Jammer dat je terugbent.. En dat bedoel ik niet lullig. Je had zo'n tof leven kunnen hebben..quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Nou ja, drie weken volgehouden. Toch zijn er in die korte tijd dagen geweest dat ik geen moment aan FOK! dacht. Dat is dan nog mooi meegenomen; dat pakken ze niet meer van mij af.
Als je FOK! zo stom vindt, waarom post je er dan nog steeds?quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:40 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jammer dat je terugbent.. En dat bedoel ik niet lullig. Je had zo'n tof leven kunnen hebben..
Een FOK!loos bestaan is echt heel moeilijk. Ik word ongelukkig van FOK!, maar toch blijft het forum haar aantrekkingskracht behouden...quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:40 schreef Funkel het volgende:
[..]
Jammer dat je terugbent.. En dat bedoel ik niet lullig. Je had zo'n tof leven kunnen hebben..
Jij hebt ook geen levenquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:40 schreef Funkel het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan langer op vakantie.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan langer op vakantie.
Een tweetal autisten die niet gingen feesten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:13 schreef gogosweden het volgende:
wie had de laatste post van 2013 en de eerste van 2014?
noshit.jpegquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Een tweetal autisten die niet gingen feesten.
Klopt, net als jij, net als iedereen op fok. Socios was bijna ontsnapt, daarom vind ik het jammer voor hem.quote:
Wat minder halsstarrig zijn zou handig zijn Sociosquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Een FOK!loos bestaan is echt heel moeilijk. Ik word ongelukkig van FOK!, maar toch blijft het forum haar aantrekkingskracht behouden...
Hoe tof had het kunnen zijn dan? Wat had ik moeten doen?
Oh hoi toevallig weerquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat minder halsstarrig zijn zou handig zijn Socios
Ja ik zit ook series te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed goed, druk (ahum) met studeren voor tentamen morgen
Ach, tijd zatquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:38 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja ik zit ook series te kijken.
Maar ik heb nog een week haha
Wat voor tentamen heb je morgen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ach, tijd zat![]()
Gelukkig volgende week (weer) vrij
Calculus (Wiskunde) Wat heb jij dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat voor tentamen heb je morgen?
Oncologie en bewegingsapparaatquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Calculus (Wiskunde) Wat heb jij dan?
Ik doe mijn best, echt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat minder halsstarrig zijn zou handig zijn Socios
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |