Voor mij is bier, bier. Behalve die troep van de Aldi. PISWATERquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een mooi idee voor volgend jaar. Een adventskalender met bier
Gerard Joling won ooit Soundmixshowquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef tong80 het volgende:
FritsFlits. Mathilde heeft als één van de eerste de nationale popprijs gewonnen.
Dat doe je niet als coverdoosje.
Dat moet je dan in Belgie doen. Hier kom ik niet verder dan verschillende soorten lokaal en internationaal pils. En Leffe.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een mooi idee voor volgend jaar. Een adventskalender met bier
Dit lied is net 3 maanden oud joh!quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan deze helemaal meezingen omdat ik op de basisschool nog fervent top40 luisteraar was![]()
Luister je dan ook naar deze vrouwenmuziekquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef OllieWilliams het volgende:
Kan deze helemaal meezingen omdat ik op de basisschool nog fervent top40 luisteraar was![]()
Bierquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voor mij is bier, bier. Behalve die troep van de Aldi. PISWATER
quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit lied is net 3 maanden oud joh!
*kras*
Ik zit met bijzonder veel Belgen om me heen. Die sterven liever van dorst dan dat ze Heineken drinkenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heerlijk toch, ik moet in het buitenland ook altijd even een Heineken kopen, gewoon voor de taste.
Niet waar, hij werd derdequote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gerard Joling won ooit Soundmixshow
Ik drink alleen tijdens feestjes (verjaardagen of kerst of zo), verder nooit. Dus moest erg aan bier wennenquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bier![]()
Moest laatst voor de eerste keer in Vredenburg Utrecht zijn. Enige keuzes waren bier, wijn en kut drankjes zoals Jillz. Aan het eind van de avond kon ik alles herinneren
Werd tweede. Achter Frank Aston dacht ik.quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Gerard Joling won ooit Soundmixshow
Dat weet jij dan weerquote:
Nu niet meer, toen welquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Luister je dan ook naar deze vrouwenmuziek
Ik zocht het snel opquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weerWas ik nog te klein voor
Na een avondje delerium tremens tanken herinner ik me weinig moet ik zeggen. Maar de naam zegt het alquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bier![]()
Moest laatst voor de eerste keer in Vredenburg Utrecht zijn. Enige keuzes waren bier, wijn en kut drankjes zoals Jillz. Aan het eind van de avond kon ik alles herinneren
Je houdt van vis?quote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wmb kan de helft van elvis er ook uit
Eendagsvlieg, hoor je niets meer vanquote:Op vrijdag 27 december 2013 00:31 schreef tong80 het volgende:
Dit ken ik niet. Klinkt lekker. Kan wel doorbreken als ie een goed nummer opneemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |