Muziek uit jouw omgevingquote:
Nou ok.....een beetje...op cd dan.quote:
Dat was toch Don Johnson?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:35 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Hij mag wel Heartbeat voor me zingen, dat vond ik wel een leuk nummer
O ja? Waar komen ze vandaan?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Muziek uit jouw omgeving
Den Helder/Haarlem, precies ertussein dus!quote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O ja? Waar komen ze vandaan?
Hij kan ook helemaal niet zingen. Heb ze helaas weleens live gezien, in Schagen notabenequote:Op donderdag 26 december 2013 22:36 schreef Grutsk het volgende:
Meh, dit vind ik niks. Vind die stem zo zeikerig.
Een koepel over die hele regio zetten zodat er verder niks meer kan ontsnappen uit die stedenquote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Den Helder/Haarlem, precies ertussein dus!
Hahaha, boudewijn de groot komt ook uit Haarlem. Ik heb op zijn oude school les gehadquote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Den Helder/Haarlem, precies ertussein dus!
Tom Egberts bestaat niet.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:37 schreef FritsFlits het volgende:
Die zanger lijkt op Tom Egberts die van de sport
Ik zit er ookquote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een koepel over die hele regio zetten zodat er verder niks meer kan ontsnappen uit die steden
Da's een geruststellingquote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Train, maar die komen zo nog een keer
Ik ben slecht met nAmen..quote:Op donderdag 26 december 2013 22:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tom Egberts bestaat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |