quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef tetouaribo het volgende:
terechte klacht. Sterkte er mee.
Ik was ook geneigd iets in deze richting te zeggen. Maar ja, het blijft je zusje. Een pak slaag zal vast niet helpen. Anders was dat zusje er al van genezen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:29 schreef chroestjov het volgende:
Sondevoeding stopzetten en laten sterven.
Ik zou nog even doordenken.. Als het werkelijk zo makkelijk was, waren er veel minder anorexia patiënten in ons land.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Haque het volgende:
fotos maken en haar er mee confronteren, denk dat dat de enige manier is om te laten veranderen
Ze wordt waarschijnlijk al elke dag geconfronteerd met zulke foto's in modeblaadjes enzo, en dat is juist haar ideaalbeeld.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:31 schreef Haque het volgende:
fotos maken en haar er mee confronteren, denk dat dat de enige manier is om te laten veranderen
Dat nog net niet, maar ze wordt wel niet meer ongesteld.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:43 schreef LittleLady het volgende:
Verliest ze haar haren al en gebit, reken maar dat het dan een knappe meid zal worden
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te verquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef Dven het volgende:
Ik wil dat botte zusje van je wel eens snoeihard neuken. Tot haar knokige bekken een kleurrijk geheel van kneuzingen en botbreuken zijn.
Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaanquote:Op donderdag 26 december 2013 17:46 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar ze wordt wel niet meer ongesteld.
Pas maar op met wat je zegt. Om een ban vragen is er eentje krijgen. Derhalve TR gemacht. Gedraag je nou eens man en laat mensen in hun waarde om hun seksuele voorkeur. Of ze nu seks met negers, andere mannen, dikke mormels of van die magere anorexia patientjes met een bobblehead willen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
ik vind dit wel een ban waard, dit gaat gewoon te ver
als dat vragen een ban waard was okee dan, als het zo moet dan maar niet he :/quote:Op donderdag 26 december 2013 17:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Pas maar op met wat je zegt. Om een ban vragen is er eentje krijgen. Derhalve TR gemacht. Gedraag je nou eens man en laat mensen in hun waarde om hun seksuele voorkeur. Of ze nu seks met negers, andere mannen, dikke mormels of van die magere anorexia patientjes met een bobblehead willen.
Ben je nu echt zo simpel dat je denkt dat iemand met anorexia vatbaar is voor dit soort 'nonsens' ?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:48 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Moet je dat maar zeggen, dat ze vast heel knap is als de tanden eruit liggen en ze kaal word, word ze vast wel foto model mee, met de wapperende theezakjes die voor borsten moeten doorgaan
Inderdaad. Dus ik hoop dat de MOD's je gunstig gezind zijn. Anders : Tot over een paar dagen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef droommoord het volgende:
[..]
als dat vragen een ban waard was okee dan, als het zo moet dan maar niet he :/
quote:Op donderdag 26 december 2013 17:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad. Dus ik hoop dat de MOD's je gunstig gezind zijn. Anders : Tot over een paar dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |