Volledig.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, Kelly en Alexis maken het weer helemaal goed natuurlijk
dat is dan toch een mooi excuus.....quote:Op donderdag 26 december 2013 23:50 schreef Pino112 het volgende:
Owh, overleden. Daarom er dus in. https://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_van_Roozendaal
Oh vandaarquote:
Fok is een autistenopvangkamp, wat denk je zelfquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, bedacht ik mij ook, maar 'men' snapt het hier wel
Heeeeequote:
Hm, goed puntquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fok is een autistenopvangkamp, wat denk je zelf
Ik ben opgeleid als autistenbegeleider dus ik zit hier wel goed denk ikquote:Op donderdag 26 december 2013 23:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fok is een autistenopvangkamp, wat denk je zelf
We laten ons verrassenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben opgeleid als autistenbegeleider dus ik zit hier wel goed denk ik
het was erg gezellig, heb alleen even liggen slapen omdat ik zware hoofdpijn had.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
HeeeeeHoe was het feest? Hebben de kinderen zich nog vermaakt na vanochtend?
Diego en Doraquote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
het was erg gezellig, heb alleen even liggen slapen omdat ik zware hoofdpijn had.
Kinderen hebben zich goed gedragen. Zitten nu nog even Diego te kijken.
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Stickertje het volgende:
michael prins.. ook eentje die ik niet wil kennen
Hij was liedjesschrijver, dus ik gok zijn eigen liedjes ookquote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet je niet. Het is niveautje Ewbank
Die er is er ook een beetje ingehyped toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit had ver boven Maaike Ouboter moeten staan
Beste singer songwriter dinges toch?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Stickertje het volgende:
michael prins.. ook eentje die ik niet ken
3FM artiest, Giel Beelen is er fan van.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:54 schreef Stickertje het volgende:
michael prins.. ook eentje die ik niet ken
Ja van afgelopen zomer, zei hijquote:Op donderdag 26 december 2013 23:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Beste singer songwriter dinges toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |