abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134722722
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Ik ga er ff van uit dat het een serieus topic is en geen verzonnen gezeik

Je moet het zien als een soort verslaving, dat anorexia. Iets waar ze niet mee kunnen stopen omdat dat hele gedoe om die ziekte heen hun "comfort zone" is die deze mensen écht nodig hebben. Gevoel dat ze niet zonder die controle kunnen, voelen zich onbegrepen (en niet onterecht), zelfhaat, angst voor eten/calorieën.. snap best dat het ingewikkeld is om je erin te verplaatsen en dat je haar regelmatig vervloekt omdat jullie er allemaal onder lijden. Maar ga eens na.. iets wat je je behoorlijk veilig laat voelen opgeven is kut en in je hoofd onmogelijk. Want het is niet een ding waar jouw zus vanaf moet, het is haar hele "leven" en alles wat er deel van uit maakt haar "veilig" te laten voelen.
Alle dwangmatige handelingen die ze uit voert etc. Ze moet alles opgeven en ze moet helemaal anders gaan leven
  donderdag 26 december 2013 @ 19:07:22 #52
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_134722749
Denken dat iemand met een psychische ziekte simpelweg een schop onder haar kont nodig heeft. :')

Zelfs als die persoon je zusje is geen greintje inlevingsvermogen kunnen opbrengen. :')

Haar vervolgens op een openbaar forum om haar ziekte afzeiken. :')

quote:
soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè? :')
pi_134722787
quote:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Zijn je ouders zelf ook wel eens langs die kliniek geweest? Toen mijn toenmalige vriendin een behandeling tegen anorexia onderging, zat ik daar ook eens per week, samen met nog een goede vriendin van haar en haar vader. Gewoon om de vorderingen door te nemen, en af te spreken hoe iedereen zou reageren in het geval er iets mis zou gaan. Dat heeft toch wel flink wat terugvallen weten te voorkomen, omdat de mensen in haar omgeving ook duidelijke instructies en aandachtspunten kregen van haar kliniek.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_134722812
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef SaucyCock het volgende:
En ja hoor ze weegt weer 30 kg (...)
Dit is triest voor mijn ouders, dat wijf heeft gewoon een schop onder haar reet nodig.
Ik zou niet te hard schoppen :'). Wie weet waar ze terecht komt.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  donderdag 26 december 2013 @ 19:14:12 #55
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_134722904
Als ze al talloze keren opgenomen is geweest en jullie gezin er echt zo onder lijdt is het misschien beter om haar op te geven.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_134723468
LittleLady zegt her erg dom en lomp natuurlijk :') maar in z'n algemeenheid geldt wel dat je iemand die wat voor (chronische) ziekte dan ook heeft niet te veel moet verwennen dat is ook niet goed dat zie je wel in het gezin van TS.
Hallon!
pi_134723551
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:

[..]

ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te ver
:') kneusje is nieuw op het Internet. Ooit eens naar bestgore geweest? ;)
  donderdag 26 december 2013 @ 19:42:31 #58
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134723609
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:

[..]

gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_134723726
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:

[..]

gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
Want het is ook echt serieus bedoeld :') achterlijk pitje.
pi_134723777
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:

[..]

Kotsen ja? Samen met je zusje zeker :D
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_134723969
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat is heel iets anders toch? Op die site kom je alleen als je er naar zoekt. Dit is een forum waar allerlei soorten mensen komen. En omdat het internet is moet alles maar kunnen en gezegd kunnen worden.
  donderdag 26 december 2013 @ 19:57:06 #62
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_134724020
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:46 schreef GhpH het volgende:

[..]

Want het is ook echt serieus bedoeld :') achterlijk pitje.
nouja ik vind dit gewoon te ver gaan (ookal is het een grapje) jullie niet. Ga maar lekker naar je gore dinges site als je dit grappig vind
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_134725271
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Denken dat iemand met een psychische ziekte simpelweg een schop onder haar kont nodig heeft. :')

Zelfs als die persoon je zusje is geen greintje inlevingsvermogen kunnen opbrengen. :')

[..]

Natuurlijk heb het ik het zwaar en na 20 jaar word ik er ook aardig moe van.
Boehoe, nu ben ik de slechterik omdat ik me even afreageer...
Some men are born sodomites, some achieve sodomy, and some have sodomy thrust upon them...
pi_134725613
;( een serieus topic in KLB

Jouw zus heeft gewoon iets nodig wat haar leven waardevol maakt. Een aardige man, een eigen huisje, een leuke baan of een intensieve hobby.

Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  donderdag 26 december 2013 @ 21:38:10 #65
351921 CruellaDeVil
pi_134727154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef SaucyCock het volgende:

[..]

Natuurlijk heb het ik het zwaar en na 20 jaar word ik er ook aardig moe van.
Boehoe, nu ben ik de slechterik omdat ik me even afreageer...
Ja, het is ook voor jou zwaar en ik begrijp dat je er na 20 jaar moe van bent, maar je toon in de OP is walgelijk.
pi_134727545
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Een schop onder haar kont is wel te simpel gedacht. Maar ik snap wat TS wil zeggen. De kracht om te kunnen genezen moet vanuit haarzelf komen.

Er zijn mensen met anorexia die ervan genezen of de stoornis onder controle krijgen. Ik denk dat zij ondanks hun vervormde zelfbeeld toch bereid zijn te aanvaarden dat ze ziek en moeten veranderen omdat het op die manier niet langer kan.

Als ik het verhaal van TS lees, vrees ik dat zij dat niet kan of wil. Het lijkt me vreselijk om mee te maken dat een dierbare zichzelf ten gronde richt en de rest daarin meetrekt.

Sterkte!
  donderdag 26 december 2013 @ 21:55:37 #67
351921 CruellaDeVil
pi_134727737
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Een schop onder haar kont is wel te simpel gedacht. Maar ik snap wat TS wil zeggen. De kracht om te kunnen genezen moet vanuit haarzelf komen.

Er zijn mensen met anorexia die ervan genezen of de stoornis onder controle krijgen. Ik denk dat zij ondanks hun vervormde zelfbeeld toch bereid zijn te aanvaarden dat ze ziek en moeten veranderen omdat het op die manier niet langer kan.

Als ik het verhaal van TS lees, vrees ik dat zij dat niet kan of wil. Het lijkt me vreselijk om mee te maken dat een dierbare zichzelf ten gronde richt en de rest daarin meetrekt.

Sterkte!
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef SaucyCock het volgende:
aanstellerig manipulatief wijf
quote:
haar "ziekte"
quote:
beetje gejank en wat zielig gedoe
quote:
dat wijf
Dit zijn geen normale opmerking om te maken over je zwaar psychisch zieke zusje, punt.
pi_134727826
Anorexia is heel makkelijk op te lossen. Stuur ze naar Inge de Bruijn.
pi_134728010
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:55 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Dit zijn geen normale opmerking om te maken over je zwaar psychisch zieke zusje, punt.
Ik kan me het wel voorstellen. Als je zolang moet toezien dat je zus zichzelf maar ook jouw ouders meetrekt in de ellende, is het af en toe weleens over met de betrokkenheid.
pi_134728055
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef theunderdog het volgende:
Anorexia is heel makkelijk op te lossen. Stuur ze naar Inge de Bruijn.
Wat heeft zij met anorexia te maken? Of bedoel je Leontien van Moorsel?
pi_134728067
quote:
1s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Wat heeft zij met anorexia te maken? Of bedoel je Leontien van Moorsel?
Ah, die ja.
pi_134757965
Verdiep je je eens in de ziekte. Kijk bijvoorbeeld eens naar dat programma van Leontien van Moorsel, het is echt een rotziekte en hoe graag die meiden weer normaal wllen gaan leven en niet meer met eten bezig zijn, dat gaat alleen beetje bij beetje en met hulp! Vooral met hulp!
pi_134758315
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 19:02 schreef SomebodyReal het volgende:
lekkere magere sletjes :9~ :9~
  vrijdag 27 december 2013 @ 19:53:42 #74
392923 E.B.A.H.
Freak on a leash
pi_134758488
Is het verder een leuk meisje? Ik kan haar wel feeden als je wil.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
pi_134758621
Als de bmi onder 15 komt wordt het gevaarlijk. Dan zal je draconische maatregelen moeten nemen, zoals dwangvoeding.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')