Precies, net als de oude schoorsteenvegersquote:Op donderdag 26 december 2013 21:20 schreef MrDrako het volgende:
[..]
Ja, zie het als een plumeau die je door een erg stoffige buis haalt
hihihihi ik snap hemquote:Op donderdag 26 december 2013 21:21 schreef CarltonBanks het volgende:
De vrouwen moeten daar wel heel letterlijk voor open staan TS
Zoals jij de vraag stelt, wil je weten of een vrouw het erg vindt als haar man een andere man deepthroated. Ik zou het niet willen doen en mijn eega wil ook niet dat ik dat doe.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:17 schreef slacKard.x het volgende:
Zouden jullie er voor open staan als een man dit erg graag zou willen doen?
Je kan het raar, vies, of zelfs eng vinden lijkt mijquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef vera166 het volgende:
Zijn er vrouwen die dit niet willen doen als ze het wel kunnen? Wat is er 'erg' aan ofzo?
Hmm ja guess soquote:Op donderdag 26 december 2013 21:56 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij verward TS deepthroat met face fucking?
Zelf doen, of dat hij de zijne bij jouw erin duwt?quote:
labiel gehuil over machtsposities ofzoquote:Op donderdag 26 december 2013 21:54 schreef vera166 het volgende:
Zijn er vrouwen die dit niet willen doen als ze het wel kunnen? Wat is er 'erg' aan ofzo?
Aha. Tsja dat is het ook, een machtsverschil. Maar als het er op aan komt ben ik over het bezit van een kaakquote:Op vrijdag 27 december 2013 05:33 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
labiel gehuil over machtsposities ofzo
Ja maar ik denk dat dat begint bij het pijpen alleen al, als dat iemand niet aanstaat zit deepthroaten er al helemaal niet inquote:Op donderdag 26 december 2013 22:09 schreef slacKard.x het volgende:
[..]
Je kan het raar, vies, of zelfs eng vinden lijkt mij
Vind jij het zelf dan ook eng ? of heb je er geen problemen mee zelf.quote:Op vrijdag 27 december 2013 08:58 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat dat begint bij het pijpen alleen al, als dat iemand niet aanstaat zit deepthroaten er al helemaal niet in![]()
Eng is wel wat anders ja, dat zou wel kunnen
Seksquote:Op vrijdag 27 december 2013 12:50 schreef F1978 het volgende:
[..]
Vind jij het zelf dan ook eng ? of heb je er geen problemen mee zelf.
Je bedoeld met Seks zelf heb je sowieso niks ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |