quote:
Zo'n Touran met 2.0TDI en DSG wil wel hoor, voor zover ik dat van de achterbank kon beoordelen.quote:
Ik kom vanuit Rotterdam met de auto, laten we meeten op knooppunt Gorinchemquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:16 schreef Babananana het volgende:
[..]
[..]
Zo'n Touran met 2.0TDI en DSG wil wel hoor, voor zover ik dat van de achterbank kon beoordelen.
Zijn er trouwens nog karters uit omgeving Breda? Ik krijg waarschijnlijk Ma's auto wel mee. Is dan net klaar van een schade reparatie. Ik heb de pach gehad aangereden te worden op een voorrangsweg -> gat in achterbumpert
Dit dus. En maar klagen over gebrek aan respect.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:20 schreef Viezze het volgende:
Homo's zijn hetWel chill hoor, maar dat is puur machtsmisbruik.
Lol, exact zelfde gehad netquote:Op vrijdag 27 december 2013 13:18 schreef Babananana het volgende:
Vandaag moest ik een bus afleveren bij de politie. De beste man vroeg of ik naar het station moest en of ze me konden brengen. Ik zei ja natuurlijk. Vervolgens werd een patrouillewagen voorgereden en reden ze hard, door rood, over fietsbaan, trambaan, trottoirs zodat ik de trein kon halen![]()
Bij het afleveren bij Den Haag HS zeiden ze dat men wel zou denken dat ik een of andere crimineel ben, dus gewoon doorlopen en niemand aankijken![]()
![]()
Vind ik een top idee! Had jij niet met nog iemand bij een busstation afgesproken?quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Rotterdam met de auto, laten we meeten op knooppunt Gorinchem
Serieus? Ik moest een witte Transporter pick-up met dubbele cabine afleveren. Wat had jij?quote:
Klopt, ik zou eerst nog even iemand ophalen bij een busstation in Rotterdam. Kiprollade geloof ik. Maar ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik A20/A12 zou pakken naar Utrecht, maar als wij gaan meeten bij Gorinchem dan wordt het A15/A27 en dan kom ik langs het dorp waar hij woont.quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:45 schreef Babananana het volgende:
[..]
Vind ik een top idee! Had jij niet met nog iemand bij een busstation afgesproken?
[..]
Serieus? Ik moest een witte Transporter pick-up met dubbele cabine afleveren. Wat had jij?
Haha, dat zijn rot dingen inderdaadquote:Op vrijdag 27 december 2013 14:44 schreef BlackLining het volgende:
Nope, wel een gewoon busje. Echt zo'n typisch ding, verwacht hem eigenlijk eerdaags ergens in de berm achter een struik weer terug te zien
Nog niet neequote:Op vrijdag 27 december 2013 14:52 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, dat zijn rot dingen inderdaadMaar er zat geen speciale apparatuur in dus?
quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:48 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Klopt, ik zou eerst nog even iemand ophalen bij een busstation in Rotterdam. Kiprollade geloof ik. Maar ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik A20/A12 zou pakken naar Utrecht, maar als wij gaan meeten bij Gorinchem dan wordt het A15/A27 en dan kom ik langs het dorp waar hij woont.
Qua afstand scheelt het trouwens niks of ik A20/A12 of A15/A27 pak, dus ik vind alles best.
Tuurlijk, ze kunnen niet verwachten dat iemand om half 4 nog gewoon beschikbaar is. Sowieso is het op oproepbasis dus dat heeft nou eenmaal voor- en nadelen voor jou en EWquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:40 schreef zazzel het volgende:
Pff... Ben ik echt nét aan mn auto aan het knutselen, wordt ik gebeld voor een spoedje. Af moeten wijzen:(
Dat "mag" toch gewoon?
Hopelijk maandag nog
Haha nee, hij is al snel zat. 3 liter 6 cilinderquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:42 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze kunnen niet verwachten dat iemand om half 4 nog gewoon beschikbaar is. Sowieso is het op oproepbasis dus dat heeft nou eenmaal voor- en nadelen voor jou en EW
Ps;
Wat ben je aan het doen dan aan je auto? Nieuwe turbo er op?![]()
Geen dankquote:Op vrijdag 27 december 2013 15:56 schreef trolley het volgende:
Yes, eindelijk sta ik in de OP!
Had het twee edities geleden al doorgevoerd via de Wiki
Betaal je met zo'n auto je ook niet de hoofdprijs voor de verzekering dan?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha nee, hij is al snel zat. 3 liter 6 cilinder![]()
Moet de LPG installatie eruit halen anders betaal ik de hoofdprijs aan MRB. Oldtimer vrijstelling die vanaf 1 januari niet meer is.
Voor zover ik weet worden auto's van de politie alleen maar door hunzelf getransporteerd. Volgens mij is ieder ander ook niet bevoegd om een politieauto te rijden. Ik zag er laatst ook 3 staan bij een bedrijf in Zwolle waar ik een auto moest ophalen. Toen dwaalden m'n jongensgedachten ook heel eventjes af inderdaad, en zag ik mezelf al in een politieauto naar Enschede scheuren!quote:Op vrijdag 27 december 2013 14:41 schreef S-RS het volgende:
Hahaha, waar zijn die lui mee bezig johMoeten jullie dan ook politiebusjes brengen of dat niet?
Gaaf! Wat voor auto heb je?quote:Op vrijdag 27 december 2013 15:48 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha nee, hij is al snel zat. 3 liter 6 cilinder![]()
Moet de LPG installatie eruit halen anders betaal ik de hoofdprijs aan MRB. Oldtimer vrijstelling die vanaf 1 januari niet meer is.
Haha, dat zou maar zo eens kunnen kloppen! In Rotterdam stond er vorige week ook een bij de dealer, zat ook een heel groot bord op met de tekst: ''Testrit dealer!''. Ding lag overigens goed in de prakquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:02 schreef trolley het volgende:
[..]
Voor zover ik weet worden auto's van de politie alleen maar door hunzelf getransporteerd. Volgens mij is ieder ander ook niet bevoegd om een politieauto te rijden. Ik zag er laatst ook 3 staan bij een bedrijf in Zwolle waar ik een auto moest ophalen. Toen dwaalden m'n jongensgedachten ook heel eventjes af inderdaad, en zag ik mezelf al in een politieauto naar Enschede scheuren!![]()
Verzekering is juist erg voordelig, betaal voor een heel jaar 140 euro. En hij staat op mijn naam (2 schadevrije jaren)quote:Op vrijdag 27 december 2013 16:09 schreef S-RS het volgende:
[..]
Gaaf! Wat voor auto heb je?
[quote]Op vrijdag 27 december 2013 15:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Betaal je met zo'n auto je ook niet de hoofdprijs voor de verzekering dan?
Vet dingquote:Op vrijdag 27 december 2013 16:39 schreef zazzel het volgende:
[..]
Verzekering is juist erg voordelig, betaal voor een heel jaar 140 euro. En hij staat op mijn naam (2 schadevrije jaren)
Mercedes 280e uit '80, via via gekocht 2 jaar geleden;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |