Te laatquote:Op donderdag 26 december 2013 04:45 schreef murp het volgende:
Iedereen die aan kinderen wilt beginnen:
DOE HET NIET!!!
Boh! Dat lijkt me ook wel lekker ja!quote:Op donderdag 26 december 2013 08:10 schreef BrandX het volgende:
Ik heb vanmorgen al een uur gewandeld op het strand![]()
ik was om half zes wakker en liep te woelen, dus ging ik er maar uit. Toen ik zag dat het droog was en windstil ben ik het strand opgelopen. Het was fucking awesome en lekker! In het donker, hard zand, langzaam opkomend tij, geen mens in de verste verte te bekennen. Als je dan toch vroeg wakker bent dan maar zo!
Het is een aanradertjequote:Op donderdag 26 december 2013 08:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Boh! Dat lijkt me ook wel lekker ja!
quote:Op donderdag 26 december 2013 08:10 schreef BrandX het volgende:
Ik heb vanmorgen al een uur gewandeld op het strand![]()
ik was om half zes wakker en liep te woelen, dus ging ik er maar uit. Toen ik zag dat het droog was en windstil ben ik het strand opgelopen. Het was fucking awesome en lekker! In het donker, hard zand, langzaam opkomend tij, geen mens in de verste verte te bekennen. Als je dan toch vroeg wakker bent dan maar zo!
En dan ben je al 45min aan de gangquote:Op donderdag 26 december 2013 08:08 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Kwart voor vijf is wel heel erg klote.
quote:Op donderdag 26 december 2013 09:50 schreef Socios het volgende:
Verplaats dit topic even naar OUD. Dan kunnen we echt lachen.
Of wijs die hysterische OUD gangers op dit topicquote:Op donderdag 26 december 2013 09:50 schreef Socios het volgende:
Verplaats dit topic even naar OUD. Dan kunnen we echt lachen.
Waarom denk je dat ik een hekel aan kinderen heb..?quote:Op donderdag 26 december 2013 04:45 schreef murp het volgende:
DOE HET NIET!!!
Omdat kinderen ook een hekel hebben aan jou?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:41 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik een hekel aan kinderen heb..?
Ook al hebben ze dat, het boeit me niet. Nu zijn de 2 kleinkinderen van mijn buren buiten aan het spelen, nu nog stil en ik hoop dat dat zo blijft!quote:Op donderdag 26 december 2013 10:44 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Omdat kinderen ook een hekel hebben aan jou?
Dat was ik al van plan, maar bedankt voor de bevestiging.quote:Op donderdag 26 december 2013 04:45 schreef murp het volgende:
DOE HET NIET!!!
Hoe doe je dat?quote:Op donderdag 26 december 2013 11:35 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb er nu anderhalf, maar bedankt voor de waarschuwing.
Nr 2 is besteld bij de ooievaar.quote:
afbestellen.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nr 2 is besteld bij de ooievaar.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 26 december 2013 12:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nr 2 is besteld bij de ooievaar.
Als zij lijdt, lijd ik ook, dubbel.quote:Op donderdag 26 december 2013 12:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Hoewel die als het goed is alleen nog je vrouw 's nachts wakker houdt, dus daar heb jij nog ff geen last van
RIP Pharkusquote:Op donderdag 26 december 2013 12:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als zij lijdt, lijd ik ook, dubbel.
450 graden koorts?quote:Op donderdag 26 december 2013 08:31 schreef MolFan het volgende:
Sinds gisteren de griep fantastisch hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |