quote:Litmanen: "Bergkamp ook als trainer opvolgen zou prachtig zijn"
Ondanks dat Jari Litmanen inmiddels 42 jaar is, voetbalt hij in Finland nog altijd op het hoogste niveau. De voormalig Ajacied denkt echter wel al vooruit en hoopt in de toekomst op een loopbaan als trainer, daarbij heeft hij een speciale klus in gedachten.
"Ik brak bij Ajax door als de opvolger van Bergkamp", zegt de middenvelder van FC Lahti in zijn aanstaande op film vastgelegde biografie The King. "Dus mocht hij op een dag ergens anders trainer worden, dan kan ik hem opnieuw opvolgen. Dat zou natuurlijk een prachtig verhaal zijn. Ajax blijft voor mij altijd speciaal, ook op deze manier. Als het zover komt, moet ik er klaar voor zijn."
Litmanen blikt ook terug op zijn periode als voetballer in Amsterdam. "Toen ik bij Ajax speelde moest ik vaak na de training met baby's op de foto die Jari bleken te heten. Er kwamen ook veel geboortekaartjes binnen. Dat vond ik toen wel grappig. Pas nu zie ik in dat het eigenlijk bijzonder is."
Ja, die zijn een stuk beterquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Als het kan Aissaidi oppikken of Kostic ipv die Cola John
Assaidi is al verhuurd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Liverpool wordt niet voor niets ook al FC Suarez genoemd.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:21 schreef Stiggie het volgende:
Die Suarez, 19 goals in 12 wedstrijden.... Die gaat records breken dit seizoen
Hij heeft er zin an
Ik kijk bijna nooit PL maar als ik de statistieken zo zie lijkt het nog erger dan bij onsquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Liverpool wordt niet voor niets ook al FC Suarez genoemd.
cola john, man man manquote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
koop lijkt me sowieso moeilijk want hij moet nogal wat opleverenquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk bedingt Ajax een optie tot koop.
Maar ik zie het niet zo zitten in een halfjaar huren. Dan is hij net een beetje gewend aan het spel en de club en mag hij al weer weg.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
koop lijkt me sowieso moeilijk want hij moet nogal wat opleveren
Met je eens, huren heb je te weinig aanquote:Op zaterdag 28 december 2013 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik zie het niet zo zitten in een halfjaar huren. Dan is hij net een beetje gewend aan het spel en de club en mag hij al weer weg.
Voor een jaar of twee jaar kan nog wel. Maar een halfjaar is zo zinloos. Ook zonder John worden we wel kampioen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met je eens, huren heb je te weinig aan
ok louisquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.
zulke voorspellingen doen getuigt van een hoop inzicht en lefquote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Aan huren heb je nog wat, aan kopen helemaal niets. Zoals ik al voorspelde wacht Ajax gewoon op de talenten uit de jeugd.
Aldus de schipper naast God.quote:Op zaterdag 28 december 2013 15:24 schreef davyleiden het volgende:
Geen Marokkanen, zekerheid voor irritant gedrag of moeilijk doen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:04 schreef MolFan het volgende:
Geen top hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Top argument![]()
Hij krijgt een contractverlenging omdat hij er niks van kan uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |