doe normaal a hamtaroquote:
Wow, je gaat ze écht allemaal af eh. Had ebah toch gelijk met kahba.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, met je kleine lul van 5cm
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:10 schreef ntm het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, met je kleine lul van 5cm
Hard geworden.quote:
Is je knobbeltje al paars ja?quote:
Knobbeltje, kk.quote:
Mind yo own businessquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, je gaat ze écht allemaal af eh. Had ebah toch gelijk met kahba.
Hahaha shiit die gast in dat zwarte shirt kijkt ook alsof dit business as usual is.quote:
Echt hequote:Op vrijdag 27 december 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiit die gast in dat zwarte shirt kijkt ook alsof dit business as usual is.
Bek houden kahba.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:15 schreef ntm het volgende:
[..]
Mind yo own businessEerst Krio willen afpakken en nu dit?
Is er ook ergens een filmpje te vinden hiervan? Wil altijd wel zien hoe zoiets afloopt.quote:
en wat er aan vooraf gaat?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er ook ergens een filmpje te vinden hiervan? Wil altijd wel zien hoe zoiets afloopt.
Ik ga het zoekenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is er ook ergens een filmpje te vinden hiervan? Wil altijd wel zien hoe zoiets afloopt.
Ja, dat misschien ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ga het zoekenWil het ook wel zien.
Shit Tyrone, get it together.quote:
quote:
Hahahaa met geluid is het wel mooier.quote:
Hehe ik begin ook borsthaar te krijgenquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik wel, zie ook gelijkenis tussen jou en:
[ afbeelding ]
Dat dan weer wel. Lekker als je zo'n klap kan horen.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaa met geluid is het wel mooier.
quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Lekker als je zo'n klap kan horen.![]()
Right in the ribs
Je kan laten waxen toch?quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hehe ik begin ook borsthaar te krijgenhoop niet dat het zoiets wordt
jammer dat je het niet verstaatquote:
Shiiit, dat huiltje ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |