Volgens mij werkt de esso pas bij een Express ook gewoon.quote:Op maandag 30 december 2013 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmm, zie net ook nog Esso Tamboersdijk in Utrecht. Die ziet er ook prima uit, maar dat is een Express.
Ik hoop hetquote:Op maandag 30 december 2013 11:59 schreef trolley het volgende:
[..]
Volgens mij werkt de esso pas bij een Express ook gewoon.
Dat had ik met de Alto. Reed eigenlijk best fijn voor zo'n gebakje.quote:Op maandag 30 december 2013 12:07 schreef BlackLining het volgende:
Mm, de Picanto valt me nog alles meenatuurlijk een complete, heen en weer deinende schildpad op de snelweg, maar binnendoor is ie nog best lachen
Ja. Gewoon doen joh, goed voor de uurtjesquote:Op maandag 30 december 2013 12:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Hmmm, hij is hier in Capelle al afgetankt. Moet ik dan in Utrecht weer tanken?
Dat is waar en wss moet ik die brakke Astra 1.4 zo hoog in de toeren jagen dat ie flink gaat zuipenquote:Op maandag 30 december 2013 13:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja. Gewoon doen joh, goed voor de uurtjes
Hoeveel pk? Met de 100pk zal dat wel moeten ja.quote:Op maandag 30 december 2013 13:05 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar en wss moet ik die brakke Astra 1.4 zo hoog in de toeren jagen dat ie flink gaat zuipen
Zo heb ik dat met de C1/107Aygo drielingquote:Op maandag 30 december 2013 12:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat had ik met de Alto. Reed eigenlijk best fijn voor zo'n gebakje.
Ja niet zo handig. Kost een half uurtje.quote:Op maandag 30 december 2013 14:26 schreef Babananana het volgende:
Zo'n fout zie ik mezelf ook nog een keer maken![]()
Vaak gooi ik gewoon Waze aan en gewoon rijden. Ik weet niet altijd waar de plaats waar ik heen moet precies ligt
Hahaha dat heb ik ook wel eens gehad. Denk maar zo: voor de Opel doelgroep is het een heel handige functiequote:Op maandag 30 december 2013 14:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Da fuck, afslag Houten is best lang als je vanaf de A12 de A27 op gaat. Dus ik ga op die afrit rijden met de richtingaanwijzer aan, klinkt er ineens een keihard alarm in die auto en verschijnt in het display tussen de meters de waarschuwing 'richtingaanwijzer aan'
Dat is waar jaquote:Op maandag 30 december 2013 14:45 schreef Babananana het volgende:
[..]
Hahaha dat heb ik ook wel eens gehad. Denk maar zo: voor de Opel doelgroep is het een heel handige functie
Ik zou het doen. Maar ik geef dan ook niets. Nieuwjaar.quote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar jazal dan ongetwijfeld ook in de Agila zitten
Vraag me trouwens af hoeveel pc's gehoor geven aan die oproep om morgenavond/nacht te werken, ik gok exact 0. Dat dubbel betalen heb ik nog nooit gehoord, dus dat zal wel alleen zijn omdat ze anders helemáál niemand krijgen
Al betalen ze me het tienvoudige, deed ik het nog nietquote:Op maandag 30 december 2013 14:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is waar jazal dan ongetwijfeld ook in de Agila zitten
Vraag me trouwens af hoeveel pc's gehoor geven aan die oproep om morgenavond/nacht te werken, ik gok exact 0. Dat dubbel betalen heb ik nog nooit gehoord, dus dat zal wel alleen zijn omdat ze anders helemáál niemand krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |