Wow oké alsof ik nooit grappig ben, wow bedankt modus hoop dat je stikt in je plastic kut.quote:
Ja laat ze dat lekker in hun eigen tijd doen ofzo.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon doen of je een auto wast, ja toch. Vrouwen die willen klaarkomen.!!
Dit. Gewoon 15 sec loagaan en dan op ze in slaap vallenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:50 schreef Chloroform het volgende:
Vrouwen die willen klaarkomen.!!
Wat.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké alsof ik nooit grappig ben, wow bedankt modus hoop dat je stikt in je plastic kut.
Zou jou smeken om weg te gaan.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Gewoon 15 sec loagaan en dan op ze in slaap vallenvrouwen smeken altijd om meer
.
quote:Op woensdag 25 december 2013 23:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow oké alsof ik nooit grappig ben, wow bedankt modus hoop dat je stikt in je plastic kut.
Kkbeest.quote:
je wil me geef nou maar gewoon toe.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jou smeken om weg te gaan.
Ja ik wil je dood hebben.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
je wil me geef nou maar gewoon toe.
haha kom dan gvd. Breek je schouderbladen en een paar ribben, neuk je hart kapotquote:Op woensdag 25 december 2013 23:53 schreef Chloroform het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 25 december 2013 23:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
je wil me geef nou maar gewoon toe.
[/quote
Ja ik wil je dood hebben.
Heb geen hart, hahahaha sucker.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha kom dan gvd. Breek je schouderbladen en een paar ribben, neuk je hart kapot
Hahhahhahahhahaahahhahhahaha, dede gewoonquote:Op woensdag 25 december 2013 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In jouw geval: je jas aantrekken en naar huis gaan.
Nee.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:54 schreef Chloroform het volgende:
Vas, zoek op YouTube een filmpje met de top 10 waakhonden. Moet je kijken wat voor beesten daartussen staan.
Hoer.quote:
was een dt foutquote:Op woensdag 25 december 2013 23:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb geen hart, hahahaha sucker.
Gvd eindelijk beetje props, bedankt askim.quote:Op woensdag 25 december 2013 23:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahhahhahahhahaahahhahhahaha, dede gewoon
Bokkaquote:Op woensdag 25 december 2013 23:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd eindelijk beetje props, bedankt askim.
Jaloezie op wat.quote:Op donderdag 26 december 2013 00:03 schreef Murdera het volgende:
Kkkloro je hebt het topic verneukt met je jaloezie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |