Hoezo wéér? Het zou je eerste zijn.quote:Op zondag 29 december 2013 21:03 schreef Socios het volgende:
Leg eens uit, asjeblieft? Ik overweeg namelijk serieus van 2014 weer een FOK!vrij jaar te maken.
Dat is het dus niet..quote:Op maandag 30 december 2013 18:01 schreef IPA het volgende:
Ik heb wel respect voor mensen die feestdagen inplannen zoals ze het zelf willen. Als om 0:00 een topic openen daarbij hoort is dat prima.
Ik moet mij vaak verdedigen en absurde aantijgingen verwerpen. Indruk maken met treinen is niet het doel. Morgenavond hoop ik tijdens de jaarwisseling al te slapen. Slapen of FOK!ken, het is allebei beter dan dat neppe en luidruchtige gedoe buiten.quote:Op maandag 30 december 2013 07:41 schreef Funkel het volgende:
[..]
Je maakt je druk om totaal onnozele zaken (probeer het maar eens aan een niet-fokker uit te leggen) Je probeert indruk (positief of negatief) te maken op personen die je niet kent. Je ziet fok als de echte wereld.
Kom op, neem het niet zo serieus! Het interesseert mij niet wie er met oud & nieuw op fok zit, het interesseert mij niet dat ik talloze keren geband ben voor allerlei "discriminerende" uitspraken, het interesseert mij niet dat wenfer alleen maar lakschoentjes van ¤800,- koopt. Het interesseert mij niet dat jij op treintjes kickt.
Ik doe het allemaal om een beetje te kutten. Verder zit er geen boodschap aan, en meen ik niets van wat ik zeg. Neem het allemaal met een korreltje zout.
Maar nu serieus, morgenavond om 00:00u op fok zitten is gewoon triest
Allesbehalvequote:Op maandag 30 december 2013 14:59 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Omdat je vervelend aanwezig bent.
Hahaquote:Op maandag 30 december 2013 18:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoezo wéér? Het zou je eerste zijn.
Je kan toch gewoon chillen met vrienden? Of heb je geen vrienden?quote:Op maandag 30 december 2013 20:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik moet mij vaak verdedigen en absurde aantijgingen verwerpen. Indruk maken met treinen is niet het doel. Morgenavond hoop ik tijdens de jaarwisseling al te slapen. Slapen of FOK!ken, het is allebei beter dan dat neppe en luidruchtige gedoe buiten.
Werken met oud&nieuw, niet eens bij stilgestaanquote:Op donderdag 26 december 2013 09:07 schreef SuperwormJim het volgende:
Uiteraard zijn er bijvoorbeeld ook mensen die dan moeten werken en dus tijd genoeg hebben om te FOK!ken.
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?quote:Op maandag 30 december 2013 22:37 schreef Internepper het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon chillen met vrienden? Of heb je geen vrienden?
Mensen die 2 vrienden hebben doen stoer tegen mensen met 1.quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?
Oh, als ik zou willen, zou het mij zo lukken om om 00.00.00u het eerste topic van 2014 te openen. Zo ben ik ook gaan zitten om topicnummer 1.500.000 "Planten knippen" te openen. Dat was puur genieten en verder nog al die vele Nachtbaggertopics in ONZ die ik om 00.00.00u ben begonnen.quote:
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?quote:Op maandag 30 december 2013 23:23 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom zou men de nacht van 31 december op 1 januari dat 'ineens' gaan doen?
Deze Ritmoquote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?
Anyway, ik ben er weg van.. Kom een aantal van jullie morgen weer uitlachen. En Socios, hopelijk zie ik jou in 2014 niet, zou goed voor je zijnHet ga je goed jongen!
Klopt, ik vier inderdaad ook geen "verjaardagen". Snap serieus dat er mensen zijn die ieder weekend 'een verjaardag' hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:25 schreef Funkel het volgende:
[..]
Vier jij ook geen verjaardagen? Want waarom zou je die dag 'ineens' gaan vieren?
Anyway, ik ben er weg van.. Kom een aantal van jullie morgen weer uitlachen. En Socios, hopelijk zie ik jou in 2014 niet, zou goed voor je zijnHet ga je goed jongen!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |