Nice, of eigenlijk fout.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb een kamer met 3 bedden trouwens haha
Nope, ben maar 2 uur gebleven, anders moest ik gelijk 4 uur blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:54 schreef Drugshond het volgende:
Sedlec ossuarium is niet echt groot, maar voor een bottenkerk is het wel een hele grote in Europa.
In Faro zit een heel kleintje en die stelde niks voor.
Ben je ook nog in de binnenstad geweest ?
Zonde. het oude deel (St. Barbarakathedraal) is best wel mooi. niet zo zeer voor de gebouwen. maar eerder omdat je daar vanaf het hoger gelegen deel erg leuke plaatjes kunt schieten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, ben maar 2 uur gebleven, anders moest ik gelijk 4 uur blijven.
Ik vond het wel prima zo eigenlijk, geen spijt ofzo. Heb zoveel gezien en gedaan dat ik wel een beetje klaar ben en ben allang blij dat ik de bottenkerk gezien heb.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zonde. het oude deel (St. Barbarakathedraal) is best wel mooi. niet zo zeer voor de gebouwen. maar eerder omdat je daar vanaf het hoger gelegen deel erg leuke plaatjes kunt schieten.
Niet veel, zo even ontbijten, geocache pakken en dan langzaam aan weer richting vliegveld.quote:
Ja is genoegquote:Op dinsdag 1 april 2014 00:51 schreef Karbonkel95 het volgende:
Ik ga deze zomer 4 dageneigenlijk 3,5.. hopelijk is het lang genoeg om deze stad te ontdekken, het lijkt me prachtig
AirBNB al gechecked?quote:Op zondag 6 april 2014 00:00 schreef poker4lifee het volgende:
hey,
volgende maand 4 nachten praag geboekt met een groep vrienden. Echter zijn we nog op zoek naar een plek om te overnachten, heeft iemand hier tips?met z'n zessen
We hadden zelf een aardig appartement gevonden via only-apartments.com maar na die site gegoogled te hebben kunnen we daar beter niet boekenwel jammer want zag er goed uit verder.
Het lijkt mij handig als het in of net buiten praha 1? is ofzo, zodat we dicht bij het centrum zitten. Voor 20-30pp dus 180 per nacht voor 6 personen moet vast wel iets goeds te vinden zijn
Iemand een goede betrouwbare site voor appartementen of eventueel hotels? Via booking.com ook wel redelijk wat te vinden natuurlijkAppartement met z'n zessen lijkt me echter het leukste. 2 badkamers zou dan wel mooi meegenomen zijn maar niet speciaal een must :$
hier geboekt, thxquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |