Vas heeft een ratchet kapselquote:
Heb t in februari 2012 geverfd, nog 3 a 4 cm uitgroei en dat is helemaal droog en dood dus het ziet er momenteel niet uit met krullen of gestijldquote:
Echt ratchet toch, schijt aan der uiterlijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:55 schreef Murdera het volgende:
Vas kan eennfucking Sexy kapselmaar doet ze niet
Wacht wat? Serieus?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb t in februari 2012 geverfd, nog 3 a 4 cm uitgroei en dat is helemaal droog en dood dus het ziet er momenteel niet uit met krullen of gestijldHeb wel een grotere bos dan jij
Welke kleur had je geverfd?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb t in februari 2012 geverfd, nog 3 a 4 cm uitgroei en dat is helemaal droog en dood dus het ziet er momenteel niet uit met krullen of gestijldHeb wel een grotere bos dan jij
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh
D'awww, still cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 26 december 2013 18:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh
Wejema, krullen alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
insert nog een gare opmerking over het hoofd onder die mooie bos. Heb kadootjes ben te vrolijk, kan zelf niets bedenkenquote:
Nee 5 cm over m'n schouder ofzo, paar maanden terug heeeeul stuk eraf laten knippen dus nu wel boven mn schouder.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:56 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wacht wat? Serieus?Ik dacht altijd dat je best kort haar had.
Roodbruin, was met hennaquote:Op donderdag 26 december 2013 18:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Welke kleur had je geverfd?Hoe lang is jouw haar dan? Ik heb tijdjes terug keratinebehandeling gedaan, dat helpt wel!
Rustig aan, F9817.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
insert nog een gare opmerking over het hoofd onder die mooie bos. Heb kadootjes ben te vrolijk, kan zelf niets bedenken
quote:
Pics van je haren los. Je hebt altijd een ratchet knot.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 5 cm over m'n schouder ofzo, paar maanden terug heeeeul stuk eraf laten knippen dus nu wel boven mn schouder.
[..]
Roodbruin, was met hennaDat doe ik dus ook never meer.
Graag gedaan homo, dit was voor het knippen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pics van je haren los. Je hebt altijd een ratchet knot.
Die andere pic met krullen vond ik leuker. Waar het nog nat was denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Graag gedaan homo, dit was voor het knippen.
[ afbeelding ]
Nat is het leuk idd, droog word het een pluizenbolquote:Op donderdag 26 december 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Die andere pic met krullen vond ik leuker. Waar het nog nat was denk ik.
Wat heb je gekregen?quote:Op donderdag 26 december 2013 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
insert nog een gare opmerking over het hoofd onder die mooie bos. Heb kadootjes ben te vrolijk, kan zelf niets bedenken
Er is op je gezicht gespoten. Wel geile krullies hoor mocrotje.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sigwaardig.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nat is het leuk idd, droog word het een pluizenbol
24/7 nat houden dan. Of gewoon recht maken.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nat is het leuk idd, droog word het een pluizenbol
Maar zag je dat wel? Want je hebt zwart haar van nature. Ik heb ook een keer mn haar rood geverfd maar toen moest ik het eerst lichter maken (blondquote:Op donderdag 26 december 2013 18:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 5 cm over m'n schouder ofzo, paar maanden terug heeeeul stuk eraf laten knippen dus nu wel boven mn schouder.
[..]
Roodbruin, was met hennaDat doe ik dus ook never meer.
Zal jou eens recht makenquote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
24/7 nat houden dan. Of gewoon recht maken.Recht ja.
Ja zag je wel, haar blonderen om dan in een andere kleur te verven begin ik echt never nooit niet aanquote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef ntm het volgende:
[..]
Maar zag je dat wel? Want ke hebt zwart haar van nature. Ik heb ook een keer mn haar rood geverfd maar toen moest ik het eerst lichter maken (blond) en daarna pas verven met rood
quote:
Trucje?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat trucje om je blikje drinken binnen 10 minuten ijskoud te krijgen in de diepvries werkt gewoon echt!
Nu ben ik nieuwsgierig geworden naar de rest.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op donderdag 26 december 2013 19:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dat trucje om je blikje drinken binnen 10 minuten ijskoud te krijgen in de diepvries werkt gewoon echt!
Valt wel mee verder. Ze heeft wel een schattig lachje.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig geworden naar de rest.
Niet iedereen heeft een hitmankoelcel thuisquote:
Wrappen met natgemaakt keukenpapier, instant ijskoudquote:
Ga ik proberen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een hitmankoelcel thuis.
[..]
Wrappen met natgemaakt keukenpapier, instant ijskoud.
Toch blijf ik benieuwd. Zal wel gelijk weg gaan als ik daadwerkelijk weet hoe ze er uit ziet.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Valt wel mee verder. Ze heeft wel een schattig lachje.
die is Nice jaquote:Op donderdag 26 december 2013 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Ging eigenlijk om het lichaam.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet echt mooi maar ik waardeer het gebaar.
Zie edit, deze kende ik nog niet, maar heeft volgens mij weinig nut en dan heb je een blikje met bevroren keukenpapier eraan, nee dank je, too ratchet. Heb gewoon een goede vriezer.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |