Joerie heeft ook niet de beste kop, heb het nu over Kasper Kooij. Het allitereert wel weer lekker..quote:
Ik vind hem prettiger om naar te luisteren dan die grappenmaker hiervoor. Die zit op de verkeerde zender. Moet naar 3FM gaan. Daar zitten meer dj's die zichzelf belangrijker vinden dan de muziek.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn stem is wel lekker... Jammer van die kop.
We blijven maar in dat oostblokblok hangenquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joerie heeft ook niet de beste kop, heb het nu over Kasper Kooij. Het allitereert wel weer lekker..
Ik vind Gijs erg tof. Daniel dan weer niets. Maar dat kan komen omdat hij het in zijn andere functies vaak flink verziekt.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind hem prettiger om naar te luisteren dan die grappenmaker hiervoor. Die zit op de verkeerde zender. Moet naar 3FM gaan. Daar zitten meer dj's die zichzelf belangrijker vinden dan de muziek.
Gijsquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Gijs erg tof. Daniel dan weer niets. Maar dat kan komen omdat hij het in zijn andere functies vaak flink verziekt.
Ik vond Daniel Dekker altijd wel goed, maar krijg de kriebels van hem in zijn rol als songfestivaldeskundige.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind Gijs erg tof. Daniel dan weer niets. Maar dat kan komen omdat hij het in zijn andere functies vaak flink verziekt.
Dat is met een d op het einde.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:12 schreef waxmask het volgende:
Waar is Alors als er gevingert moet worden?
Huh? Doe eens voor!quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is met een d op het einde.
Steek je vinger maar diep in zijn taalkundige wond.quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat is met een d op het einde.
Ken heel Jolene nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna weer een nummer dat twee keer in de lijst staat: I Will Always Love YouDolly Parton beleeft een slecht jaar in de Top 2000. Twee van haar nummers zijn uit de lijst gevallen: 9 to 5 en You Are. Twee andere zijn licht gezakt. I Will Always Love You is nu haar laagst genoteerde nummer. Opvallend genoeg is 'Jolene' de trendbreker. Die stijgt juist fors naar 445; de hoogste positie ooit.
In de OP.. zeggen ze. Ik vraag het gewoon aan Elfletterigquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef lubje25 het volgende:
DollyIemand uurlijstje voor me? Kan het niet vinden
Zo zijn er veel uiteindelijkquote:Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bekend nummer van haar. Als je het hoort, zeg je vast: "O ja, die... - die ken ik wel"
1472quote:Op vrijdag 27 december 2013 03:17 schreef lubje25 het volgende:
DollyIemand uurlijstje voor me? Kan het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |