quote:Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dankje, heeft m'n moeder E.B.A.H. uitgekozen.
Ik dank je de moeder.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dankje, heeft m'n moeder uitgekozen.
quote:
Geen peertjes graag.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alles erop knoflook sambal ui sla?
en als je dan ja zegt bij elke item nog een keer vragenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alles erop knoflook sambal ui sla?
Hahahahaquote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als je dan ja zegt bij elke item nog een keer vragen
misschien delen we een turkquote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HahahahaJuist, sommige hier doen dat idd ook.
Oooh shit, kan ik vandaag niet langskomen?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb nog lekkere stoofpeertjes van mama
Serieus hequote:Op donderdag 26 december 2013 13:47 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en als je dan ja zegt bij elke item nog een keer vragen
Je mag buiten wachten en ik smijt het naar benedenquote:Op donderdag 26 december 2013 13:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oooh shit, kan ik vandaag niet langskomen?Bewaar voor me noh.
Kan je niet gewoon laten zakken in een mandje?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag buiten wachten en ik smijt het naar beneden
Wow.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:52 schreef Salatrel het volgende:
In de Bijlmer komt van alles uit de lucht vallen.... peertjes vliegtuigen enz enz
Eerder de kleren van overspelige mannen.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:52 schreef Salatrel het volgende:
In de Bijlmer komt van alles uit de lucht vallen.... peertjes vliegtuigen enz enz
kkquote:Op donderdag 26 december 2013 13:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ze gooiden altijd vuilniszakken naar beneden. Luie kutnegers.Ik gooide dan weer muizen die ik had gevangen naar beneden.
Ook van 14 hoog? En dan zo kapot.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:53 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ze gooiden altijd vuilniszakken naar beneden. Luie kutnegers.Ik gooide dan weer muizen die ik had gevangen naar beneden.
Ratchet lifequote:
Ja. Maar werd ook amper opgeruimd toen. Straten waren kkranzig en ook echt overal vuilnis op balkons enz.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook van 14 hoog? En dan zo kapot.
Gelukkig maar dat je er maar een jaar woonde danquote:Op donderdag 26 december 2013 13:57 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja. Maar werd ook amper opgeruimd toen. Straten waren kkranzig en ook echt overal vuilnis op balkons enz.
Baarsjes yoquote:Op donderdag 26 december 2013 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je er maar een jaar woonde danWaar woonde je daarvoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |