Mazzelpik, echt doodgeplugd en dat 2 periodes, en vervolgens had Sky september dit jaar de gewoonte m 12x in 40u te draaienquote:Op donderdag 26 december 2013 09:43 schreef FritsFlits het volgende:
Sinds het stopzetten van Theater van het Sentiment heb ik weinig radio meer geluisterd. Heb net die rage van Ho Hey gemist
Ja en daarvoor "helemaal" naar het café gereden.quote:Op donderdag 26 december 2013 09:42 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Lekker met zn allen op de smartphone turen 😃
Ga ergens anders voor zitten of zo..quote:
SkyRadio is inderdaad dikke bagger geworden.. Radio10 ook hoor, maar die draaien voornamelijk troep van 40 jaar terug continuequote:Op donderdag 26 december 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzelpik, echt doodgeplugd en dat 2 periodes, en vervolgens had Sky september dit jaar de gewoonte m 12x in 40u te draaien
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
SkyRadio is inderdaad dikke bagger.
* glittertje39 pakt haar kopje thee en zoekt een ander plekje..Frits heeft nu al een slaapgebrekquote:Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ga ergens anders voor zitten of zo..
muziek van 40 jaar geleden is geen troepquote:Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
SkyRadio is inderdaad dikke bagger geworden.. Radio10 ook hoor, maar die draaien voornamelijk troep van 40 jaar terug continue
Geworden?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
SkyRadio is inderdaad dikke bagger geworden.. Radio10 ook hoor, maar die draaien voornamelijk troep van 40 jaar terug continue
Kom naast me zitten danquote:Op donderdag 26 december 2013 09:46 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
* glittertje39 pakt haar kopje thee en zoekt een ander plekje..Frits heeft nu al een slaapgebrek
Nee, de goede nummers niet. De slechte wel.. en die draait Radio10 continuequote:Op donderdag 26 december 2013 09:46 schreef Olga het volgende:
[..]
muziek van 40 jaar geleden is geen troep
verstandige mensen....quote:Op donderdag 26 december 2013 09:46 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij stemmen ze niet zoveel inOverijssel, ik heb die provincie nog niet een keer genoemd gezien.
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:44 schreef D. het volgende:
Na quatro stagioni ga ik wat te eten pakken
Vroeger luisterde ik het wel, toen draaide ze nog geen 'troep'. Weet natuurlijk niet hoe het nu isquote:Op donderdag 26 december 2013 09:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, de goede nummers niet. De slechte wel.. en die draait Radio10 continue
Met covers scoren kan iedereenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:48 schreef peaceman het volgende:
Ik vind de cover door Elvis mooier.
Ik heb vroeger alleen maar Radio10 geluisterd, toen er nog veel Beatles werd gedraaid bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 december 2013 09:48 schreef Olga het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik het wel, toen draaide ze nog geen 'troep'. Weet natuurlijk niet hoe het nu is
Dat dusquote:Op donderdag 26 december 2013 09:48 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind UB40 best wel leuk en goed, maar ik vind dit zo'n baggernummer.
ja daar heeft Dylan ook een handje vanquote:
Jammer....quote:Op donderdag 26 december 2013 09:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb vroeger alleen maar Radio10 geluisterd, toen er nog veel Beatles werd gedraaid bijvoorbeeldNu is er echt weinig jaren 60 meer te horen
Vooral die van dat prachtnummer van Adelequote:Op donderdag 26 december 2013 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja daar heeft Dylan ook een handje van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |