reagert o omdst je db gaat, ga weg johquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Etsu aandachtsvrager
gewoon normaal kunnen typen als je dronken bent
Niet zo politiek correct doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen type. Ik zie een leuk meisje als het voor mijn neus staat
Ik weet niet wat je zegt, en waaromquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
reagert o omdst je db gaat, ga weg joh
Jij vraagt het, waarom zou ik liegen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O godverdomme, meen je dat nou? Ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
Nou als ik mijn geschiedenis zo bekijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo politiek correct doenIedereen heeft voorkeuren.
Het is niet dat ik nergens vanaf wijk of zo![]()
Als ze blond haar heeft ook prima
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet zo politiek correct doenIedereen heeft voorkeuren.
Het is niet dat ik nergens vanaf wijk of zo![]()
Als ze blond haar heeft ook prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggenWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Wel goede smaak die Fok-itquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
O godverdomme, meen je dat nou? Ik dacht dat je een grapje maakte.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]ohja, daar ben ik ook nog nooit op gevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggenLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Misschien niet serieus. Kon toch.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vraagt het, waarom zou ik liegen.
sowiesoquote:
Ik ook niet, maar mijn buikje mag ook wel weg volgend jaar. Beetje hypocriet andersquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou als ik mijn geschiedenis zo bekijk.
Pittig verschillend.
Alleen geen fatties
[..]Ik ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn buikje mag ook wel weg volgend jaar. Beetje hypocriet anders![]()
Mijn standaard ligt ook gewoon hoog omdat mijn exen allemaal best aantrekkelijk tot heel lekker warenHeeft geen goeie uitwerking gehad op mijn smaak
[..]
Ik ook niet
Ja ik dan, ik mag gehalveerd worden johquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar mijn buikje mag ook wel weg volgend jaar. Beetje hypocriet anders![]()
Mijn standaard ligt ook gewoon hoog omdat mijn exen allemaal best aantrekkelijk tot heel lekker warenHeeft geen goeie uitwerking gehad op mijn smaak
[..]
Ik ook niet
Wat?quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#durfttezeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#omg #durftooktezeggen
hoi insoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |