Ja, dat klopt. Ik heb jaren gehad dat ik NIETS posttequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
100k posts van de 232k in totaal dit jaar...
Ja, dat zou ook kunnen inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef Etsu het volgende:
Als je zo beredeneert, heeft tong dus halve grtd-topics in z'n eentje gespamd
Heb jij een zwak voor haar?quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, iedereen kan wel janken over Jhali maar iedereen (oke, vooral jongens) hebben schijnbaar wel een zwak voor haar hoor. Toch een gevalletje "je hoeft maar een kut te hebben.."
Ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Hallo, iedereen kan wel janken over Jhali maar iedereen (oke, vooral jongens) hebben schijnbaar wel een zwak voor haar hoor. Toch een gevalletje "je hoeft maar een kut te hebben.."
quote:
Ik hoef geen seks met haar, of iets in de richting.quote:
Ja, jij bent homo.quote:
Nee, maar als ze naar een meet gaatquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
alsof jij de moeite zou nemen naar Almelooo te gaan
je hoeft zelf maar een kut te hebbenquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Wist ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik hoef geen seks met haar, of iets in de richting.
[..]
Ja, jij bent homo.
CACHETquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef xcachet het volgende:
jullie zijn allemaal stom
hihi
behalve tjacka en sof en ezell
welkequote:Op vrijdag 27 december 2013 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Raar dat ik geen filmpjes kan vinden van die studentparty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |