Ja, was gezellig thanksquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ook lekker!?Hoe was jouw kerst? Geslaagd?!
Wat leukquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, oke hoor. Lekker eten.
Ik heb biefstuk gebakken en dat vond ik errg leuk.
En daar?!
Ik heb nog nooit geprobeerd een backup terug te zetten dus kan er niets zinnigs over zeggenquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Verder lukt het niet om mijn backup terug te zetten. Schone installatie proberen en dan terugzetten dan maar
Yess.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hier kan ik alleen maar achter staan. Zal wel veel gezeik en papieren zijn voor je het hebt, maar in Nederland kom je voor meer in aanmerking dan je denkt.
Ik heb een kookboek-standaard gekregen, super mooi dingquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat leukWat heb jij gekregen? Ik las dat Tjock iets met een capuccinodinges kreeg.
Eergister naar Rotterdam geweest en 's avonds gegeten. Voor het eerst geen ruzie gehad.Wauw.
Gisteren gewerkt en toen naar Groningen voor Flirt! (holebi-feest).![]()
Valt wel mee dus.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geprobeerd een backup terug te zetten dus kan er niets zinnigs over zeggen![]()
Woohooquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef Crack_ het volgende:
En een kookboek wat ik heel graag wilde hebben
Dus toch geen nieuw model kuisheidsgordel van je schoonouders gekregen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Yess.
[..]
Ik heb een kookboek-standaard gekregen, super mooi ding.. Ehm.. een lampje zodat ik goed zichtbaar ben in het donker met hardlopen
. En ehmm, we gaan bonbons maken
.
Mooiste tot nu toequote:
Nee, ghighighigquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus toch geen nieuw model kuisheidsgordel van je schoonouders gekregen?
LEKKER WAPPEEEquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Jhali het volgende:
Etsoeeee het is dezelfde als mijn wappfoto
wat moet je daarquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:21 schreef Jhali het volgende:
[..]
Zit mobiel, ben in Duitsland mattie
omg ik fapquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:22 schreef Jhali het volgende:
Etsoeeee het is dezelfde als mijn wappfoto
je sigquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:24 schreef Jhali het volgende:
[..]
Een pakje Camel en Marlboro pinnen
Nee grapje, weekendje weg gwn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |