Nee. Sorry dat ik nog enig fatsoen in mij hebquote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef Toto69 het volgende:
VA please, jij zou dit zeker ook wel doen mangvd
Apartquote:Op donderdag 26 december 2013 16:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt het gisteren uitgemaakt met je vriendin. Via facebook chat. En zaterdag heb je een date met haar beste vriendin.
Sorry hoor, maar dat is laag. Heel laag
Ga dan niet openbaar hints geven als ''ik kan dit niet afslaan"quote:
Maar je hoeft het niet zooo duidelijk neer te zettenquote:Op donderdag 26 december 2013 17:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga dan niet openbaar hints geven als ''ik kan dit niet afslaan"
Slangquote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet zooo duidelijk neer te zetten
Heb een beetje respect voor je ex. Sorry, maar ik vind het niet kunnen.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar je hoeft het niet zooo duidelijk neer te zetten
Fuckbuddy?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
btw, it's hardly a date, gewoon chillen.
Moet ik respect voor iemand hebben die het op kerst uitmaakt?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb een beetje respect voor je ex. Sorry, maar ik vind het niet kunnen.
Je hoeft niet net als ik 2 jaar te wachten.
Maar damn.
Aangezien je me verteld wat die chick zegt, is er uiteindelijk meer intentiequote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
btw, it's hardly a date, gewoon chillen.
euh hoezo respect hebben voor je exquote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb een beetje respect voor je ex. Sorry, maar ik vind het niet kunnen.
Misschien van haar kant jaquote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aangezien je me verteld wat die chick zegt, is er uiteindelijk meer intentie
Oh, en nu geef je wel om kerst?quote:Op donderdag 26 december 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Moet ik respect voor iemand hebben die het op kerst uitmaakt?
Nope.
Nee, het gaat om het ideequote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, en nu geef je wel om kerst?
Zeg dan niet tegen me dat je een date hebt. En dan maar terug krabbelenquote:
Beetje maar.quote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef Insomnia_ het volgende:
je bent hier grandioos aan het moraalridderen VA
date kan zo veel manieren zijnquote:Op donderdag 26 december 2013 17:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg dan niet tegen me dat je een date hebt. En dan maar terug krabbelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |