Shabu meet Amersfoort!quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Sterkte dan maar, en beterschap!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Snotverkouden, kloppende bijholtes en zometeen naar de Kouwe Kant voor Kerstdag #3.
Ik heb zooooo geen zin
Geheel niet bijgelezen, doe ik vanavond wel
Je ziet ook een beetje bleek... zou je niet lekker thuisblijven?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Snotverkouden, kloppende bijholtes en zometeen naar de Kouwe Kant voor Kerstdag #3.
Ik heb zooooo geen zin
*dingdingdingding*quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zooooo geen zin
mehhhhhhh. Beterschapquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zooooo geen zin
Betersterkteschapquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zooooo geen zin
Veel plezier en bedankt voor je kaartje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:46 schreef indaha het volgende:
Beterschap Ingetje en Sara![]()
F-r ik kan me alleen aansluiten bij alle wijze raad die gegeven is![]()
Chocola![]()
Ik ga vanavond naar de film Soof met schone zus en petekind, het hele dorp heeft vrijkaartjes gewonnen van de Postcodeloterij![]()
Mijn rug gaat een stuk beter na 3 dagen brufen en paracetamol![]()
Miss Bliss dank je wel voor je kaartje
+1quote:Op vrijdag 27 december 2013 17:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Veel plezier en bedankt voor je kaartje!
Dekentje meequote:Op vrijdag 27 december 2013 17:30 schreef Cat22 het volgende:
Betersterkteschap
Ik ben net thuis en mag me over een uur of twee ter generale repetitie begeven. In een onverwarmde kerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |