Ze moesten een boterham zien te beleggenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De sukkel die ook iets met de Kast te maken had. Mijn god, wat kunnen sommigen toch diep zinken.
Wat een prachtig understatementquote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze vind ik niet zo prettig van Shaffy
Ah, dat wistik niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, Temming heeft de zanger ontdekt
Wat precies?quote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zanger Rinus kan hier nog wat van leren
Ramses heeft nooit met Liesbeth op de scooter gezetenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:34 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zanger Rinus kan hier nog wat van leren
Dit.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
OOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
He, dat wilde ik net typenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
dat dacht ie zelf ook altijd
quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef Pino112 het volgende:
OOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOOOOOOOOOOOOOOOO
Dat was hij zelf ook al wel vrij rap vergeten denk ik. Drank....quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb weinig met Shaffy, import Egyptenaar.. of wat het ook mag zijn met hem
In de tijd van Shaffy bestonden er nog geen scooters.quote:Op donderdag 26 december 2013 23:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ramses heeft nooit met Liesbeth op de scooter gezeten
Nee, die gast is overratedquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
Wow...ik krijg altijd het idee dat ik iets vreselijks zeg, als ik Shaffy niet leuk vind.
Maar jullie
Pastorale is wel leuk, en Zing Vecht et alquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
Wow...ik krijg altijd het idee dat ik iets vreselijks zeg, als ik Shaffy niet leuk vind.
Maar jullie
dat is ook inderdaad iets vreselijks om dat te zeggenquote:Op donderdag 26 december 2013 23:36 schreef Uccie het volgende:
Maar jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |