169
En zo ben je ineens drie vulploegers (minimaal) tijdelijk kwijt. Slimmeriken dachten dat het leuk was nieuwjaar vervroegd in de kantine te vieren.
  maandag 30 december 2013 @ 20:13:56 #237
378682 JohnBercow
pi_134891255
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef jffry101 het volgende:
En zo ben je ineens drie vulploegers (minimaal) tijdelijk kwijt. Slimmeriken dachten dat het leuk was nieuwjaar vervroegd in de kantine te vieren.
Als in vuurwerk afsteken?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134891905
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Over josti's gesproken. Ze hebben de josti hier al uitgezwaaid _O_
Dus je bent er vanaf?
Weet je waarom ze hem ontslagen hebben?
pi_134892070
quote:
Watskeburt?
pi_134892827
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef donald500 het volgende:

[..]

Dus je bent er vanaf?
Weet je waarom ze hem ontslagen hebben?
Denk t wel ja.

Ze zeiden dat ze hem uitgezwaaid hadden, iedereen vond hem een raar type :D Meer weet ik niet
pi_134892854
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:13 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Als in vuurwerk afsteken?
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2013 20:26 schreef einschtein het volgende:

[..]

Watskeburt?
Komop, laat ons niet langer in spanning en reageer :6
pi_134893493
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef d4v1d het volgende:

[..]

[..]

[..]

Komop, laat ons niet langer in spanning en reageer :6
Daar komt het wel op neer. Ben niet bekend met de details maar de TL liep net langs de trap, waar hij (hoogstwaarschijnlijk onbedoeld natuurlijk) onder vuur kwam te liggen.
  maandag 30 december 2013 @ 20:50:18 #243
378682 JohnBercow
pi_134893543
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef jffry101 het volgende:

[..]

Daar komt het wel op neer. Ben niet bekend met de details maar de TL liep net langs de trap, waar hij (hoogstwaarschijnlijk onbedoeld natuurlijk) onder vuur kwam te liggen.
En jij denkt dat die mensen tijdelijk niet inzetbaar zijn. Ik denk dat ze permanent niet meer inzetbaar zullen zijn.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134893619
quote:

[..]

Serieus? :')__!

Godverdomme man :')
pi_134893664
Dan zitten er echt een paar draadjes los..
pi_134893665
Het schijnt dat ze slechts geschorst zijn, en niet direct ontslagen.
pi_134893751
quote:

[..]

Sporen ze wel?
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef jffry101 het volgende:
Dat is gebruikelijk. Zodat je juridische advies kan inwinnen wat je tegen zulke gekken kunt doen. Daar kan ontslag op volgen.
pi_134893758
quote:
Ik gok dat ze eerst geschorst zijn om het indicdent te onderzoeken? (wat valt er te onderzoeken?) om ze vervolgens eruit te bonjouren.
  maandag 30 december 2013 @ 20:53:36 #249
378682 JohnBercow
pi_134893769
quote:
Een schorsing is bedoeld om nader onderzoek in te stellen maar een inleidende schorsing (zoals hier waarschijnlijk het geval is) gaat hoogstwaarschijnlijk leiden tot ontslag.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134893828
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef d4v1d het volgende:
Dan zitten er echt een paar draadjes los..
Nou, volgens mij alle draadjes.
Wat een idioten joh. :')
pi_134893875
Schipper, was je kwaliteitsmedewerker nog blij met je cadeau op de vroege ochtend? *O*
pi_134893928
Waren inderdaad niet de beste vullers. Een van ze was echter al jaren in dienst (7 of 8 jaar al, maar nooit opgegroeid).
pi_134893959
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef jffry101 het volgende:
Waren inderdaad niet de beste vullers. Een van ze was echter al jaren in dienst (7 of 8 jaar al, maar nooit opgegroeid).
Hoe oud waren ze?
  maandag 30 december 2013 @ 20:57:15 #254
378682 JohnBercow
pi_134894031
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef jffry101 het volgende:
Of ze zou 1 week, 3 maanden of 8 jaar in dienst zijn maakt natuurlijk geen ene flikker uit. Je hebt je gewoon te gedragen (en dan druk ik me nog heel zachtjes uit)
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134894104
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Of ze zou 1 week, 3 maanden of 8 jaar in dienst zijn maakt natuurlijk geen ene flikker uit. Je hebt je gewoon te gedragen (en dan druk ik me nog heel zachtjes uit)
Vuurwerk afsteken tijdens je werktijd en dan ook nog eens (al dan wel niet met opzet) iemand in gevaar brengen gaat wel een stapje verder dan "je niet gedragen".. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 20:58:26 ]
pi_134894136
18, 18 en 24(?), alledrie van Marokkaanse komaf. In de 2 jaar die ze (de jongeren) er werkten goede vrienden geworden.
pi_134894146
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Een schorsing is bedoeld om nader onderzoek in te stellen maar een inleidende schorsing (zoals hier waarschijnlijk het geval is) gaat hoogstwaarschijnlijk leiden tot ontslag.
Je kan iemand als sancties op een feit schorsen. Als je iemand "inleidend" schorst wat ik hier vermoed, is zoals je al zegt bedoeld om er ontslag op te laten volgen. Maar eerst de feiten wilt onderzoeken en advies van HR wilt inwinnen.
  maandag 30 december 2013 @ 20:58:54 #258
378682 JohnBercow
pi_134894155
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Vuurwerk afsteken tijdens je werktijd en dan ook nog eens (al dan wel niet met opzet) iemand in gevaar brengen gaat wel een stapje verder dan "je niet gedragen".. :{
Ik kon even niet op het juiste woord komen. Daarom er maar bij gezegd dat ik me nog heel zachtjes uitdruk :6
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134894221
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef jffry101 het volgende:
18, 18 en 24(?), alledrie van Marokkaanse komaf. In de 2 jaar die ze (de jongeren) er werkten goede vrienden geworden.
Was t legaal vuurwerk? :P
pi_134894257
quote:
10s.gif Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Schipper, was je kwaliteitsmedewerker nog blij met je cadeau op de vroege ochtend? *O*
Ja vond het een heel leuk kado :P Mijn teamleider was ook erg blij met 2500 colli....
  maandag 30 december 2013 @ 21:00:22 #261
378682 JohnBercow
pi_134894259
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Waar hadden ze het verstopt? In hun nektasje of in de zakken van hun jas met bontkraag?
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134894296
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja vond het een heel leuk kado :P Mijn teamleider was ook erg blij met 2500 colli....
_O-
pi_134894300
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 20:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik heb geen resten kunnen vinden, noch materiële schade, dus ik neem aan dat het geen grote Vlaamse klappers waren.
pi_134894494
We hebben al een tijdje geen raadplaatje meer gehad? :o of ben ik blind?
  maandag 30 december 2013 @ 21:09:25 #265
378682 JohnBercow
pi_134894816
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef d4v1d het volgende:
We hebben al een tijdje geen raadplaatje meer gehad? :o of ben ik blind?

Heb even de naam op het spandoek weggelakt :P
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134895840
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Heb even de naam op het spandoek weggelakt :P
Ik gok dat het i.i.g. een Franchise is :P
  maandag 30 december 2013 @ 21:29:03 #267
378682 JohnBercow
pi_134896006
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:26 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ik gok dat het i.i.g. een Franchise is :P
Volgens mijn gegevens is het een WWM filiaal. Maar dan baseer ik mij op het filiaalnummer.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134896068
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Volgens mijn gegevens is het een WWM filiaal. Maar dan baseer ik mij op het filiaalnummer.
Meestal zie je die donker blauwe winkelwagens namelijke bij franchisers
pi_134896219
quote:

[..]

Blijkbaar hebben jullie het getroffen dan :)

Wij hebben er al aardig wat versleten in de jaren :(
pi_134896448
En het plaatje is Marktplein 9 Wormerveer.
  maandag 30 december 2013 @ 21:39:36 #271
378682 JohnBercow
pi_134896612
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:
^O^
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134897611
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:
Hoe dan. :')
pi_134897749
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 21:57 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoe dan. :')
Google op Albert Heijn DA Gall Blokker, en dan de eerste hit.
pi_134897882
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:

[..]

Google op Albert Heijn DA Gall Blokker, en dan de eerste hit.
Ik heb heel veel combinatief van die namen gegoogled maar ik kon hem niet vinden :')
pi_134899143
Waarom leveren ze P&E halfvolle melk en DZH halfvolle melk pakken niet gelijk in een roll-in container geval en de AH halfvolle melk 1 liter/1,5 litter en DZH melk 2 liter flessen wel :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 22:24:56 ]
pi_134899567
Hoeveel roll-in containers heb je ruimte voor? Wij hebben slechts ruimte voor 6 (waar we er eventueel 2 bij zouden kunnen plaatsen). Bij ons worden ze eigenlijk vooral volgestampt met alles wat ze niet kunnen vinden in het weekend of als de FT'er op vakantie is.
pi_134900348
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Waarom leveren ze P&E halfvolle melk en DZH halfvolle melk pakken niet gelijk in een roll-in container geval en de AH halfvolle melk 1 liter/1,5 litter en DZH melk 2 liter flessen wel :(
Omdat P&E halfvol en DZH samen in 1 ric staan bij winkels met 6 ric plekken daarnaast ook in winkels met 8 ric plekken (of meer) de omloop snelheid niet altijd een ric rechtvaardigt. Ze staan net zo gecombineerd al de karnemelk (3 varianten in een ric).
Voorlopig gaan er geen ric plekken uit vanwege kosten/ worpaanvraag e.d. Heb via het SSC namelijk al eens de vraag geteld. Je kan eventueel zelf iets gaan doen. alleen de bodemplaten voor koelingen om een ricplek op te vullen zijn niet te bestellen.
pi_134900489
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Omdat P&E halfvol en DZH samen in 1 ric staan bij winkels met 6 ric plekken daarnaast ook in winkels met 8 ric plekken (of meer) de omloop snelheid niet altijd een ric rechtvaardigt. Ze staan net zo gecombineerd al de karnemelk (3 varianten in een ric).
Voorlopig gaan er geen ric plekken uit vanwege kosten/ worpaanvraag e.d. Heb via het SSC namelijk al eens de vraag geteld. Je kan eventueel zelf iets gaan doen. alleen de bodemplaten voor koelingen om een ricplek op te vullen zijn niet te bestellen.
Maar er zullen genoeg winkels zijn met 6 ric plekken toch? Het zal toch vast wel logistiek mogelijk zijn om dit voor een deel van de winkels te regelen? :P
pi_134900674
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef jffry101 het volgende:
Hoeveel roll-in containers heb je ruimte voor? Wij hebben slechts ruimte voor 6 (waar we er eventueel 2 bij zouden kunnen plaatsen).
6, AH HV 1 ltr, AH HV 1,5 ltr, dzh 1 ltr (of was het 1,5?) dzh 2 ltr (die jerrycan-achtige dingen) P&E HV, en dan nog een ric met 3 soorten karnemelk. (die ik echt nog nooit vol heb zien staan :') )
quote:
Bij ons worden ze eigenlijk vooral volgestampt met alles wat ze niet kunnen vinden in het weekend of als de FT'er op vakantie is.
Jezus wat slordig :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 22:45:58 ]
pi_134900830
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Die bodemplaten zijn wel te krijgen, maar ik weet even niet meer hoe. Misschien rechtstreeks via Stamhuis of via Frimex.
pi_134900939
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Maar er zullen genoeg winkels zijn met 6 ric plekken toch? Het zal toch vast wel logistiek mogelijk zijn om dit voor een deel van de winkels te regelen? :P
Ja die winkels zouden naar 4 moeten gaan lekker planken in een meter geeft nog meer ruimte en is mooier ook.

Ja systeemtechnisch is dat mogelijk, alleen codetechnische is het niet haalbaar. De omloopsnelheid van deze producten is in 75% van de ric winkels niet voldoende om een ric in te stuwen.
Tot een jaar of 4/5 geleden hadden we 1 of beide varianten in ric. De afboekingen waren zelfs in grotere winkels relatief hoog
pi_134900977
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die bodemplaten zijn wel te krijgen, maar ik weet even niet meer hoe. Misschien rechtstreeks via Stamhuis of via Frimex.
Dat zou kunnen ze staan niet in TIB.
pi_134901034
Wij hebben de rics weggehaald en planken in gedaan!
pi_134901042
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Ja die winkels zouden naar 4 moeten gaan lekker planken in een meter geeft nog meer ruimte en is mooier ook.
Geen SRP is ook mooier, maar toch doen ze het om uren te besparen.

Maarja, vraag me idd af of de omloopsnelheid van P&E snel genoeg gaat hier.. Goed punt :P
pi_134901068
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:

Is het ook. Echt jammer om te zien, helemaal nu rond de feestdagen. Nu zie ik door de hele winkel de kwaliteit wegzakken, door gebrek aan motivatie, het idee dat we meer talenten hebben lopen dan teamleiders (qua shiftaantal).
pi_134901124
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ze staan niet in TIB.
Soms hebben ze ook nog wel eens 2e hands inventaris. Ik weet niet hoe het bij WWM zit, maar wij willen nog wel eens rechtstreeks bij Stamhuis bestellen omdat het via TIB 2-3 weken duurt voordat het geleverd wordt, en bij een rechtstreekse bestelling heb je het vaak de volgende dag in huis.
pi_134901310
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:

[..]

6, AH HV 1 ltr, AH HV 1,5 ltr, dzh 1 ltr (of was het 1,5?) dzh 2 ltr (die jerrycan-achtige dingen) P&E HV, en dan nog een ric met 3 soorten karnemelk. (die ik echt nog nooit vol heb zien staan :') )

[..]
AH Halfvolle 1 liter
AH Halfvolle 1,5 liter
DZH cans 2 liter
AH Volle melk 1 liter
Combi karnemelk
Combi dzh 1 liter / P&E Halfvolle.

Staat hij bij ons.

Om die reden zou ik dus al HK 2 ric verwijderen en planken doen. Dan kan je of meer assortiment toevoegen of een aantal hardlopers breder zetten (campina 2,4 liter bijvoorbeeld)
pi_134901358
nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 30-12-2013 22:55:44 ]
pi_134901454
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Soms hebben ze ook nog wel eens 2e hands inventaris. Ik weet niet hoe het bij WWM zit, maar wij willen nog wel eens rechtstreeks bij Stamhuis bestellen omdat het via TIB 2-3 weken duurt voordat het geleverd wordt, en bij een rechtstreekse bestelling heb je het vaak de volgende dag in huis.
Doet wwm niet he. Maar we kunnen strak wel spoedbestellingen plaaten.
pi_134901552
Wij hebben de AH Halfvolle 1,5 liter gesaneerd. Volgens mij is er ook niemand die het mist, ik heb er nog nooit iemand om horen vragen :P
pi_134901641
Nu we het toch over melk hebben :') Bestaat er trouwens die dzh cans ook in een volle melk variant? Ik zou toch zweren van niet, nooit gezien, nooit in een andere AH gezien. niet.

Bleef een buitenlandse klant maar op hameren en wou me maar niet geloven :r
  maandag 30 december 2013 @ 22:59:30 #292
378682 JohnBercow
pi_134901664
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Nu we het toch over melk hebben :') Bestaat er trouwens die dzh cans ook in een volle melk variant? Ik zou toch zweren van niet, nooit gezien, nooit in een andere AH gezien. niet.

Nee volgens mij ook niet.

Edit: Nee dus http://www.ah.nl/appie/zoeken/volle-melk?rq=Melk
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134901693
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

MAAR HIJ HAD HET NOG VORIGE WEEK GEKOCHT!!1!1EInz :')

SPOILER
pi_134901708
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er wel volle melk in een 2 liter can, maar niet van DZH en niet bij Albert Heijn.
pi_134901713
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:

nee bestaat niet.
pi_134901762
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

Volgens mij bestaat er wel volle melk in een 2 liter can, maar niet van DZH en niet bij Albert Heijn.
Dat zal best maar inderdaad niet bij AH
  maandag 30 december 2013 @ 23:01:19 #297
378682 JohnBercow
pi_134901797
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ja volgens mij bestaat er ook Coca-Cola in 3 liter flessen, maar niet bij Albert Heijn :6
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134901826
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja volgens mij bestaat er ook Coca-Cola in 3 liter flessen, maar niet bij Albert Heijn :6
Ze moeten grote flessen mountain dew gaan maken :(
  maandag 30 december 2013 @ 23:02:28 #299
378682 JohnBercow
pi_134901874
quote:
2s.gif Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ze moeten grote flessen mountain dew gaan maken :(
Die bestaan. Bij de Walmart.

Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_134901951