Nee? Gewoon een (Android) app. https://play.google.com/s(...)emote.win.lite&hl=enquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:00 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
WinRemote werkt alleen als je WindowsTV hebt toch?
ja, maar aan de andere kant loopt er heel wat tuig rondquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:02 schreef Publius het volgende:
[..]
Ik kijk ook! Het lijkt me nu nogal overdreven, "the darkest place I've ever been..."zal me benieuwen!
ja, in 1 kamer is wel te overzienquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:02 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Kabelgootjes liggen er al, geen moeite dus.
Oh ik las verkeerdquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:03 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee? Gewoon een (Android) app. https://play.google.com/s(...)emote.win.lite&hl=en
True that. Gelukkig ben ik nog studentquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:05 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
ja, in 1 kamer is wel te overzien
bij mij moet het tussen 2 deuren door en door een lange gang, en dat is nog maar 1 kamer, kan niet wachten tot over 10 jaar alle verbindingen draadloos zijnquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:06 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
True that. Gelukkig ben ik nog student
Hou op zegquote:Op donderdag 2 januari 2014 21:12 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
bij mij moet het tussen 2 deuren door en door een lange gang, en dat is nog maar 1 kamer, kan niet wachten tot over 10 jaar alle verbindingen draadloos zijn
neenquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:36 schreef tijdelijk_hier het volgende:
[..]
ben je je vriendinnetje nu al zat?
hoi poezenmeisjequote:
Images?quote:Op donderdag 2 januari 2014 21:57 schreef Paladijn het volgende:
Het gaat hier niet meer zo snel als vroeger, geeneens 1 topic per dagEn afgezien van Nietz en Renesite ontbreken er oldbies!
Zijn er hier ook mensen met een android toestel die wat feedback willen geven op mijn Groninger bioscopen app? Dus in de zin van is het bruikbaar genoeg (momenteel heb ik Pathe en Wolff er in zitten) en wat voor opties zoek je nog meer. Ik kan ook wel tot maandag wachten en mijn collega's lastig vallen, maar ik heb liever een zo breed mogelijke groep om feedback van te krijgen. De app staat al in Google play/market trouwens, dus je hoeft geen apart account oid. aan te maken.
ben jij ook niet vies van tochquote:
wat een geiligheid weer.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
laat ze maar op mn gezicht zitten.
Groninen is fucking awesome en dan overdrijf ik niet.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 00:15 schreef dhrluker het volgende:
Beste inwoners van Groningen.
Ik wil komend jaar vanaf september gaan beginnen met leren bij hogeschool hanze Groningen.
Nu was mijn vraag hoe Groningen is ?
Beetje levend uitgaansgebied ? amateurvoetbal ? Hoe is de beschikbaarheid van kamers en de eventuele prijs wat jullie uit ervaring weten ? Waar is het een go en een no go om te gaan wonen ?
Ga sowieso nog op het net rond snuffelen.
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |