Nee, bij die scorro waar je mams had gewerkt of nog steeds werkt.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oooh daar aan de kant waar boerejongens zit he?
Ohquote:Op donderdag 26 december 2013 14:04 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Nee, bij die scorro waar je mams had gewerkt of nog steeds werkt.
quote:
Hahaha, op de dansvloer nog die stappen herinneren alles, 1-2-cha-cha-chaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:54 schreef Chocolatebear het volgende:
Bwoh bwoh gisteren weer geshined bij salsafissa allusz, dWc was nergens te bekennen.
Vieren jullie negers ook kerstmis?quote:Op donderdag 26 december 2013 14:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, op de dansvloer nog die stappen herinneren alles, 1-2-cha-cha-cha.
Gewoon ergens een kerstboom jatten.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Vieren jullie negers ook kerstmis?.
Ja, duh, Jesus was blackquote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:29 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2013 14:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens een kerstboom jatten.
Visquote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, duh, Jesus was black. Maar meestal traditioneler dan "jullie" hoor, incl. kalkoen en naar de kerk enz
.
Ik niet though. Gewoon thuis en kip en zalm
.
Haha, ook serieus reagerenquote:Op donderdag 26 december 2013 14:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, duh, Jesus was black. Maar meestal traditioneler dan "jullie" hoor, incl. kalkoen en naar de kerk enz
.
Ik niet though. Gewoon thuis en kip en zalm
.
Ik gunde je 'm.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, ook serieus reageren. Kip en zalm is ook lekkerder trouwens.
Ik las niggajuicesquote:
Jouw niggajuice welquote:
Korean Jesusquote:
Wat een baas ookquote:
Turk uit Osdorpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |