Ik ga er ff van uit dat het een serieus topic is en geen verzonnen gezeikquote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Zijn je ouders zelf ook wel eens langs die kliniek geweest? Toen mijn toenmalige vriendin een behandeling tegen anorexia onderging, zat ik daar ook eens per week, samen met nog een goede vriendin van haar en haar vader. Gewoon om de vorderingen door te nemen, en af te spreken hoe iedereen zou reageren in het geval er iets mis zou gaan. Dat heeft toch wel flink wat terugvallen weten te voorkomen, omdat de mensen in haar omgeving ook duidelijke instructies en aandachtspunten kregen van haar kliniek.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:01 schreef SaucyCock het volgende:
Het is inderdaad een kut ziekte, soms denk ik alleen dat wij er zieker van worden dan mijn zusje.
Daarom ben ik ook bezorgd om mijn ouders, want dit is al 20 jaar aan de gang. Dat gepamper kan natuurlijk niets goeds doen ondanks dat ze er zelf weinig aan kan doen.
Als nog speelt ze enorm in op mijn ouders en je maakt mij niet wijs dat ze niet weet wat ze doet. Ze heeft al talloze keren in een kliniek gezeten en elke keer gaat het weer tijdelijk goed en dan zijn we weer terug bij af.
Ik zou niet te hard schoppenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:26 schreef SaucyCock het volgende:
En ja hoor ze weegt weer 30 kg (...)
Dit is triest voor mijn ouders, dat wijf heeft gewoon een schop onder haar reet nodig.
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te ver
gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:
[..]kneusje is nieuw op het Internet. Ooit eens naar bestgore geweest?
Want het is ook echt serieus bedoeldquote:Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
Kotsen ja? Samen met je zusje zekerquote:Op donderdag 26 december 2013 19:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
gast, daar gaat het niet om. Het blijft het zusje van iemand die die post ook ziet, ik zou serieus kotsen als iemand dat zou zeggen over mijn zusje als ze anorexia zou hebben.
Dat is heel iets anders toch? Op die site kom je alleen als je er naar zoekt. Dit is een forum waar allerlei soorten mensen komen. En omdat het internet is moet alles maar kunnen en gezegd kunnen worden.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:40 schreef GhpH het volgende:
[..]kneusje is nieuw op het Internet. Ooit eens naar bestgore geweest?
nouja ik vind dit gewoon te ver gaan (ookal is het een grapje) jullie niet. Ga maar lekker naar je gore dinges site als je dit grappig vindquote:Op donderdag 26 december 2013 19:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want het is ook echt serieus bedoeldachterlijk pitje.
Natuurlijk heb het ik het zwaar en na 20 jaar word ik er ook aardig moe van.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Denken dat iemand met een psychische ziekte simpelweg een schop onder haar kont nodig heeft.
Zelfs als die persoon je zusje is geen greintje inlevingsvermogen kunnen opbrengen.
Haar vervolgens op een openbaar forum om haar ziekte afzeiken.
[..]
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè?
Ja, het is ook voor jou zwaar en ik begrijp dat je er na 20 jaar moe van bent, maar je toon in de OP is walgelijk.quote:Op donderdag 26 december 2013 20:41 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Natuurlijk heb het ik het zwaar en na 20 jaar word ik er ook aardig moe van.
Boehoe, nu ben ik de slechterik omdat ik me even afreageer...
Een schop onder haar kont is wel te simpel gedacht. Maar ik snap wat TS wil zeggen. De kracht om te kunnen genezen moet vanuit haarzelf komen.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:07 schreef CruellaDeVil het volgende:
Denken dat iemand met een psychische ziekte simpelweg een schop onder haar kont nodig heeft.
Zelfs als die persoon je zusje is geen greintje inlevingsvermogen kunnen opbrengen.
Haar vervolgens op een openbaar forum om haar ziekte afzeiken.
[..]
Vooral jij hebt het énorm zwaar hè?
quote:Op donderdag 26 december 2013 21:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Een schop onder haar kont is wel te simpel gedacht. Maar ik snap wat TS wil zeggen. De kracht om te kunnen genezen moet vanuit haarzelf komen.
Er zijn mensen met anorexia die ervan genezen of de stoornis onder controle krijgen. Ik denk dat zij ondanks hun vervormde zelfbeeld toch bereid zijn te aanvaarden dat ze ziek en moeten veranderen omdat het op die manier niet langer kan.
Als ik het verhaal van TS lees, vrees ik dat zij dat niet kan of wil. Het lijkt me vreselijk om mee te maken dat een dierbare zichzelf ten gronde richt en de rest daarin meetrekt.
Sterkte!
quote:
quote:haar "ziekte"
quote:beetje gejank en wat zielig gedoe
Dit zijn geen normale opmerking om te maken over je zwaar psychisch zieke zusje, punt.quote:dat wijf
Ik kan me het wel voorstellen. Als je zolang moet toezien dat je zus zichzelf maar ook jouw ouders meetrekt in de ellende, is het af en toe weleens over met de betrokkenheid.quote:Op donderdag 26 december 2013 21:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit zijn geen normale opmerking om te maken over je zwaar psychisch zieke zusje, punt.
Wat heeft zij met anorexia te maken? Of bedoel je Leontien van Moorsel?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:58 schreef theunderdog het volgende:
Anorexia is heel makkelijk op te lossen. Stuur ze naar Inge de Bruijn.
Ah, die ja.quote:Op donderdag 26 december 2013 22:05 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat heeft zij met anorexia te maken? Of bedoel je Leontien van Moorsel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |