Ik durf het bijna niet te zeggen...maar ik ben meer van de airdrumsquote:
Hetzelfde en trusten alvastquote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef Grutsk het volgende:
Nu ga ik verder in mijn boek, maar morgen ben ik er weer. Fijne avond nog allemaal
Zit je in een andere tijdzone?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef Dven het volgende:
Net als vorig jaar besef ik me opeens dat ik het jaar niet afsluit met Bohemian Rhapsody
Die zing je ook?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...maar ik ben meer van de airdrums
Ik loop een uurtje voor jaquote:
Megazakker!quote:Op donderdag 26 december 2013 23:12 schreef Prof.Major-Tom het volgende:
800 plaatsen gezakt ......gaat richting de uitgang zwaai hem maar uit![]()
1...2....3....quote:
Denk dat ze die andere 49 niet redden danquote:Op donderdag 26 december 2013 23:11 schreef Uccie het volgende:
50 ways to say goodbye....ik hoopte dat ze 50x zelfmoord gingen plegen
Refreintje is best pakkend en niet zeikerig, dat had een grotere hit moeten zijn dan Soul Sisterquote:
On speedquote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Het lijkt op Phantom of the opera
Slayerquote:Op donderdag 26 december 2013 23:13 schreef Dven het volgende:
Grootste daler zal wel Gangnam Style zijn?
En vast ook in de lessen van Stef Meederquote:Op donderdag 26 december 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zat als demo op al die keyboards
De mijne zat bij mijn pcquote:Op donderdag 26 december 2013 23:15 schreef Tijn het volgende:
Ik heb m'n keyboard bij Stef Meeder gekocht. Jaja
In een andere setting is dit best een mooi nummerquote:Op donderdag 26 december 2013 23:16 schreef Uccie het volgende:
Eigenlijk is dit ook vreselijk...maar zo na Train is het een topnummer !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |