Omg, nog een homo in ONZ, dat ik dat nog mag meemaken.quote:
neuh, ik geloof het nietquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Komt omdat er vroeger nog geen camera's waren, maar men wel vond dat je ze zo snel mogelijk kinderen moest werpen.
[..]
Ben je homo dan?
Gewoon een ONZ gangbang doenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, nog een homo in ONZ, dat ik dat nog mag meemaken.
Met z'n tweeën, lekker knus.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:43 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Gewoon een ONZ gangbang doen
quote:
Omdat ze het vroegen, dwaas.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
waarom post je hem nou alweer, aandachtshoer
Noem me geen dwaas, aapje.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:45 schreef Rezania het volgende:
Trouwens Ahmad, over die negers, beetje toevallig hoor.
[..]
[..]
Omdat ze het vroegen, dwaas.
Geen zorgen, ik ben één en al liefde. En swag, dat ook.quote:
Veel plezier.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ff afberen en dan slapentoedels en kusje op jesterretje
Hoe oud ben je eigenlijikquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik ben één en al liefde. En swag, dat ook.
20. En geen zorgen, doe niet aan swag of zo.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:48 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijik
Wel aan glittersquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
20. En geen zorgen, doe niet aan swag of zo.
Ah ja, natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:51 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Vandaar ook [ afbeelding ]
Ken ik nietquote:
Aanklikken en luisteren dan.quote:
Die kende ik nog niet, nice.quote:
Ja, dat kan toch niet de ouders en broertjes slapenquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aanklikken en luisteren dan.
[..]
Die kende ik nog niet, nice.
Heb je geen koptelefoon of oortjes?quote:Op vrijdag 27 december 2013 01:59 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch niet de ouders en broertjes slapen
Ja, zal wel effe op me mobiel met oortjes luisteren. Zit nu op de pcquote:Op vrijdag 27 december 2013 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je geen koptelefoon of oortjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |