Alleen gezíen dan, denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:20 schreef Homdeck het volgende:
Ronan keating heb ik nog eens live gezienBij de Staatsloterijshow
Weet niet meer of ie live zong iddquote:
John Lennon ook.quote:
Excuus.quote:
Zal je wel de CD van m'n moeder geven. Is zij er van afquote:
Joe Jacksonquote:
Gerard Joling delen we ook niet hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Joe Jackson
Eindelijk vinden we niet hetzelfde leuk
Die heb ik natuurlijk al jaren in de kast liggen...waar alle boybands zitten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zal je wel de CD van m'n moeder geven. Is zij er van af
Nee, maar daar vind ik nu ook niets mee aan.quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gerard Joling delen we ook niet hoor
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar daar vind ik nu ook niets mee aan.
quote:
Maar dat maakt niet uit...ik weet dat ik wansmaak heb, als ik er maar lol mee heb.quote:
Daar gaat het omquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat maakt niet uit...ik weet dat ik wansmaak heb, als ik er maar lol mee heb.
Nee hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:28 schreef Berkery het volgende:
Wat zijn al die Brabanders stil ineens
Jij had nkotb?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben te jong voor de Osmonds en te oud voor BSB, Boyzone, Take that etc
Evergreentje hoorquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:29 schreef Knipoogje het volgende:
Over 3 jaar weer uit de lijst. Gelukkig.
Overdrijven is ook een vakquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gaat gewoon spontaan naar Blof verlangen
Eentje heeft het niet overleefdquote:
Daar krijg ik honger vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:30 schreef FritsFlits het volgende:
Even een lekker plaatje ter compensatie
[ afbeelding ]
datquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs Lenny is een verademing nu
Ik nietquote:
oh gunstquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Eentje heeft het niet overleefd
Ah, HansJörg!quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:33 schreef D. het volgende:
Ik sta op de dansvloer
Maar heb iets anders opgezet
Ucciequote:
Ja, maar ik moet vandaag maar iets gezonds naar binnen werken.quote:
Maak een vruchtensapjequote:Op vrijdag 27 december 2013 12:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet vandaag maar iets gezonds naar binnen werken.
Zo erg ja? Kunnen we nog.iets doen om je weer.in.het land der levenden te krijgen?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb net boodschappen gedaan dus eigenlijk zat ik al in een suīcidale flow.
Mijn moeder praat veel, maar zegt weinig juistquote:
Zit jij op een mobiel of tablet?quote:Op vrijdag 27 december 2013 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo erg ja? Kunnen we nog.iets doen om je weer.in.het land der levenden te krijgen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |