Doe het niet.... zonde van je overige dagen. Theresienstadt zou ik er wel op zetten. Heeft wel indruk op mij gemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk om te lezen! Ja dat Tsjechisch gaat nog lastig worden want dat staat natuurlijk ook op alle borden enzo. Goedkoop is goed. Ik las ook iets over een spook rondleidingtour staat er iemand onder dat uurwerk die dan dingen gaat vertellen. Lijkt me leuk. museum weet ik nog niet, ik denk dat ik inderdaad liever gewoon slenter enzo. Ben jij toen ook naar die bottenkerk geweest? Het is 70 KM maar geen idee hoe lang dat duurt met de trein.
2 februari al!
Prima, Valencia kwam redelijk in buurt (qua snelheid). Gewoon top.quote:Op donderdag 26 december 2013 18:07 schreef BrandX het volgende:
de metro in praag is trouwens ook heel prima
Nee hoor.. ik schrijf na de eerste keer rechtstreeks naar het Hostel/Hotel (als het echt goed was).quote:
Leuk om panorma plaatjes te schieten.quote:Op vrijdag 27 december 2013 09:24 schreef Drugshond het volgende:
De route naar de burcht moet je eigenlijk via de trap nemen. Dan zie je eigenlijk pas goed waarom ze het de goude stad noemen. Facing south.
Dingen weer op moeten zoeken. Dat klopt alsof ik die straatnamen uit mijn hoofd ken.quote:Op maandag 30 december 2013 11:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even opgezocht; in ieder geval deels gekopieerd van andere sites.
Zelf dit jaar 2 keer Praag geweest. Komend jaar weer waarschijnlijk.
Ik hoop serieus dat je er ben geweest. Volgend jaar oud en nieuw... ergens Oostblok.quote:Op maandag 30 december 2013 23:17 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Iemand nog tips voor een tent om de nacht door te brengen met oud en nieuw?
Welke maatschappij?quote:Op vrijdag 3 januari 2014 08:58 schreef Idanue het volgende:
Eerste keer dat ik er heen ga, volgens mij nog nooit zo goedkoop ergens heen gevlogen.![]()
28feb heen (€39pp) en 4 maart weer terug (€30pp).
Hotel met ontbijt, 2 personen en 4 nachten: €128.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop