Hèhèquote:Op donderdag 26 december 2013 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
oke... negeer de vorige post dan over achting enzo...![]()
pfew..
Oh, die uithaal moet dieper danquote:
Heb het al veranderd Fritsquote:
Ik dacht quote voor het nageslachtquote:
Het ligt aan céline hoor....quote:Op donderdag 26 december 2013 09:36 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oh, die uithaal moet dieper dan
Ik heb toch het idee dat dat bewust isquote:
Anton aus Tirol?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:38 schreef cafca het volgende:
Is er eigenlijk na Mozart andere dan foute muziek uit Oostenrijk gekomen?
Hier in Brabant doen we dat zoquote:Op donderdag 26 december 2013 09:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat dat bewust is
Kontrust.quote:
Trauma van je stage?quote:Op donderdag 26 december 2013 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeie SkyRadio plaat. Veel gehoord in die 3 maanden.
Zekers Fritsquote:
quote:
Heef mij maar midden. Gemeente Loon op Zandquote:
Ja. Straks komen Ho Hey, Roar en China in your hand nog. Dan is de Sky-gifbeker aan de 4 meest herinnerde plaatjes in 1x leegquote:
Ho Hey vind ik stiekem best leukquote:Op donderdag 26 december 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Straks komen Ho Hey, Roar en China in your hand nog. Dan is de Sky-gifbeker aan de 4 meest herinnerde plaatjes in 1x leeg
Ik vind het stiekem een k*tnummerquote:Op donderdag 26 december 2013 09:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ho Hey vind ik stiekem best leuk
lekkerquote:Op donderdag 26 december 2013 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
It must have been lof
[ afbeelding ]
Toen ik m nog niet 12x per week op het werk hoorde nadat 3fm die plaat al een jaar had geplugd vond ik m nog te doenquote:Op donderdag 26 december 2013 09:41 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ho Hey vind ik stiekem best leuk
Lekker met zn allen op de smartphone turen 😃quote:Op donderdag 26 december 2013 09:41 schreef Diaan73 het volgende:
Hele families in het café nu...![]()
En gezellig dat ze het hebben...
Ja nu zie ik niets meerquote:Op donderdag 26 december 2013 09:43 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 pakt haar kopje thee en gaat er eens rustig voor zitten....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |