quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Ezell het volgende:
crack is zo schattig dat ik haar een knuffel wil geven
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een pakje Camel en Marlboro pinnen
Nee grapje, weekendje weg gwn
Hoe kom je hier nou weer ineens bijquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:26 schreef Ezell het volgende:
crack is zo schattig dat ik haar een knuffel wil geven
Jammer he?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:27 schreef Etsu het volgende:
als VA post, dan denk ik dat het nodig is omdat zn UI sterk op lijkt vind ikqua kleuren
omdat sommige mensen gewoon zo schattig enzo enzoquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoe kom je hier nou weer ineens bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan er niet zoveel om geven, tis alleen verwarrend voor mn autismequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat sommige mensen gewoon zo schattig enzo enzokom maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Hehe, ik zei van de week toch dat zo'n ex weer tegen mij begon te lullen en toen zei Kaneel van "dit klinkt alsof ie in je broekje wilt komen/flirten" weetik't. En toen zei ik neeneenee. Maar hij had me dus vorige week uitgenodigd om alles uit te praten (??) en vandaag weer maar dan om vuurwerk te komen kijken (??).
[..]
omdat sommige mensen gewoon zo schattig enzo enzoAhww, kusje kroellieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hoe was je kerst?Baby darling doll face honey
We weten allemaal wat voor een vuurwerk hij bedoeltquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:29 schreef Crack_ het volgende:
Hehe, ik zei van de week toch dat zo'n ex weer tegen mij begon te lullen en toen zei Kaneel van "dit klinkt alsof ie in je broekje wilt komen/flirten" weetik't. En toen zei ik neeneenee. Maar hij had me dus vorige week uitgenodigd om alles uit te praten (??) en vandaag weer maar dan om vuurwerk te komen kijken (??).
Haha.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We weten allemaal wat voor een vuurwerk hij bedoelt
[..]
omdat sommige mensen gewoon zo schattig enzo enzoJij hebt ook wel een goed verziekt slaapritme heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vind ik altijd als ik moe in bed ligquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een goed verziekt slaapritme he
En dan zeg je dat krek schattig isquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
vind ik altijd als ik moe in bed lig
dan is de wereld zo liefffff
[..]
Ik ook hoor. Ik maakte mij zelfs nog na 4:00 boos op Fok!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
vind ik altijd als ik moe in bed lig
dan is de wereld zo liefffff
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahww, kusje kroellie.
Hoe was je kerst?
hehquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zeg je dat krek schattig is
Awhh..quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik maakte mij zelfs nog na 4:00 boos op Fok!
schattig is goedquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef Ezell het volgende:
[..]Was wel oké. Niet echt super of zo, maar wel leuk op zich.
En de jouwe? Drukke dagen?
[..]
heh
[..]
Awhh..Ik sliep op half 6.
Idd. Ezellquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zeg je dat krek schattig is
Ja, saame. Maar wel druk maar dat komt meer door dta heen en weer reizen!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:34 schreef Ezell het volgende:
[..]Was wel oké. Niet echt super of zo, maar wel leuk op zich.
En de jouwe? Drukke dagen?
[..]
heh
[..]
Awhh..Ik sliep om half 6.
wtf?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag net een foto van Knetterkutjorum met pepernoten in haar genotsgrot.
en hoe voel je je daar bij?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag net een foto van Knetterkutjorum met pepernoten in haar genotsgrot.
Huilen kotsen en schijten tegelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en hoe voel je je daar bij?
En je pener keert zich binnenstebuiten?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Huilen kotsen en schijten tegelijk.
Zoiets.
Vajayjayquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je pener keert zich binnenstebuiten?
Ja getver man.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je pener keert zich binnenstebuiten?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Ezell het volgende:
elan, ik hoorde dat je jhali op date ging vragen?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Van iemand met KPD toegang.
Dat mens schijnt nog mama te zijn ook.
Mag niet van sof nee maar wil wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef Ezell het volgende:
elan, ik hoorde dat je jhali op date ging vragen?
Woohooquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OS X is aan het installeren. De harde schijf doet het iig wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |