Het is vooral met de flesjes van Vallejo, in die flesjes zitten ook al zoveel bubbeltjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:10 schreef Gieliovd het volgende:
Lol, of je je verf verdunt met 7-up
Even serieus: rustende verf zal zichzelf altijd ontdoen van luchtbellen. Vreemd dus dat jij hier last van zou hebben!
We hebben het wel over je potje he, en niet over het model. Als het op je model bubbelt dan is er wat anders aan de hand, vervuiling op je model.
In de pot maakt trouwens ook niet uit, aan je penseel neem je echt geen bubbels mee.
Dus: krijg je bubbels op je model, dan zal je het moeten reinigen, ontvetten en eventueel primeren.
Het is andersom denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:38 schreef eP2e het volgende:
Post eens een foto van het resultaat.
Sowieso zal je geen beste resultaten krijgen als je zonder te verdunnen het probeert aan te brengen. Tamiya droogt al aan je kwast en Vallejo model color is vaak erg dik (te dik zelfs) recht uit het flesje.
Zit je soms met Vallejo Model Air te kwastenquote:Op vrijdag 27 december 2013 19:51 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Het is andersom denk ik.
Tamiya is wat dikker en Vallejo is lekker dun, als dat verdund word heb je water...
Nee, gewoon de Vallejo die je ook met de kwast kan gebruiken, dus niet de airbrush flesjes.quote:Op vrijdag 27 december 2013 19:57 schreef eP2e het volgende:
[..]
Zit je soms met Vallejo Model Air te kwasten
Dus dan moet ik naar 3 verschillende fabrikanten met de verf?quote:Op maandag 30 december 2013 12:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hmm, ik zou ermee terug naar de winkel gaan. Dit lijkt wel een fabrieksfout ofzo.
Gebruik eens je linkerhand tijdens het schudden.quote:Op maandag 30 december 2013 22:48 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik roer zoals andere ook roeren en flesjes moeten geschud worden.
ow..quote:Op maandag 30 december 2013 19:41 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Dus dan moet ik naar 3 verschillende fabrikanten met de verf?
Zoals je heb gelezen roer ik de verf en schud ik de flesjes.quote:Op dinsdag 31 december 2013 17:19 schreef Megumi het volgende:
Niet schudden maar roeren. Is denk ik de oplossing.
dan moet je dus niet schudden of er vind zich (in het potje?quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:05 schreef 0108daniel het volgende:
@cboer: ja, de potjes roer ik maar de flesjes moeten geschud worden.
@Life: Nee, de verf zit al vol met bubbeltjes en op het model is het al helemaal verschrikkelijk.
Beide heb ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 31 december 2013 21:09 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan moet je dus niet schudden of er vind zich (in het potje?) een reactie plaats
Helaas kan ik de verf niet nog meer verdunnnen, dan is het water en valt het er gelijk vanaf.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 10:51 schreef bigsexy3 het volgende:
Ik vind het maar een raar iets. Doe je er mee bellenblazen ofzo? ik heb nog nooit belletjes gehad. Verdun wel altijd je verf. Dan vloeit het sowieso mooier uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |