quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Conclusie: topic is niet duidelijk genoeg. Slotje. graag.
Goeie klacht wel.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb een hekel aan sarcasme. Het zou dan ook verboden moeten worden hier op FOK!.
Please help mij gewoon Braddie laten inzien dat het grootste probleem wel zijn innerlijk is.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:49 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee hoor, met een geweldig innerlijk red je dat vaak niet. Sorry for getting you out of your dream
Ik denk beiden...arme jongen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Please help mij gewoon Braddie laten inzien dat het grootste probleem wel zijn innerlijk is.
Braddies grootste probleem is dat hij meer moet sporten (want dat helpt zowel qua gewicht en het geeft ook een goed gevoel over jezelf als je verbeterd/gesport hebt/keihard traint/meer kracht krijgt/betere spieren).quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Please help mij gewoon Braddie laten inzien dat het grootste probleem wel zijn innerlijk is.
Alle goedbedoelde adviezen worden door hem in de wind geslagen.quote:
Dat las ik ja. Ik hoopte door deze quote hem misschien tot inkeer te laten komen over zijn eerder, verkeerd getrokken, conclusie.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:59 schreef chroestjov het volgende:
Alle goedbedoelde adviezen worden door hem in de wind geslagen.
Braddie topics op slot willen gooien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Je zou maar dik en lelijk zijn én een onbetrouwbare klootzak zonder enige motivatie en drive in het leven. Dan heb je het goed getroffen. Ik bedoel hier uiteraard niet Braddie mee.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Braddie topics op slot willen gooien.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Ik hoopte door deze quote hem misschien tot inkeer te laten komen over zijn eerder, verkeerd getrokken, conclusie.
[ afbeelding ] Op vrijdag 27 december 2013 12:56 schreef SuperwormJim het volgende:
Niet kunnen quoten en dan zielig lopen doen over een ander...quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:01 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Braddie topics op slot willen gooien.
Smeerlap.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niet kunnen quoten en dan zielig lopen doen over een ander...
Laat hem zn kleren aanhouden alsjeblieft....quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:02 schreef housesoftheholy het volgende:
Toch vind ik het wel knap dat hij zich zo bloot durft te geven op dit forum.
Eens eigenlijk moet Braddie niks aan zijn uiterlijk doen maar gewoon van binnen een alpha klootzak worden, dan hosselt hij alle bitches.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ik vond ook een keer een dikkerd leuk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Eens eigenlijk moet Braddie niks aan zijn uiterlijk doen maar gewoon van binnen een alpha klootzak worden, dan hosselt hij alle bitches.
Oke mijn reactie was zeer sarcastisch maar het kan misschien wel.
Hier een video waar het lukt als dikzak:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
En dan krijg ik het gezeik over me heen waarom ik bijdehand tegen hem doeIk hoef Chroestjov niet in het echt tegen te komen denk ik.
Wat een walgelijke user.
Daarom vrouwen vallen op zelfverzekerheid.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit is wel waar, ik vond ook een keer een dikkerd leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |