SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Geen idee. Wij gebruiken nu ook diverse feestfavorieten t-kaarten maar straks in januari zijn die blauwe wel mooi.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:41 schreef exelletor het volgende:
Was dan niet alleen voor franchisers? Hier gebruiken we nu gewoon de feestfavorieten t-kaarten.
Ach joh, dan maar weer de bonus t-kaarten en een lokale prijs maken met 10 cent korting.quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Geen idee. Wij gebruiken nu ook diverse feestfavorieten t-kaarten maar straks in januari zijn die blauwe wel mooi.
Er stond op Plaza een bericht dat de orders van winkels door elkaar gehaald waren ofzo. Misschien dat jullie de order van een hele grote winkel hebben gekregenquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:35 schreef exelletor het volgende:
De hoeveelheden poedersuiker en zonnebloemolie.Vanochtend nog gewerkt, maar was niet heel rustig in de winkel. Ben benieuwd of wij onze plan nog gaan halen.
Vanavond trouwens:
Onbesteld toegevoegd 11055 10 Oliebollenmix 30
Vond al dat wij met iets van 15 colli beetje weinig hadden.![]()
10 cent korting, dan krijg je weer van die zeikende klanten die het te weinig vindenquote:Op vrijdag 27 december 2013 18:45 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ach joh, dan maar weer de bonus t-kaarten en een lokale prijs maken met 10 cent korting.
quote:AH geeft ruimtereis weg bij nieuwe Bonuskaart
In samenwerking met Air Miles geeft Albert Heijn één van de klanten de reis van zijn leven: de dampkring door, de ruimte in.
Het enige dat de klant hoeft te doen, is vertellen wat diens wens of boodschap is voor onze wereld in 2014. Via diverse kanalen gaan we de klanten oproepen mee te doen aan deze actie, wat alleen mogelijk is met de nieuwe Bonuskaart.
Meer informatie en de actievoorwaarden zijn vanaf zaterdag 28 december te vinden op www.ah.nl/ruimtereis. Eigen medewerkers zijn helaas uitgesloten van deelname.
Afzender: Marketing
Als je de verhouding aanhoudt 1 collo zonnebloemolie = 1 collo oliebollenmix, dan klopt het precies.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:05 schreef UncleSam het volgende:
Er stond op Plaza een bericht dat de orders van winkels door elkaar gehaald waren ofzo. Misschien dat jullie de order van een hele grote winkel hebben gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:43 schreef exelletor het volgende:
Zit even de taaklijst door te nemen om te kijken of ik de koopmans aantallen nog terug kan vinden, kom ik dit tegen:
17-12-2013 15:03:00
Vreemde telefoontjes naar winkels
De laatste tijd hebben wij meerdere meldingen ontvangen van een man die naar de winkels belt met seksueel getinte vragen.
De man vraagt naar de broodafdeling en weet ook vaak een naam te noemen van een medewerk(st)er. Wanneer hij vervolgens een medewerk(st)er aan de telefoon krijgt geeft hij aan dat hij van het hoofdkantoor is of van de Arbo (dienst). Hij begint met onschuldige vragen maar gaat al snel over op seksueel getinte vragen.
Advies:
Informeer je medewerkers over bovenstaande werkwijze.
Verbind deze man niet door met de broodafdeling, probeer een nummer te achterhalen via een nummermelder en probeer zijn naam te krijgen. Ga niet in op vragen en geef geen gegevens over medewerkers of winkel. Maak een melding via het Formulier melding onregelmatigheden op AH Plaza en geef exacte datum en tijdstip wanneer hij gebeld heeft.
Afzender Supportteam SecurityWat de neukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit betreft een Albert Heijn Logo sticker die over het Bonuslogo is heen geplakt. Wij gebruiken dit bij ons in de winkelgroep sinds kort. Zorgt inderdaad voor een hele mooie uitstraling en geen verwarring!quote:Op vrijdag 27 december 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Even een andere vraag, op Facebook staat dit bericht: https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1
Hoe kan ik aan die borden komen (Ja via TIB, maar weet iemand hoe ze heten)? Wij hebben in de winkel alleen borden met "Bonus" erop wat niet echt werkt als je een artikel extra presenteert voor de reguliere prijs. Deze borden zien er wel netjes uit.
Is die gewoon zelf gemaakt of zijn die te bestellen via het TIB-boek?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dit betreft een Albert Heijn Logo sticker die over het Bonuslogo is heen geplakt. Wij gebruiken dit bij ons in de winkelgroep sinds kort. Zorgt inderdaad voor een hele mooie uitstraling en geen verwarring!
Nee deze stickers heeft een SMM voor de hele winkelgroep laten maken via............. ???? Ze zijn i.i.g. niet bestelbaar via TIB dit is een lokaal initiatief om verwarring bij klanten te voorkomen. Kwam naar voren vanwege IDB.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is die gewoon zelf gemaakt of zijn die te bestellen via het TIB-boek?
Nu ik de foto bekijk zie ik inderdaad dat het een sticker is. Er is namelijk een flinke luchtbel zichtbaar
Datgene wat er normaal staat schijnt er ook nog een beetje doorheen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Is die gewoon zelf gemaakt of zijn die te bestellen via het TIB-boek?
Nu ik de foto bekijk zie ik inderdaad dat het een sticker is. Er is namelijk een flinke luchtbel zichtbaar
Een heel klein beetje danquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:46 schreef einschtein het volgende:
[..]
Datgene wat er normaal staat schijnt er ook nog een beetje doorheen.
Dat ziet er dan echt niet uit....quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Een heel klein beetje dan
Vind het wel een goed idee. Maar eens een keer met de SM over hebben. Nu stopt mijn collega wel eens gewoon een A4-tje tussen die "DNAH-houders"
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat ziet er dan echt niet uit....
Kan hier geen beeld bij bedenken... Hoe ziet het eruit?quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Vind het wel een goed idee. Maar eens een keer met de SM over hebben. Nu stopt mijn collega wel eens gewoon een A4-tje tussen die "DNAH-houders"
Lelijk?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:15 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kan hier geen beeld bij bedenken... Hoe ziet het eruit?
Het is een beetje lastig omschrijven maar bij DNAH heb je bijvoorbeeld impulsmanden waar je in plaats van een T-standaard een plastic omhulsel hebt waar je onder andere een T-standaard kaart in kan schuiven. Mijn collega stopt daar dan gewoon een A4-tje inquote:
Je moet wel even de bonus wegdenken en dus zo'n off-white vlak zien met daarin een wit A4-tje (niet eens altijd recht) gestopt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:23 schreef exelletor het volgende:
Ach, oke. Vind nog meevallen, eerlijk gezegd.
Dan is het toch gewoon een soort insteekhoes zonder de bonus opdruk en met een net wat kleinere hoes(?) waardoor het A4'tje net niet mooi past?quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Je moet wel even de bonus wegdenken en dus zo'n off-white vlak zien met daarin een wit A4-tje (niet eens altijd recht) gestopt.
Ik maak - als ik er aan denk - morgen wel even wat foto's. Het is nogal lastig te omschrijvenquote:Op vrijdag 27 december 2013 22:27 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon een soort insteekhoes zonder de bonus opdruk en met een net wat kleinere hoes(?) waardoor het A4'tje net niet mooi past?
Is goed.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik maak - als ik er aan denk - morgen wel even wat foto's. Het is nogal lastig te omschrijven
Dit is gewoon een foto die ik op Google tegenkwam he.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Ohw zo valt het me nog mee had er een ander idee bij. Goed schuif er een AH kaarthouder met plastic houder in en het is nog mooier
Dat is dan ook de reden waarom we dit gedaan hebben omdat klanten soms verbaast zijn als het geen bonus is...quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Met "jullie" sticker erop zou het nog net wat beter zijn omdat je soms artikelen wilt prijzen die niet in de bonus zijn.
Ik snap sowieso niet waarom AH hier landelijk geen oplossing voor heeft. Je kunt ook op geen enkele manier fatsoenlijke promotie maken voor een niet-actie/niet-lokale-prijs-artikel zonder dat bijvoorbeeld die diagonale streep door de "van-prijs" staat. Het kan volgens mij wel via AH Cross maar dat was tot voor kort ook een programma dat officieel niet gebruikt mocht worden.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom we dit gedaan hebben omdat klanten soms verbaast zijn als het geen bonus is...
Toen ik moest bijdraaien heb ik ook al een paar x geïrriteerde klanten aan de kassa gehad die niet snappen waarom je de 35% korting niet op het scherm ziet en de bonuskorting wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:58 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is dan ook de reden waarom we dit gedaan hebben omdat klanten soms verbaast zijn als het geen bonus is...
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:10 schreef Franknfurter het volgende:
Wat was het vandaag saai zeg. Veel vulling, veel medewerkers, weinig zeikklanten. Misschien morgen weer wat meer leven in de brouwerij.
Er staat toch gewoon een 35% sticker voor een artikel op de display?quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef donald500 het volgende:
[..]
Toen ik moest bijdraaien heb ik ook al een paar x geïrriteerde klanten aan de kassa gehad die niet snappen waarom je de 35% korting niet op het scherm ziet en de bonuskorting wel.
Ik snap dat het verwarrend is, maar het is nou eenmaal geen bonuskorting.
Ja, die staat er wel, maar al vaker klanten gehad die gelijk wilden weten hoeveel eraf ging. (En dat zijn vooral de 35%-verzamelaars, zoals wij ze noemen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Er staat toch gewoon een 35% sticker voor een artikel op de display?
(ja als je 100 artikelen moet scannen verdwijnt ie een keer uit beeld).
De droeftoeters zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja, die staat er wel, maar al vaker klanten gehad die gelijk wilden weten hoeveel eraf ging. (En dat zijn vooral de 35%-verzamelaars, zoals wij ze noemen.)
Ja je kunt alles wel op een display tonenquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:15 schreef donald500 het volgende:
[..]
Ja, die staat er wel, maar al vaker klanten gehad die gelijk wilden weten hoeveel eraf ging. (En dat zijn vooral de 35%-verzamelaars, zoals wij ze noemen.)
quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
De droeftoeters zul je bedoelen.
Ach ja.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja je kunt alles wel op een display tonenZoals het aantal artikelen, de 35% korting, het aantal mogelijke koopzegels, het aantal voetbalplaatjes/wuppies/welpies, het aantal wachtenden achter je, etc.
Zo irritant.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:23 schreef mujentas het volgende:
Hier trouwens ook zo'n 35% kneus die altijd aandachtig naar de dure producten staat te kijken en de verpakking bestudeert. Hij koopt het toch niet zonder 35% sticker, dus waarom hij het doet is mij een raadsel.
Maar ja, die mensen helpen je wel om van je zooi af te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:25 schreef donald500 het volgende:
[..]
Zo irritant.
Ik had vandaag zelfs iemand die erom vroeg.
"Ja, de kerst is voorbij, komt er vandaag op de kerstversiering en het gourmetvlees nog een 35% kortings sticker"?
Pfft, irritante stakkers.
Gaat naar de kantine, mevrouw.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:27 schreef Schuimpjes het volgende:
Er loopt bij ons ook zo'n mens rond. Keertje liet een vulploeger een kratje eieren uit z'n handen flikkeren, niet handig maar kan gebeuren. Komt zij aanlopen en vraagt of ze - gratis - de hele eieren mee mag nemen want weggooien is ook zonde
Zie je bij ons wel. Staat er een 35%-sticker voor de artikelnaam.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:11 schreef donald500 het volgende:
[..]
Toen ik moest bijdraaien heb ik ook al een paar x geïrriteerde klanten aan de kassa gehad die niet snappen waarom je de 35% korting niet op het scherm ziet en de bonuskorting wel.
Ik snap dat het verwarrend is, maar het is nou eenmaal geen bonuskorting.
Ja, maar je ziet niet op het scherm wat er nou precies afgaat in totaal.quote:Op vrijdag 27 december 2013 23:35 schreef einschtein het volgende:
Zie je bij ons wel. Staat er een 35%-sticker voor de artikelnaam.
Precies.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet niet op het scherm wat er nou precies afgaat in totaal.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 02:42 schreef Gezicht het volgende:
Man man man wat een teringzooi was het vanavond. Overdag wordt alles afgeraffeld en 's avonds mogen we de zooi opruimen. Resultaat: half 11 klaar met de hele ploeg tewijl we om 9 uur al buiten hadden moeten staan.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef Schuimpjes het volgende:
Nog weekjes bikkelen bij AH en aan mijn scriptie en dan lekker op vakantie (ongeacht of ik afgestudeerd ben)
Ik moet zo ook weer tot sluit werken. En ik val ook in slaapquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Straks lekker nog 8 uurtjes werkenIk val in slaap
Het erge is dat ik toch zeker ruim 11 uur heb geslapenquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:32 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik moet zo ook weer tot sluit werken. En ik val ook in slaap
Neem een typisch David ontbijt en je kunt er weer tegenaanquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het erge is dat ik toch zeker ruim 11 uur heb geslapen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Neem een typisch David ontbijt en je kunt er weer tegenaan
inb4:
Op verkoopklaar.... Daar hebben we er echt alleen onze FTer (groente) nog voor en soms onze vervangende groenteman. Zelfs onze TL's werken er ongeveer 5 a 6 op een zaterdag.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:30 schreef d4v1d het volgende:
Straks lekker nog 8 uurtjes werkenIk val in slaap
Is nu voor iemand invallen die in de avond werkte + 2 uurtjes om het aan elkaar te "plakken" zodat ik niet tussendoor naar huis hoef.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Op verkoopklaar.... Daar hebben we er echt alleen onze FTer (groente) nog voor en soms onze vervangende groenteman. Zelfs onze TL's werken er ongeveer 5 a 6 op een zaterdag.
Wanneer er een TL-tekort bij ons is, werkt de ene 7-13 en de andere 13-22. In het ideale situatie is er dan ook iemand van 11-17 en van 16-22.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:18 schreef ikbenschipper het volgende:
Op verkoopklaar.... Daar hebben we er echt alleen onze FTer (groente) nog voor en soms onze vervangende groenteman. Zelfs onze TL's werken er ongeveer 5 a 6 op een zaterdag.
normaal is onze zaterdag 8-13 ,12-17 en 16-22 als er iemand vrij wil en er is niemand die hem kan opvangen is het 8-15 en 14-22.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:29 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wanneer er een TL-tekort bij ons is, werkt de ene 7-13 en de andere 13-22. In het ideale situatie is er dan ook iemand van 11-17 en van 16-22.
Een echte aanwinst dus.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef d4v1d het volgende:
Wat voor n ontiegelijke josti hebben ze hier nou weer aangenomen_ moest sappen vullen maar de kar stond bij zuivel (omdat we het daar pas overzetten) pakt die steeds 2 colli en loopt die naar sappen (7 paden verder) en dat herhaalt die
Ging ook vragen of hier nog lekkere chickies werkte en of ze goed konden neuken__!
Wat een sukkel zeg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef d4v1d het volgende:
Wat voor n ontiegelijke josti hebben ze hier nou weer aangenomen_ moest sappen vullen maar de kar stond bij zuivel (omdat we het daar pas overzetten) pakt die steeds 2 colli en loopt die naar sappen (7 paden verder) en dat herhaalt die
Ging ook vragen of hier nog lekkere chickies werkte en of ze goed konden neuken__!
Ik heb zijn kar zelf maar naar sappen gereden.. had die zelf geen zin in zei die." Die kar is zwaar"quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:05 schreef donald500 het volgende:
[..]
Wat een sukkel zeg.
Lekker tijdsverlies ook zo.
Heb je gezegd hoe het wel moest?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb zijn kar zelf maar naar sappen gereden.. had die zelf geen zin in zei die." Die kar is zwaar"
Ik hoop echt zo erg dat ze hem eruit trappen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Janneke141 het volgende:
Gelukkig bestaat er zoiets als proeftijd.
Nouuuuu, ik heb af en toe het idee dat zelfs de grootste droeftoeters daar wel doorheen komen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:09 schreef Janneke141 het volgende:
Gelukkig bestaat er zoiets als proeftijd.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo erg dat ze hem eruit trappen.
In dat geval moet je de droeftoeters ook zoeken onder de mensen die de beoordelingen maken.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouuuuu, ik heb af en toe het idee dat zelfs de grootste droeftoeters daar wel doorheen komen.
Punt inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2013 16:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In dat geval moet je de droeftoeters ook zoeken onder de mensen die de beoordelingen maken.
Dat wel, maar bij ons zijn het iedere keer andere mensen gelukkig, de ene keer ik met collega's dan weer een collega met anderen en ga zo maar door.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:15 schreef exelletor het volgende:
Aan de andere kant, heb ik af en toe wel begrip voor mensen die geen zin hebben om al het bier van/naar de actiekop te schuiven ipv over te stapelen. Is ook aardig slecht voor je rug.
In principe doe je het maar een keer op de avond en een keer op de dag(bier loopt niet heel snel hier). Alles wordt hier door een persoon gedaan, op winkelwagens halen na dan(anders blijft de helft achter .quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef donald500 het volgende:
Dat wel, maar bij ons zijn het iedere keer andere mensen gelukkig, de ene keer ik met collega's dan weer een collega met anderen en ga zo maar door.
Scheelt dat het niet steeds door dezelfde mensen gedaan moet worden.
Of bij jullie wel?
ik heb ook wel eens een pakje Chesterfield uit reden 33 gevist.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik had ooit eens iemand waartegen ik zei dat ze mocht eten en dat ze voor max 7.50 uit de winkel mocht halen. Vroeg ze: kan ik voor dat geld ook shampoo e.d. halen?
Omg...quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens een pakje Chesterfield uit reden 33 gevist.
Dan zou ik het gewoon laten opeten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:37 schreef Janneke141 het volgende:
ik heb ook wel eens een pakje Chesterfield uit reden 33 gevist.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:43 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon laten opeten.
Als eckte hosselbaas die menig breezertje heeft laten trillen kon jij hem natuurlijk direct van repliek voorzien?quote:Op zaterdag 28 december 2013 16:02 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb gezegd dat die het bij de dame van het brood moet proberen, die heeft ook een mooi vuurrood kort pittig kapsel.quote:Op zaterdag 28 december 2013 17:03 schreef mujentas het volgende:
[..]
Als eckte hosselbaas die menig breezertje heeft laten trillen kon jij hem natuurlijk direct van repliek voorzien?
Teamleider.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hmm kan op plaza nergens het formulier Aanvragen nieuwe bonuskaart vinden dat onder taken en tools zou moeten staan. Kan dit misschien alleen in het filiaal zelf of kan alleen de ASM/SM dit doen?
Ik zie wel de link op Plaza, maar als ik daarop klik krijg ik de melding dat de pagina niet kan worden weergegeven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Zuivelkoe het volgende:
Hmm kan op plaza nergens het formulier Aanvragen nieuwe bonuskaart vinden dat onder taken en tools zou moeten staan. Kan dit misschien alleen in het filiaal zelf of kan alleen de ASM/SM dit doen?
Dit stond gisteren of eergisteren ook al in dit topic. Pagina 1quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Er hing een briefje op het prikbord met dat er naar winkels werd gebeld om doorverbonden te worden naar de broodafdeling, die persoon wist dan ook echt de naam van een medewerkster en deed alsof hij van de Arbo was en ging toen uiteindelijk allemaal seksistische vragen stellen
Oh, dan zei ik niks.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit stond gisteren of eergisteren ook al in dit topic. Pagina 1
Het was Watdoeteenvulploegleider. Zijn naam is inmiddels bekend bij de Politie.quote:Op zaterdag 28 december 2013 20:23 schreef Etsu het volgende:
Er hing een briefje op het prikbord met dat er naar winkels werd gebeld om doorverbonden te worden naar de broodafdeling, die persoon wist dan ook echt de naam van een medewerkster en deed alsof hij van de Arbo was en ging toen uiteindelijk allemaal seksistische vragen stellen
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het was Watdoeteenvulploegleider. Zijn naam is inmiddels bekend bij de Politie.
Watquote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hahahaha, hoe zou het toch met die arme jongen gaan nu?quote:Op zaterdag 28 december 2013 21:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet hij Watdeedeenvulploegleiderquote:Op zaterdag 28 december 2013 22:28 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
Hahahaha, hoe zou het toch met die arme jongen gaan nu?
Hahahaha, ik ga stuk.quote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet hij Watdeedeenvulploegleider
Dat moet via winkelweb, kan je alleen vanaf de winkelcomputer doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 18:54 schreef Zuivelkoe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens was overdag vlees niet afgekomen dus nog vrijwillig (maar wel betaald) nog een halfuur extra gebleven om dat af te maken (bovenop die 8 uur die ik al had)
Nee hoorquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:21 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat moet via winkelweb, kan je alleen vanaf de winkelcomputer doen.
ghehehehequote:Op zaterdag 28 december 2013 22:30 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tegenwoordig heet hij Watdeedeenvulploegleider
Nou gewoon zoquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoe kan dat buiten de winkelcomputer om dan?
Aangezien jij met hem samenwerkte, had jij hem in de gaten moeten houden. Maar ja, jullie waren natuurlijk te druk bezig met stevige verhalen over de kassameisjes.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Nou ik ben DOOD.
Geweldige avondKuch.
mocht dus de restanten van Meneer klapjosti nog navullenDrie keer raden..
FiFo? Ho maar.
Ik kan hem niet in de gaten houden als hij 6 paden verderop staat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Aangezien jij met hem samenwerkte, had jij hem in de gaten moeten houden. Maar ja, jullie waren natuurlijk te druk bezig met stevige verhalen over de kassameisjes.
Oh, ik dacht te begrijpen uit je eerdere post dat jullie samen aan het vullen waren. In dat geval, je moet sowieso iemand niet meteen in zijn eentje laten werken op de eerste dag. Dan kun je het hem niet echt kwalijk nemen dat er iets fout gaat.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan hem niet in de gaten houden als hij 6 paden verderop staat.
Ik krijg toch echtquote:
Lees eens ~20 topics terugquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt
"Oeps! Google Chrome kan winkelweb.ah.nl niet vinden"
Terwijl het op de winkelpc wel werkte.
Die krijg ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt
"Oeps! Google Chrome kan winkelweb.ah.nl niet vinden"
Terwijl het op de winkelpc wel werkte.
Hij werkt er al 2 weken, Iemand niet alleen laten staan moet de TL maar regelen, dat deed die niet.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Oh, ik dacht te begrijpen uit je eerdere post dat jullie samen aan het vullen waren. In dat geval, je moet sowieso iemand niet meteen in zijn eentje laten werken op de eerste dag. Dan kun je het hem niet echt kwalijk nemen dat er iets fout gaat.
Duidelijk verhaal.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij werkt er al 2 weken, Iemand niet alleen laten staan moet de TL maar regelen, dat deed die niet.
het zat zo, hij ging sappen doen, die komen binnen op de kar van zuivel en die splitsen ze niet eerst, we zetten gewoon een extra container in de winkel en zet daar alles op zodra je er bij kan. Vervolgens rijd iemand 6 paden verder en staat alleen.
Het kleine stukje wat die naast mij heeft geholpen zag er goed uit.. Ik denk dat die dus gewoon weet waar die mee bezig was.
Nee he? Ik denk niet helder meer.quote:
Niemand heeft (meer) WinkelWeb.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Volgens mij heb ik nog geen winkelweb
godver, 8 uurtjes werkenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee he? Ik denk niet helder meer.
Ik ga naar bed
Ik zie in je screenshot winkelweb staan? Hoe kom je op die pagina? Ik heb alleen ELM en HANDB bij applicaties en formulierenquote:Op zaterdag 28 december 2013 23:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niemand heeft (meer) WinkelWeb.
WinkelWeb is de voorloper van AH Plaza. Veel informatie dat nu op Plaza staat is afkomstig vanaf WinkelWeb.quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:43 schreef Zuivelkoe het volgende:
[..]
Ik zie in je screenshot winkelweb staan? Hoe kom je op die pagina? Ik heb alleen ELM en HANDB bij applicaties en formulieren
quote:Per dinsdag 25 mei wordt WinkelWeb grotendeels niet meer onderhouden. Alle winkels zijn over op het nieuwe AH Plaza. In de afgelopen bijna 10 jaar zijn ruim 100.000 documenten, groot en klein, via WinkelWeb verspreid naar de winkelorganisatie.
Inderdaad he, daar hebben we een woord voor. Het begint met een P en eindigt op ussy.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2013 23:23 schreef d4v1d het volgende:
Nou ik ben DOOD.
Geweldige avondKuch.
mocht dus de restanten van Meneer klapjosti nog navullenDrie keer raden..
Lijkt me gewoon normaal dat je dat nog ff snel meepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens was overdag vlees niet afgekomen dus nog vrijwillig (maar wel betaald) nog een halfuur extra gebleven om dat af te maken (bovenop die 8 uur die ik al had)
BAM dit is 3KB
D4v1d heeft het werk van anderen afgemaakt, hij is namelijk de Zuivelkoning van zijn filiaalquote:Op zondag 29 december 2013 01:35 schreef Loll het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon normaal dat je dat nog ff snel meepakt
Krijg ik nu ook al zo'n wajong(no offence donald) titel?quote:Op zondag 29 december 2013 01:45 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
D4v1d heeft het werk van anderen afgemaakt, hij is namelijk de Zuivelkoning van zijn filiaal
Je bent toch de zuivelkoning? Of heb je liever dat ik je Senior Zuivel Coach noem ofzo om die downie van vanmiddag te coachen?quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Krijg ik nu ook al zo'n wajong(no offence donald) titel?
Pretenderen dat je kapot bent en dat je vroeg je bed induiktquote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Doe maar gewoon nietquote:Op zondag 29 december 2013 01:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je bent toch de zuivelkoning? Of heb je liever dat ik je Senior Zuivel Coach noem ofzo om die downie van vanmiddag te coachen?
Wat doe jij anders in bed dan slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat doe jij anders in bed dan slapen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
liggen met een laptopquote:Op zondag 29 december 2013 01:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat doe jij anders in bed dan slapen?
quote:Op zaterdag 28 december 2013 09:49 schreef d4v1d het volgende:
TS is al sinds gistermiddag ziek als de tering, duizelig, verkouden, koude rillingen etc. T is een wonder dat ik nog niet moet overgeven
Nu is dat niet de kern van de klacht, iedereen is wel eens ziek en met een paar dagen is t zo over. Waar ik wel graag over zou willen klagen is dat ik straks 8, 5 uur lang mag gaan vakkenvullen ()
Klacht: zie TT
Inb4: Lief dagboekTS stelt zich aan
Je hebt recht op 15 minuten, maar als je om 1:15 pauze neemt moet je om 1:30 precies weer op je werkplek zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 09:51 schreef jffry101 het volgende:
Officieel zijn de koffiepauzes slechts 10 minuten, waardoor je maar 20 minuten pauze zou hebben.
Nee, je hebt recht op een koffiepauze van 10 minuten. Maar de tijd die het kost om van je werkplek naar de kantine te lopen (en weer terug) mag niet op die 10 minuten in mindering worden gebracht. En als dat enkele reis 4 minuten duurt dan heb je dus recht op 10 minuten pauze en 8 minuten reistijd.quote:Op zondag 29 december 2013 11:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt recht op 15 minuten, maar als je om 1:15 pauze neemt moet je om 1:30 precies weer op je werkplek zijn.
Maar hier zijn ze er redelijk soepel in als je 1-2 minuutjes te laat bent, zolang je je werk maar af krijgt. (Je moet er natuurlijk geen gewoonte van maken)
Oh? Ik dacht dat die 5 minutem vast stond? Lijkt me ook sterk dat je 4 minuten nodig hebt voor een "enkele reis"quote:Op zondag 29 december 2013 12:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, je hebt recht op een koffiepauze van 10 minuten. Maar de tijd die het kost om van je werkplek naar de kantine te lopen (en weer terug) mag niet op die 10 minuten in mindering worden gebracht. En als dat enkele reis 4 minuten duurt dan heb je dus recht op 10 minuten pauze en 8 minuten reistijd.
In de handboeken staat nergens die 5 minuten genoemd. En die 4 minuten is natuurlijk ook maar een voorbeeld.quote:Op zondag 29 december 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oh? Ik dacht dat die 5 minutem vast stond? Lijkt me ook sterk dat je 4 minuten nodig hebt voor een "enkele reis"
quote:Volgens de Arbeidstijdenwet heb je bij diensten van 5,5 uur of langer recht op ten minste 30 minuten pauze. Deze pauze mag worden opgesplitst in pauzes van elk ten minste 15 minuten. Als je dienst langer dan 10 uur duurt, moet de arbeid doorbroken worden door een pauze van ten minste 45 minuten.
Een pauze van minder dan 15 minuten is voor de Arbeidstijdenwet echter geen pauze en wordt als arbeidstijd aangemerkt.
Dus als je langer dan 5,5 uur werkt, kun je of één pauze van 30 min. nemen die je niet betaalt krijgt, of twee keer vijftien minuten en die wel betaald krijgen?quote:Op zondag 29 december 2013 13:53 schreef mujentas het volgende:
Doe eens een linkje naar de arbeidstijdenwet mbt tot 's nachts werken en pauzes.
Volgens mij gelden dezelfde regels als overdag wat de pauzes betreft.
[..]
Nee, het systeem trekt er alsnog automatisch een half uur af. Dus je krijgt het niet uit betaald. Hoe jij het half uur opneemt is echter aan jou i.c.m. je leidinggevende.quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dus als je langer dan 5,5 uur werkt, kun je of één pauze van 30 min. nemen die je niet betaalt krijgt, of twee keer vijftien minuten en die wel betaald krijgen?
Oh zo zat dat. Bij ons zijn koffiepauzes altijd al gewoon 15 minuten geweest.quote:Op zondag 29 december 2013 15:12 schreef jffry101 het volgende:
Pauzes van 15 minuten (ontbijtpauzes) zijn net als de lunch- en dinerpauzes onbetaald. Koffiepauzes (die geen 15, maar 10 minuten zijn) zijn wel doorbetaald.
De Bonusfolder is in de filialen ook nog niet bekend.quote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Deezertje het volgende:
C1000 euroweken: http://www.retailmail.nl/folder-c1000.html
nieuw jaar, zelfde aanbiedingenKan ze wel dromen inmiddels.
AH zeker ook weer inspiratieloos met hun potjes HAK, Pickwick thee, vaatwastabletten etc.?
Als ik weet dat de Sultana's om de zoveel weken standaard in de Euroweken of 1+1 Hamsteren zitten koop ik ze natuurlijk nooit meer voor de volle prijs... zelfde als C1000, wederom Chocomel, Magnums, Optimel, Felix, Vogue Deo etc. Daarom doet de Jumbo het ook zo slecht qua aanbiedingen, die hebben er bijna geen en mensen halen die producten bij andere supers.
Week 2 weer Berberana, Grolsch, Ariel, Hertog ijs, Stimorol en koffiepads van DE dacht ik.quote:Op zondag 29 december 2013 15:16 schreef Deezertje het volgende:
C1000 euroweken: http://www.retailmail.nl/folder-c1000.html
nieuw jaar, zelfde aanbiedingenKan ze wel dromen inmiddels.
AH zeker ook weer inspiratieloos met hun potjes HAK, Pickwick thee, vaatwastabletten etc.?
Als ik weet dat de Sultana's om de zoveel weken standaard in de Euroweken of 1+1 Hamsteren zitten koop ik ze natuurlijk nooit meer voor de volle prijs... zelfde als C1000, wederom Chocomel, Magnums, Optimel, Felix, Vogue Deo etc. Daarom doet de Jumbo het ook zo slecht qua aanbiedingen, die hebben er bijna geen en mensen halen die producten bij andere supers.
Volgens de arbeidstijdenwet is de werkgever helemaal niet verplicht om de koffiepauze door te betalen.quote:Op zondag 29 december 2013 15:08 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dus als je langer dan 5,5 uur werkt, kun je of één pauze van 30 min. nemen die je niet betaalt krijgt, of twee keer vijftien minuten en die wel betaald krijgen?
Geen unox?quote:Op zondag 29 december 2013 17:06 schreef mujentas het volgende:
[..]
Week 2 weer Berberana, Grolsch, Ariel, Hertog ijs, Stimorol en koffiepads van DE dacht ik.
ohquote:Op zondag 29 december 2013 18:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Unox vleesconserven zijn deze week al in de aanbieding
Mona is ook de laatste tijd gewoon te vaak in de aanbieding trouwens.quote:Op zondag 29 december 2013 18:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar dan kan het week 2 ook wel weer in de aanbieding zijn hoor
quote:Op zondag 29 december 2013 18:49 schreef einschtein het volgende:
[..]
Stond je weer vuurwerk af te steken?
KLB / Vuurwerk afstekend tokkievolk bij winkelcentrum
En houden zoquote:Op zondag 29 december 2013 20:20 schreef ikbenschipper het volgende:
De koffiepauzes zijn niet eens verplicht. Het enige dat ze verplicht maakt het pauzeprofiel van AH. Net al de verpliching ze door te betalen, alleen per OR geregeld.
Geeft niet.quote:Op zondag 29 december 2013 01:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Van mij betreft akkoordquote:
Wat geven? Dat de pauze niet langer is bedoel je?quote:Op zondag 29 december 2013 20:54 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Van mij betreft akkoordAangezien AH volgen mij een van de weinige supers is die het doorbetalen begrijp ik wel waarom ze ze zo min mogelijk willen geven.
niet voor niks die drie uurs shifts hè. Dan scheelt een betaalde koffiepauzequote:Op zondag 29 december 2013 21:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat geven? Dat de pauze niet langer is bedoel je?
oh zoquote:Op zondag 29 december 2013 22:10 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
niet voor niks die drie uurs shifts hè. Dan scheelt een betaalde koffiepauze
Een afname in productieviteit zal er afhankelijk van de persoon zijn. Al werkt er bij ons een jongen die werkt gewoon 8 uur lang hard. Verbaas me er soms over.quote:Op zondag 29 december 2013 22:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
oh zoMja, er was toch ook bewezen dat je daarna minder productief was?
VKK?quote:Op zondag 29 december 2013 22:31 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Een afname in productieviteit zal er afhankelijk van de persoon zijn. Al werkt er bij ons een jongen die werkt gewoon 8 uur lang hard. Verbaas me er soms over.
Ja Vkk, hij kan wel meer dan alleen vullen, dus ook magazijn, codeboek etc. In vakanties kan je hem eventueel ook nog wel kwaliteitstaken laten waarnemen.quote:Op zondag 29 december 2013 22:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
VKK?
Na 8 uur begin ik ook wel kleine foutjes te maken
Ah, van enkel maar 8 uur lang producten in vakken stoppen raak je hersendoodquote:Op zondag 29 december 2013 22:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja Vkk, hij kan wel meer dan alleen vullen, dus ook magazijn, codeboek etc. In vakanties kan je hem eventueel ook nog wel kwaliteitstaken laten waarnemen.
Valt wel mee hoor. Maar leuk is anders.quote:Op zondag 29 december 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
Ah, van enkel maar 8 uur lang producten in vakken stoppen raak je hersendood
handiggggquote:Op zondag 29 december 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
Wie stuurt er op zondag een bericht voor een deellevering morgen om 7 uur. Terwijl je wagen normaal pas om half 9 er is..........
Dachten ze dat er om 7 uur opeens een losser aanwezig is.... Ohw wacht dat is lastig als je dat op zondag om half 9 stuurt en je bent dan dicht....
Euh neequote:Op zondag 29 december 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
handiggggDat wordt vroeg op staan en zelf lossen als je niemand kan vinden?
Heeft mijn kwaliteitsmedewerker het druk morgen om 7 uur.quote:
Leuk begin van je week welquote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Heeft mijn kwaliteitsmedewerker het druk morgen om 7 uur.
Als je het niet verwacht kan dat een leuk begin worden jaquote:
Hoeveel containers ga je dan ontvangen morgen?quote:Op zondag 29 december 2013 23:13 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Heeft mijn kwaliteitsmedewerker het druk morgen om 7 uur.
21 in de deellevering. Ben benieuwd hoeveel ze in totaal gaan sturen dan.....quote:Op zondag 29 december 2013 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoeveel containers ga je dan ontvangen morgen?
ma/di okay. Maar plan lag voor 2 dagen dicht wel erg hoog. Maar even afwachten was zaterdag vrijquote:Op maandag 30 december 2013 00:10 schreef exelletor het volgende:
Hoe hebben jullie wk52 gedraaid dan? Hier verwachtten we ons normale omzet gewoon weer, wss net het plan gehaald...
Kruidenierswaren.quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar staat KW voor? Vraag het me al een tijdje af maar ik kom er niet uit![]()
Hier heb ik ook zolang mee lopen kutten tijdens mijn C1000-tijd.quote:Op maandag 30 december 2013 00:57 schreef d4v1d het volgende:
Waar staat KW voor? Vraag het me al een tijdje af maar ik kom er niet uit![]()
Vind ik ook wel. Neem nou team verkoop. Diegene die bij ons op deli staat en ook soms brood miept elke keer dat brood en deli 1 team zijn. Maar ondertussen is ze te belazerd om te bakken of diepvries te doenquote:Op maandag 30 december 2013 05:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hier heb ik ook zolang mee lopen kutten tijdens mijn C1000-tijd.
Ik vind VKK, Deli, VKA etc. nog steeds nergens op slaan. Voor mij is het gewoon KW, Kaas, Vleeswaren, Brood, Kassa
Haha, blij dat ik niet de enige benquote:Op maandag 30 december 2013 05:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hier heb ik ook zolang mee lopen kutten tijdens mijn C1000-tijd.
Ik vind VKK, Deli, VKA etc. nog steeds nergens op slaan. Voor mij is het gewoon KW, Kaas, Vleeswaren, Brood, Kassa
Bij ons hamert de ASM er op dat het één afdeling is, wat in de praktijk vooral inhoudt dat ik de schuld krijg als het op brood in de shit looptquote:Op maandag 30 december 2013 08:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind ik ook wel. Neem nou team verkoop. Diegene die bij ons op deli staat en ook soms brood miept elke keer dat brood en deli 1 team zijn. Maar ondertussen is ze te belazerd om te bakken of diepvries te doen
Joh echt? Dan vind ik het geen goede ASM eerlijk gezegd. Dan observeert hij gewoon niet genoeg.quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij ons hamert de ASM er op dat het één afdeling is, wat in de praktijk vooral inhoudt dat ik de schuld krijg als het op brood in de shit loopt
Vind het wel slim, beetje jammer dat hij het op één persoon pint. Maar toch.quote:Op maandag 30 december 2013 15:01 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bij ons hamert de ASM er op dat het één afdeling is, wat in de praktijk vooral inhoudt dat ik de schuld krijg als het op brood in de shit loopt
Is altijd de laatste week van het jaar, programmeerfoutjequote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef terrorsjaak het volgende:
Al mn uren zijn uit plaza verdwenen
quote:Op maandag 30 december 2013 16:43 schreef Halldor het volgende:
[..]
Is altijd de laatste week van het jaar, programmeerfoutje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op maandag 30 december 2013 16:44 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]__!
Budget is al op om de bereikbaarheid van plaza te garanderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En zelfs die is nog lang niet wat het zou moeten zijnquote:Op maandag 30 december 2013 16:45 schreef Halldor het volgende:
[..]
Budget is al op om de bereikbaarheid van plaza te garanderen
Maar he, ik kan in ieder geval wel weer switchen van rang in Chrome. Dat is één ding wat wel gefixed is. Direct het enige.quote:Op maandag 30 december 2013 16:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En zelfs die is nog lang niet wat het zou moeten zijn
Alleen in Chrome?quote:Op maandag 30 december 2013 16:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar he, ik kan in ieder geval wel weer switchen van rang in Chrome. Dat is één ding wat wel gefixed is. Direct het enige.
quote:Hebben het besproken en wij hebben hier al heel lang geleden een proef mee gedaan. Nu zijn er nieuwe robots op de markt en lijkt het ons een goed idee dit verder te bespreken in de organisatie. Je hoort van ons.
Denk dat David dit wel tof vindtquote:Op maandag 30 december 2013 17:02 schreef einschtein het volgende:
roken en wij hebben hier al heel lang geleden een proef mee gedaan. Nu zijn er nieuwe robots op de markt en lijkt het ons een goed idee dit verder te bespreken in de organisatie. Je hoort van ons.
Robots die de winkel schoonmaken? Mij hoor je niet klagen, alleen het lijkt mij niet verstandig en geld-besparend.quote:Op maandag 30 december 2013 17:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Denk dat David dit wel tof vindtGeen idee waarom eigenlijk
--. --- -.. ...- . .-. -.. --- -- -- . / -.- ..- - / .- .-.. -... . .-. - / .... . .. .--- -. / -- . - / .--- . / ... -- . .-. .. --. . / .-- .. -. -.- . .-.. ... / . -. / -.- .-.. .- -. - . -.quote:Op maandag 30 december 2013 17:07 schreef Halldor het volgende:
Attentie schoonmaak-robot kassa 5 alstublieft!
GODVERDOMME/KUT/ALBERT/HEIJN/MET/JE/SMERIGE/WINKELS/EN/KLANTENquote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef einschtein het volgende:
--. --- -.. ...- . .-. -.. --- -- -- . / -.- ..- - / .- .-.. -... . .-. - / .... . .. .--- -. / -- . - / .--- . / ... -- . .-. .. --. . / .-- .. -. -.- . .-.. ... / . -. / -.- .-.. .- -. - . -.
Arme Robot, heeft het nu al zo moeilijk.quote:Op maandag 30 december 2013 17:10 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
GODVERDOMME/KUT/ALBERT/HEIJN/MET/JE/SMERIGE/WINKELS/EN/KLANTEN
Ik zie Robin liever als beveiliger in de winkel:quote:Op maandag 30 december 2013 17:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Arme Robot, heeft het nu al zo moeilijk.
quote:Daar-heb-je-die-gemene-boeven-weer
Hou je rustig..quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef mujentas het volgende:
Bassie en Adriaan, de bazen van weleer![]()
Tegenwoordig zijn het gore gladnekken die de belasting ontduiken
De Belastinginspecteur:quote:Op maandag 30 december 2013 17:25 schreef mujentas het volgende:
Bassie en Adriaan, de bazen van weleer![]()
Tegenwoordig zijn het gore gladnekken die de belasting ontduiken
quote:Vandaag ga ik afrekenen... met... BASSIE EN ADRIAAN! <krak> (breekt telefoon)
Ehh.. Ben ik de enige die dit een rare opmerking vind?quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef mujentas het volgende:
Kunnen we eindelijk die waardeloze wajongers eruit trappen.
Neen.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef SausDip het volgende:
Ehh.. Ben ik de enige die dit een rare opmerking vind?
nee. Je hebt wajongers in allerlei gradaties. Sommige kan je echt onmisbaar maken.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef SausDip het volgende:
[..]
Niet alles over een kam trekken he...quote:Op maandag 30 december 2013 17:09 schreef mujentas het volgende:
Kunnen we eindelijk die waardeloze wajongers eruit trappen.
QFT.quote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef SausDip het volgende:
[..]
Wajongers zijn er in 'alle soorten en maten' en voegen juist heel veel toe aan een winkel als je ze goed begeleid. Wij hebben 2 wajongers in het filiaal werken en ze zijn echt onmisbaar geworden, vooral in klantenbinding.
Idd,quote:
Als in vuurwerk afsteken?quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef jffry101 het volgende:
En zo ben je ineens drie vulploegers (minimaal) tijdelijk kwijt. Slimmeriken dachten dat het leuk was nieuwjaar vervroegd in de kantine te vieren.
Dus je bent er vanaf?quote:Op maandag 30 december 2013 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Over josti's gesproken. Ze hebben de josti hier al uitgezwaaid
Watskeburt?quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef jffry101 het volgende:
En zo ben je ineens drie vulploegers (minimaal) tijdelijk kwijt. Slimmeriken dachten dat het leuk was nieuwjaar vervroegd in de kantine te vieren.
Denk t wel ja.quote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef donald500 het volgende:
[..]
Dus je bent er vanaf?
Weet je waarom ze hem ontslagen hebben?
quote:Op maandag 30 december 2013 20:12 schreef jffry101 het volgende:
quote:
Komop, laat ons niet langer in spanning en reageerquote:
Daar komt het wel op neer. Ben niet bekend met de details maar de TL liep net langs de trap, waar hij (hoogstwaarschijnlijk onbedoeld natuurlijk) onder vuur kwam te liggen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
[..]
Komop, laat ons niet langer in spanning en reageer
En jij denkt dat die mensen tijdelijk niet inzetbaar zijn. Ik denk dat ze permanent niet meer inzetbaar zullen zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Ben niet bekend met de details maar de TL liep net langs de trap, waar hij (hoogstwaarschijnlijk onbedoeld natuurlijk) onder vuur kwam te liggen.
Serieus?quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer. Ben niet bekend met de details maar de TL liep net langs de trap, waar hij (hoogstwaarschijnlijk onbedoeld natuurlijk) onder vuur kwam te liggen.
Sporen ze wel?quote:Op maandag 30 december 2013 20:49 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Dat is gebruikelijk. Zodat je juridische advies kan inwinnen wat je tegen zulke gekken kunt doen. Daar kan ontslag op volgen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef jffry101 het volgende:
Het schijnt dat ze slechts geschorst zijn, en niet direct ontslagen.
Ik gok dat ze eerst geschorst zijn om het indicdent te onderzoeken? (wat valt er te onderzoeken?) om ze vervolgens eruit te bonjouren.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef jffry101 het volgende:
Een schorsing is bedoeld om nader onderzoek in te stellen maar een inleidende schorsing (zoals hier waarschijnlijk het geval is) gaat hoogstwaarschijnlijk leiden tot ontslag.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef jffry101 het volgende:
Nou, volgens mij alle draadjes.quote:Op maandag 30 december 2013 20:52 schreef d4v1d het volgende:
Dan zitten er echt een paar draadjes los..
Hoe oud waren ze?quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef jffry101 het volgende:
Waren inderdaad niet de beste vullers. Een van ze was echter al jaren in dienst (7 of 8 jaar al, maar nooit opgegroeid).
Of ze zou 1 week, 3 maanden of 8 jaar in dienst zijn maakt natuurlijk geen ene flikker uit. Je hebt je gewoon te gedragen (en dan druk ik me nog heel zachtjes uit)quote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef jffry101 het volgende:
Waren inderdaad niet de beste vullers. Een van ze was echter al jaren in dienst (7 of 8 jaar al, maar nooit opgegroeid).
Vuurwerk afsteken tijdens je werktijd en dan ook nog eens (al dan wel niet met opzet) iemand in gevaar brengen gaat wel een stapje verder dan "je niet gedragen"..quote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of ze zou 1 week, 3 maanden of 8 jaar in dienst zijn maakt natuurlijk geen ene flikker uit. Je hebt je gewoon te gedragen (en dan druk ik me nog heel zachtjes uit)
Je kan iemand als sancties op een feit schorsen. Als je iemand "inleidend" schorst wat ik hier vermoed, is zoals je al zegt bedoeld om er ontslag op te laten volgen. Maar eerst de feiten wilt onderzoeken en advies van HR wilt inwinnen.quote:Op maandag 30 december 2013 20:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Een schorsing is bedoeld om nader onderzoek in te stellen maar een inleidende schorsing (zoals hier waarschijnlijk het geval is) gaat hoogstwaarschijnlijk leiden tot ontslag.
Ik kon even niet op het juiste woord komen. Daarom er maar bij gezegd dat ik me nog heel zachtjes uitdrukquote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vuurwerk afsteken tijdens je werktijd en dan ook nog eens (al dan wel niet met opzet) iemand in gevaar brengen gaat wel een stapje verder dan "je niet gedragen"..
Was t legaal vuurwerk?quote:Op maandag 30 december 2013 20:58 schreef jffry101 het volgende:
18, 18 en 24(?), alledrie van Marokkaanse komaf. In de 2 jaar die ze (de jongeren) er werkten goede vrienden geworden.
Ja vond het een heel leuk kadoquote:Op maandag 30 december 2013 20:55 schreef d4v1d het volgende:
Schipper, was je kwaliteitsmedewerker nog blij met je cadeau op de vroege ochtend?
Waar hadden ze het verstopt? In hun nektasje of in de zakken van hun jas met bontkraag?quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:00 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja vond het een heel leuk kadoMijn teamleider was ook erg blij met 2500 colli....
Ik heb geen resten kunnen vinden, noch materiële schade, dus ik neem aan dat het geen grote Vlaamse klappers waren.quote:
quote:Op maandag 30 december 2013 21:04 schreef d4v1d het volgende:
We hebben al een tijdje geen raadplaatje meer gehad?of ben ik blind?
Ik gok dat het i.i.g. een Franchise isquote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb even de naam op het spandoek weggelakt
Volgens mijn gegevens is het een WWM filiaal. Maar dan baseer ik mij op het filiaalnummer.quote:Op maandag 30 december 2013 21:26 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik gok dat het i.i.g. een Franchise is
Meestal zie je die donker blauwe winkelwagens namelijke bij franchisersquote:Op maandag 30 december 2013 21:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mijn gegevens is het een WWM filiaal. Maar dan baseer ik mij op het filiaalnummer.
Blijkbaar hebben jullie het getroffen danquote:Op maandag 30 december 2013 18:41 schreef SausDip het volgende:
[..]
Wajongers zijn er in 'alle soorten en maten' en voegen juist heel veel toe aan een winkel als je ze goed begeleid. Wij hebben 2 wajongers in het filiaal werken en ze zijn echt onmisbaar geworden, vooral in klantenbinding.
quote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:
En het plaatje is Marktplein 9 Wormerveer.
Hoe dan.quote:Op maandag 30 december 2013 21:36 schreef mujentas het volgende:
En het plaatje is Marktplein 9 Wormerveer.
Ik heb heel veel combinatief van die namen gegoogled maar ik kon hem niet vindenquote:Op maandag 30 december 2013 21:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
Google op Albert Heijn DA Gall Blokker, en dan de eerste hit.
Omdat P&E halfvol en DZH samen in 1 ric staan bij winkels met 6 ric plekken daarnaast ook in winkels met 8 ric plekken (of meer) de omloop snelheid niet altijd een ric rechtvaardigt. Ze staan net zo gecombineerd al de karnemelk (3 varianten in een ric).quote:Op maandag 30 december 2013 22:23 schreef d4v1d het volgende:
Waarom leveren ze P&E halfvolle melk en DZH halfvolle melk pakken niet gelijk in een roll-in container geval en de AH halfvolle melk 1 liter/1,5 litter en DZH melk 2 liter flessen wel
Maar er zullen genoeg winkels zijn met 6 ric plekken toch? Het zal toch vast wel logistiek mogelijk zijn om dit voor een deel van de winkels te regelen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Omdat P&E halfvol en DZH samen in 1 ric staan bij winkels met 6 ric plekken daarnaast ook in winkels met 8 ric plekken (of meer) de omloop snelheid niet altijd een ric rechtvaardigt. Ze staan net zo gecombineerd al de karnemelk (3 varianten in een ric).
Voorlopig gaan er geen ric plekken uit vanwege kosten/ worpaanvraag e.d. Heb via het SSC namelijk al eens de vraag geteld. Je kan eventueel zelf iets gaan doen. alleen de bodemplaten voor koelingen om een ricplek op te vullen zijn niet te bestellen.
6, AH HV 1 ltr, AH HV 1,5 ltr, dzh 1 ltr (of was het 1,5?) dzh 2 ltr (die jerrycan-achtige dingen) P&E HV, en dan nog een ric met 3 soorten karnemelk. (die ik echt nog nooit vol heb zien staanquote:Op maandag 30 december 2013 22:29 schreef jffry101 het volgende:
Hoeveel roll-in containers heb je ruimte voor? Wij hebben slechts ruimte voor 6 (waar we er eventueel 2 bij zouden kunnen plaatsen).
Jezus wat slordigquote:Bij ons worden ze eigenlijk vooral volgestampt met alles wat ze niet kunnen vinden in het weekend of als de FT'er op vakantie is.
Die bodemplaten zijn wel te krijgen, maar ik weet even niet meer hoe. Misschien rechtstreeks via Stamhuis of via Frimex.quote:Op maandag 30 december 2013 22:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Omdat P&E halfvol en DZH samen in 1 ric staan bij winkels met 6 ric plekken daarnaast ook in winkels met 8 ric plekken (of meer) de omloop snelheid niet altijd een ric rechtvaardigt. Ze staan net zo gecombineerd al de karnemelk (3 varianten in een ric).
Voorlopig gaan er geen ric plekken uit vanwege kosten/ worpaanvraag e.d. Heb via het SSC namelijk al eens de vraag geteld. Je kan eventueel zelf iets gaan doen. alleen de bodemplaten voor koelingen om een ricplek op te vullen zijn niet te bestellen.
Ja die winkels zouden naar 4 moeten gaan lekker planken in een meter geeft nog meer ruimte en is mooier ook.quote:Op maandag 30 december 2013 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar er zullen genoeg winkels zijn met 6 ric plekken toch? Het zal toch vast wel logistiek mogelijk zijn om dit voor een deel van de winkels te regelen?
Dat zou kunnen ze staan niet in TIB.quote:Op maandag 30 december 2013 22:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
Die bodemplaten zijn wel te krijgen, maar ik weet even niet meer hoe. Misschien rechtstreeks via Stamhuis of via Frimex.
Geen SRP is ook mooier, maar toch doen ze het om uren te besparen.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja die winkels zouden naar 4 moeten gaan lekker planken in een meter geeft nog meer ruimte en is mooier ook.
Is het ook. Echt jammer om te zien, helemaal nu rond de feestdagen. Nu zie ik door de hele winkel de kwaliteit wegzakken, door gebrek aan motivatie, het idee dat we meer talenten hebben lopen dan teamleiders (qua shiftaantal).quote:
Soms hebben ze ook nog wel eens 2e hands inventaris. Ik weet niet hoe het bij WWM zit, maar wij willen nog wel eens rechtstreeks bij Stamhuis bestellen omdat het via TIB 2-3 weken duurt voordat het geleverd wordt, en bij een rechtstreekse bestelling heb je het vaak de volgende dag in huis.quote:Op maandag 30 december 2013 22:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ze staan niet in TIB.
AH Halfvolle 1 literquote:Op maandag 30 december 2013 22:44 schreef d4v1d het volgende:
[..]
6, AH HV 1 ltr, AH HV 1,5 ltr, dzh 1 ltr (of was het 1,5?) dzh 2 ltr (die jerrycan-achtige dingen) P&E HV, en dan nog een ric met 3 soorten karnemelk. (die ik echt nog nooit vol heb zien staan)
[..]
Jezus wat slordig
Doet wwm niet he. Maar we kunnen strak wel spoedbestellingen plaaten.quote:Op maandag 30 december 2013 22:51 schreef mujentas het volgende:
[..]
Soms hebben ze ook nog wel eens 2e hands inventaris. Ik weet niet hoe het bij WWM zit, maar wij willen nog wel eens rechtstreeks bij Stamhuis bestellen omdat het via TIB 2-3 weken duurt voordat het geleverd wordt, en bij een rechtstreekse bestelling heb je het vaak de volgende dag in huis.
Nee volgens mij ook niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Nu we het toch over melk hebbenBestaat er trouwens die dzh cans ook in een volle melk variant? Ik zou toch zweren van niet, nooit gezien, nooit in een andere AH gezien. niet.
Bleef een buitenlandse klant maar op hameren en wou me maar niet geloven
MAAR HIJ HAD HET NOG VORIGE WEEK GEKOCHT!!1!1EInzquote:
Volgens mij bestaat er wel volle melk in een 2 liter can, maar niet van DZH en niet bij Albert Heijn.quote:
nee bestaat niet.quote:Op maandag 30 december 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Nu we het toch over melk hebbenBestaat er trouwens die dzh cans ook in een volle melk variant? Ik zou toch zweren van niet, nooit gezien, nooit in een andere AH gezien. niet.
Bleef een buitenlandse klant maar op hameren en wou me maar niet geloven
Dat zal best maar inderdaad niet bij AHquote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er wel volle melk in een 2 liter can, maar niet van DZH en niet bij Albert Heijn.
Ja volgens mij bestaat er ook Coca-Cola in 3 liter flessen, maar niet bij Albert Heijnquote:Op maandag 30 december 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat er wel volle melk in een 2 liter can, maar niet van DZH en niet bij Albert Heijn.
Ze moeten grote flessen mountain dew gaan makenquote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja volgens mij bestaat er ook Coca-Cola in 3 liter flessen, maar niet bij Albert Heijn
Die bestaan. Bij de Walmart.quote:Op maandag 30 december 2013 23:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ze moeten grote flessen mountain dew gaan maken
Ik kan ze (met google) nergens in Nederland vindenquote:Op maandag 30 december 2013 23:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Die bestaan. Bij de Walmart.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |